Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1032
er det mulighet for å spise no fleinsopp når jeg får fotlenka mi eller blir jeg å bli tatt på diverse prøver ?
Tja, de sjekker sjeldent slik i følge det jeg hører;
Om du ikke har en historie som politiet vet om med sopp, er det bare å nekte helt på at du med viten har tatt det om det skulle bli problemer. Så det skal nok bra om du passer på og er reflektert på hva du gjør!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
visstnok ikke vanlig å teste for på normale hurtigprøver (ikke siter meg)
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Her kan du se siste prøven jeg tok på laboratorium. De tester ikke for hverken LSD eller sopp med mindre du spesifikt har gitt uttrykk for at du holder på med sånt, om det er hurtigtester så er det vertfall bare å glemme, du er trygg med mindre du har historie med sånt.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Her kan du se siste prøven jeg tok på laboratorium. De tester ikke for hverken LSD eller sopp med mindre du spesifikt har gitt uttrykk for at du holder på med sånt, om det er hurtigtester så er det vertfall bare å glemme, du er trygg med mindre du har historie med sånt.
Vis hele sitatet...
Edit; linken over er ubrukelig. Her; https://i.imgur.com/H2Hmufw.png
De tester heller ikke for ketamin, noe som er litt rart igrunn...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


Her kan du se siste prøven jeg tok på laboratorium. De tester ikke for hverken LSD eller sopp med mindre du spesifikt har gitt uttrykk for at du holder på med sånt, om det er hurtigtester så er det vertfall bare å glemme, du er trygg med mindre du har historie med sånt.
Vis hele sitatet...
dæven søkki dem har aldri tatt mæ i bruk av flein eller lsd aldri sagt at æ har brukt det heller
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De kommer jo på sjekk, da i form av alkotest. Og om dem kommer å merker du tripper, sitter du nok fint i det.

Dem gir beskjed ish etter erfaring 2-5 min i forkant. Ringer deg "Hei nå er vi gata di påvei for sjekk".
Dette grunnes dersom du oppholder deg ett sted hvor familie f.eks har besøk kan de bare komme innføre dørå og gjøre det så diskré som mulig og er ute etter 2-5min.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Urinprøver tar dem også, ikke bare alkotest*
Testen som er gjort i laboratorium som linket til ovenfor er det i regi av fastlegen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dem gir beskjed ish etter erfaring 2-5 min i forkant. Ringer deg "Hei nå er vi gata di påvei for sjekk".
Vis hele sitatet...
Hele døgnet? Tipper han fint kan ta sopp om kvelden/natta.