Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1403
Hei Freaks,

er sykt keen på GnR på Valle Hovin men fikk aldri billett i ordinært salg.

Selges noe på Finn.no, men hvordan kan jeg validere at den er ekte før jeg betaler for den? Går det an å be om noe referansenr man evt kan sjekke mot billettservice?

Selger ser ut til å være fra Stord men skriver at han skal møte opp kjøper selv direkte på Valle Hovin for å utlevere billetten der. Synes det lukter scam men jeg vet jo ikke...
https://www.stubhub.no/guns-n-roses-...etter/ev459198

Har brukt Stubhub èn gang selv og fikk da tilsendt billettene til et hotell jeg skulle bo på i England, sikkert noen som kan utdype hvordan det fungerer, men de har visst noe opplegg som skal gjøre det rimelig trygt.

PS: kjøp Golden Circle da de knapt koster mer enn vanlige nå.
Hm, aldri hørt om StubHub, men så er jeg heller ikke noe trofast konsertgjenger. Ser jo legit og seriøst ut, driftet av Ebay ser jeg. Billige Golden Circle-billetter der ja, må se nærmere på denne. Hjertelig takk for tips!