Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1884
Har noen erfaring med å fly innenlands med piller som man ikke selv har resept på? I og med at det er innenlands så har de vel ikke ressurser (eller lov?) til å sjekke slikt?

Tenker å fly til Oslo med noen bokser med ritalin i bagasjen.
New generation
colakork's Avatar
De har lov og sjekke deg om de føler for det.

Det er også en minimal sjanse for å møte på hunder på enhver flyplass.

Prøv deg gjerne med å snike noen par i lomma eller i toalettmappen, det er lotto og du kan ikke være sikker uansett.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare dropp det om du vil være helt trygg.
Hiv de oppi tomme multivitaminbokser eller noe kosttilskudd som vanligvis har piller i seg. 0 problem. De har ingen grunn til å tro at det ikke bare er multivitaminer. Sikkerhetskontrollen på innenlandsfly er ganske utelukkende interessert i bomber, kniver, våpen, negleklippere og strikkepinner.
Jeg har ritalin på resept, men det står jo ikke navn på selve boksen. Tviler på at security har planer om å få alle som bruker legemidler til å logge på helsenorge for å vise resept når de flyr. Har alltid med 2 bokser når jeg flyr, aldri blitt stoppet. Har som regel med PWO, vitaminer osv i tilegg.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fløyet innenlands med hundrevis av dolcontine og oxy piller i bagasjen om gangen. Har aldri hatt noe problem. Men så kan man jo plutselig være maks uheldig.. men for min del var det aldri noe problem de turene jeg fløy og henta forsyninger.
BRAND ∞ STRONG
De kan ta deg til side å sjekke grundigere hvis du viser unormal adferd, stresset, nervøs o.l.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis virker det å være liten sjanse for å bli sjekka innenlands, men akkurat nå er det jo mindre å gjøre på de fleste flyplasser, så jeg vil tro sjansene er litt større?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har flydd både innenlands og utenlands med illegale piller. Har alltid gått bra, heldigvis. Men når jeg ser tilbake på det, er det vannvittig uansvarlige.

Sannsynligheten for at det går bra er stor. Sannsynligheten for at du blir straffet om du blir tatt er også stor. Du får selv ta en risk to reward på dette for ditt vedkommende. Om du ikke er totalt avhengig ville jeg droppet det. Beste hadde kanskje vært om du kunne skaffet det der du skal.