Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1502
Jeg har lurka dette forumet I flere år. I det siste har jeg sett veldig mye tråder om spørsmål rundt bol. Det er veldig lite informasjon å finne på nettet som står på Norsk. Eneste gode kilden er http://steroider.net/ desverre har han som drev nettsiden sluttet heilt å oppdatere. Sist gang noe ble oppdatert der var i 2006. Det har nå gått 16 år og mye av informasjonen der er heilt på bærtur.

Det er mange dyktige folk som kan mye her og det hadde vært fett visst alle som har eksperimentert med diverse anabole midler hadde skrevet hvordan dere personlig opplevde diverse stoffer. Jeg har lyst til å ta denne informasjonen jeg får her og bygge på den videre. Jeg ønsker i framtiden å lage en nettside som står på Norsk som går i detalj om hvordan man skal kunne ta doping tryggest mulig med tanke på helse. Jeg vil ikke glorifisere steroider, men jeg synes at folk burde få god informasjon visst de velger å gå videre med valget sitt. Selvfølgelig så kan denne informasjonen finnes på engelske nettsider, men det er ikke alle som er så gode i engelsk og det er derfor jeg synes en Norsk oppdatert side hadde vært bra.

Ta med dosen og lengden du brukte stoffet for. Visst noen har blod prøver etter eller under kurer så hadde også det hvert bra å dele.
Synes dette er ett godt og interessant initiativ. Har du brukt anabole steroider selv?

Forresten så lurer jeg på om du kommer til å kreditere de som skulle ha bidratt hvis de skulle ønsket det? Det er vel fair med tanke på at det ser ut som du samler mye av informasjonen på nett.
Sist endret av Jokke; 31. desember 2020 kl. 01:18. Grunn: kom på noe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg brukte ca 600mg testo, 400mg deca durabolin, i ti uker, før jeg avslutta med clomid på riktig tid. Vokste 20kg, 20kg opp i benkpress. Veide 120kilo etter kuren. Men det er MANGE år siden, så husker ikke detaljer, bortsett fra jeg ble jævlig tøff i tryne.

Viktigste er maten og treningen, tren som en gud, spis deg litt feit.

s
Sist endret av saviour; 7. januar 2021 kl. 06:40.
Testosteron dro meg ut av depresjon og jeg ble ganske euforisk en periode. Skjønte ikke da at det var testoen, sp var bra nedtur da jeg hoppet av og depresjonen kom snikende igjen. Har allikevel sluppet unna uten noe særlig bivirkninger, ikke brukt særlig store doser. En gang stakk jeg feil i låret og kunne verken bøye beinet eller gå uten store smerter i 3 dager. Tok to uker før beinet kunne bøyes uten smerter igjen.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Testosteron dro meg ut av depresjon og jeg ble ganske euforisk en periode. Skjønte ikke da at det var testoen, sp var bra nedtur da jeg hoppet av og depresjonen kom snikende igjen. Har allikevel sluppet unna uten noe særlig bivirkninger, ikke brukt særlig store doser. En gang stakk jeg feil i låret og kunne verken bøye beinet eller gå uten store smerter i 3 dager. Tok to uker før beinet kunne bøyes uten smerter igjen.
Vis hele sitatet...
Jeg cruiser på 300mg med testo. Jeg har ikke angst lengre. Har bedre selvtillit, blir heller ikke så fort frustrert. Jeg tar finastride for å ikke miste håret. Jeg liker heller ikke store doser. Jeg har blitt heilt mongo i huet av andre steroider. Masteron gjorde meg kjempe hissig. Holder meg til testo fra nå av.