Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3017
Havna utpå i helgen. Natt til søndag.
Drakk store mengder alkohol, ca 10 0,5 øl og en halvflaske vodka.
I tillegg røkte jeg en joint med god hasj, ca 0,4 gram.
Og snortet en linje cola.

Imorgen er det visst pisseprøve.

Her er planen: Har drukket 15 gram kreatin idag.
Skal spise en biff ikveld.
Så får jeg stå opp 3 timer før prøven og bøtte innpå vann. ca 3 liter.
Tenker å blande 20 gram kreatin i dette vannet.
Og ta 3-4 tabletter med b-vitamin.

Trenger bare å få prøven underkjent for å kjøpe litt tid, men hadde vært greit om den ble godkjent.
Hva sier dere? Mer kreatin? flere b vitaminer? bør jeg spise imorgen tidlig før prøven?
Det eneste som kan redde deg så og si garantert er å kjøpe deg tid gjennom underkjent prøve så er alt det vitaminopplegget unødvendig. Stå opp 3 timer i forveien og drikk halvannen liter vann mens du har kaffe på trakteren. Ta en kopp kaffe for så å drikke en ny halvannen liter rett før prøven.

Vitaminer og alt det der vil ikke påvirke urinen din dersom du drikker massevis med vann rett før prøve uansett, du må liksom velge en av delene. Og etter hva jeg vet så er det vitamingreiene bare kjerringråd dom antageligvis ikke fungerer.. Hvis du kun har inntatt- det du nevner over lengre tid så vil tiden frem til prøveresultat være mer enn nok til å få reint piss igjen.
Sist endret av subscribe; 2. mars 2020 kl. 22:16.
Bare å pøse på med vann/drikke.
Bare for sjekke om den blir godkjent. Får svaret på prøvene tilsendt, så kreatinvivået vises. Dette har veriert fra 5 til over 20.
Kan være en måte å få prøven godkjent på det. B-vitamin er for fargen, men har egentlig ikke trua på det.

Blir spennende.
Du kan drikke så mye kreatinholdig vann og spise så mye b vitaminer du måtte ønske, prøven blir ikke godkjent/negativ av den grunn.
Det vil kun føre til at du må ta en ny prøve, hvor du må ha såpass flaks at det er lenge nok til at det forsvinner ifra urinen din.
Farge og kreatinnivå er langt ifra alt som måles.....
Det høres ut som en helsemessig bedre løsning er å melde seg syk i forkant av prøven. Eventuelt kan du si at samboeren din har vært på tur i Nord-Italia og at du føler deg litt pjusk. Da vil du nok få noen dager på deg til å bli clean. For du kan bare glemme å avlegge en negativ prøve i morgen.
blir vel negativ om den er vannet ut nok...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Joda, men innvendingen de kommer med er at man kan oppdage en utvannet prøve. Hva som er sant, vet ikke jeg.
At jeg bare kan glemme å avlegge negativ prøve imorgen er ikke særlig støttende, og føles unødvendig.
Det er 2,5 døgn siden inntak, det er også cut off verdier her, og det hjelper mye med utvanning.
Husk å pisse 2 - 3 ganger etter du pøser på med alt vannet, ellers bare pisser du ut det som lå i blæra fra før av (ikke vannet ut) Men husk at det kan være skadelig å drikke så mye vann på kort tid. Lykke til, håper du kommer deg unna eller at du får kjøpt deg litt tid.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Er det noen som har eksperimentert med å drikke andres (dopfrie) urin? Det burde jo tynne ut ens eget urin, samtidig som det blir renere, og vil inneholde alle markørene for urin, med mindre de blir omdannet eller brukt av kroppen. Men hvorfor skulle kroppen gjøre noe annet enn å sende avfallsproduktene ned til blæra for å pisses ut igjen??

Jeg er helt nykter når jeg kommer med denne ideen, så ingen beskyldninger takk.
Jeg ser to problemer med løsningen: Å skaffe nok piss.

....og å drikke det da. På styrten, rett før man skal ta prøve. Kanskje litt Fun light oppi?

Jeg kan for lite om ruten væske tar i kroppen og hva kroppen gjør med sine avfallsstoffer hvis de kommer tilbake i omløpet til å si noe mer om det, men dette er kansje upløyd mark for de som vil
unngå en positiv prøve.

Høres nesten ut som en markedsidé for å tjene penger på menneskelig urin
Sist endret av meaculpaUIO; 3. mars 2020 kl. 04:01.
So far so good. Urinen var helt blank men legen sa ikke noe på det.

Begynnte litt sent å drikke, ca 2 timer før. Drakk kanskje 2,5 liter vann og te. Pisset 3 ganger før prøven. Spiste litt nøtter og litt fet fisk slik at kroppen blir mer opptatt av å fordøye enn å rense

Får svar på slutten av uken.
Holder dere oppdatert, hvertfall om det går bra
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Er det noen som har eksperimentert med å drikke andres (dopfrie) urin? Det burde jo tynne ut ens eget urin, samtidig som det blir renere, og vil inneholde alle markørene for urin, med mindre de blir omdannet eller brukt av kroppen. Men hvorfor skulle kroppen gjøre noe annet enn å sende avfallsproduktene ned til blæra for å pisses ut igjen??
Vis hele sitatet...
Slik jeg husker det fra anatomien så er urin filtrert blod. Og vill tro at div. avfallstoffer som kroppen ikke har bruk for, ender ut i avføring. Mens vesken fra urinen vill tas opp og videre være med å filtrere nye stoffer ut fra glomerulus. Kroppen begynnner jo å gjøre nytte av inntak av veske og mat allerede i munnhulen, og vill anta at veldig mye av urinen tas opp i kroppen for så å utnyttes mest mulig. Dermed trolig også medføre at avfallstoffer som allerede er i kroppem er det som kommer ut først. Før spor av den nye urinen eventuelt dukker opp. Vesken blir kanskje brukt. Men usikker. Hadde vært et interessant forsøk hvis man kunne merke den nye urinen på en måte.

Litt usikker på nøyaktigheten på det jeg skrev over, det er en del år siden jeg hadde anatomi.
Oppdatering.

Det gikk bra og dårlig. Testet negativt på alt, men kreatinnivået var lavt, dvs under 2.
Legen min er ganske smart, så han skjønner at dette var en unnamanøver, men har uansett kjøpt meg tid, og nå går det greit.

Her er kommentaren fra Furst : "Urinen var tynn. Dette kan forekomme normalt etter store væskeinntak.
De negative analyseresultatene kan være av mindre verdi som rusmiddel-
kontroll."
Det er altså dette som skjer om du drikker mye vann (ca 3 liter) et par timer før prøven.
Mulig jeg burde blandet mer kreatin i vannet, vet ikke om det hadde fått opp kreatinnivået...

Så nå vet dere det. Og dere som har har vært negative, neste gang prøv å være litt støttende. Livet er vanskelig nok for mange av oss.
Litt støtte i vanskelige tider hjelper mye.
Sist endret av iamafreak; 9. mars 2020 kl. 22:00. Grunn: skrivefeil.
Gratulerer! Du fikk en ny sjangse. Hva nå? Cold turkey, eller blir det en ny smell?
Takk. Det blir å holde seg unna alkohol fremover. Det er det største problemet, da blir jeg dust og driter i det meste.
Det er merkelig, jeg kan ta sopp, lsd, ketamin, ghb (aldri prøvd). Men når jeg blir rastløs er det fristende med alkohol og dra på byen og drite seg ut.. Men får holde meg til lsd og ket framover, det er jo langt sunnere for kropp og sinn. Har også noe iboga liggende. Og tenker å bestille noe noe 2fcdk og prøve dette.
Savner bønne da, men sliter med måtehold på det.
Hva har du å iste på å bli tatt, jeg spør for jeg blir tatt på her eneste prøve uten noe konsekvens, for jeg kjører ikke bil, og er autistisk(høytfungerende dog) så de tør ike ta fra meg medsin pga jeg har til tider villet dø mer en noe annet, for livet var jævlig før jeg fikk økt metadonen min til 130mg, fra 110mg som er en STOR forskjell for meg. Jeg lurer egentlig alltid på dette når folkspør om hvordan fake en urinprøve. Jeg pisser uten tilsyn, så jeg kunne pisset et par dager før i en skyldt metadonflaske og så spist rivotril uten å bli tatt. Men jeg er vel jævlig heldig som har denne koselige diagnosen da, not. Det er umulig for megås kjule noe jeg har gjort,stjeler jeg fra noen ender jeg opp med å røpe meg, men jeg stjeler aldri, hverken dop fra andre narkomane eller i butikk, hva slags tull er det nå å stjele egentlig......

s