Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1331
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid tar det egentlig før sobrilen kikker inn? Tok 50mg for 1,5 timer siden og det skjer ikke en dritt (lite toleranse) tok pillene etter et større måltid.
Sobril metaboliserer seg treigt. Der har du svaret; Du spiste pillene etter et større måltid.
Sobril i seg selv har en slags lang delay før den når plasmakonsentrasjon. Gi det en halvtime til du..
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Sobril metaboliserer seg treigt. Der har du svaret; Du spiste pillene etter et større måltid.
Sobril i seg selv har en slags lang delay før den når plasmakonsentrasjon. Gi det en halvtime til du..
Vis hele sitatet...
Supert! Venter litt til før jeg tar mer
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det beste er å ta de på tom mage, å heller spise etter ca en time, da syns jeg de kicker ekstra godt. Men nå kjenner jeg det god på bare 10 mg da så
Anonym bruker
"Identisk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri klart å bli rusa på sobril. Bare rolig og chill , fortere tipsy når jeg drikker men ikke pillerusa. vil si du kaster bort piller egentlig .
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri klart å bli rusa på sobril. Bare rolig og chill , fortere tipsy når jeg drikker men ikke pillerusa. vil si du kaster bort piller egentlig .
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte ikke på en heavy rus, bare chill og lett
Jeg merker det etter en time, men hvis jeg ikke tar dem på tom mage så merker jeg ingenting. Venter minst 2 timer etter måltid.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Har opplevd å måtte vente bortimot 3 timer, selv på tom mage, før den endelig begynner å virke. Dette er tre lange timer når du virkelig trenger det, og har derfor måttet bruke sobril unødvendig mange ganger bare for å "være føre var". Såvidt jeg husker (men kan være helt feil) er Oksazepam fettløsende, og burde derfor ikke være umulig at oppkoking av pillene i fett kan gjøre at effekten kommer raskere, men nå begynner jeg å havne på en tynn tråd av spekulasjon med nærmest null kunnskap.