Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 3336
Hei,

Jeg og en vennine gikk gjennom noen bilder fra telefonen hennes, og vi fant dette.

Dette er fra årets Justin Bieber konser (jeg var ikke der). Jeg har sensurert ansiktet til mannen, men har bilde uten sensurering. Er dette nok for å anmelde fyren? Kjenner han ikke, men jenta er nok under 18.
Sist endret av RabbitPen; 20. desember 2012 kl. 14:33.
Parkettetterligning
Får ikke frem bildet.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Får ikke frem bildet.
Vis hele sitatet...
la til link nå.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hahhahahahah
Så dere har tenkt å annmelde han? Hvordan vet dere egentlig at vedkommende ikke er kjæreste med dama?
Jeg fikk det frem.
Hvordan havnet det på din venninnes mobil? Skjønte ikke helt dette her, har sikkert misforstått..?
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Jeg fikk det frem.
Hvordan havnet det på din venninnes mobil? Skjønte ikke helt dette her, har sikkert misforstått..?
Vis hele sitatet...
Vi tok bildet da, men glemte det rett og slett. Man ser på bildet av at fyren er rundt 13, og vi tok ett annet bilde av jenta hvor man ser at hun er under 18.
Folk anmelder hva som helst nå til dags... Skal du kjeppjage en mann fordi han klaska ei på rompa?
Sist endret av Skyfx; 20. desember 2012 kl. 14:36.
Det er kanskje ikke bare småjenter som drar på bieber konsert.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Folk anmelder hva som helst nå til dags... Skal du kjeppjage en mann fordi han klaska ei på rompa?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, derfor jeg spør her. Fyren er jo åpenbart hebefil.
Sist endret av RabbitPen; 20. desember 2012 kl. 14:37.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ingen vits og gjøre noe med dette nå. Er lenge siden og jenta er nok klar over at han holdte henne. Politiet vil aldri bruke ressurser på denne saken.
Parkettetterligning
Ser det nå, hva står hun på? Det kan faktisk se litt ut sånn at hun sto på noe ustødig og trengte hjelp til å holde seg fast. De fleste ville kanskje holdt på ryggen. Men husk at i Norge er det 16 år på seksuell lav alder. Men siden dette ikke er seks men såvidt jeg vet bare er bevis på seksuell trakkasering er det ingen alder som gjør dette lovlig. Men da må vel hun også annmelde det? Er jo ikke trakkasering hvis hun synes det er greit. Ser jo ut som hun gir blankt faen.
Det er uansett HUN (eller foreldrene?) som må anmelde, ikke dere.
Klikka for deg eller, menneske? Han støtter jenta opp mot gjerdet! Haha
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Ser det nå, hva står hun på? Det kan faktisk se litt ut sånn at hun sto på noe ustødig og trengte hjelp til å holde seg fast. De fleste ville kanskje holdt på ryggen. Men husk at i Norge er det 16 år på seksuell lav alder. Men siden dette ikke er seks men såvidt jeg vet bare er bevis på seksuell trakkasering er det ingen alder som gjør dette lovlig. Men da må vel hun også annmelde det? Er jo ikke trakkasering hvis hun synes det er greit. Ser jo ut som hun gir blankt faen.
Vis hele sitatet...
Hehe, perfekt sted for slik menn. Mange jenter som er har øya klistra på Justin Bieber. Regner vel med at det er for sent nå. Kunne jeg ha sendt det inn til dagbladet eller noe?
Hahaha, håper du troller nå.
Kriminell lavalder er 15 år, så om du faktisk hadde vært tåpelig nok til og anmelde fyren, så hadde det ikke fått noen nevneverdige følger for vedkommende uansett iom at han var 13 år gammel.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Kriminell lavalder er 15 år, så om du faktisk hadde vært tåpelig nok til og anmelde fyren, så hadde det ikke fått noen nevneverdige følger for vedkommende uansett iom at han var 13 år gammel.
Vis hele sitatet...
Usensurert ser man klart at fyren er rundt 30.

Sitat av Theoneandonly Vis innlegg
Hahaha, håper du troller nå.
Vis hele sitatet...
Not sure if trolling, or just stupid.

Jeg er nok kanskje dum.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jesus ikke kast bort tid på dette. Anmelde vil du ikke kunne gjøre, og politiet vil aldri bruke ressurser på slike ting.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Jesus ikke kast bort tid på dette. Anmelde vil du ikke kunne gjøre, og politiet vil aldri bruke ressurser på slike ting.
Vis hele sitatet...
Det jeg lurte på.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vi tok bildet da, men glemte det rett og slett. Man ser på bildet av at fyren er rundt 13, og vi tok ett annet bilde av jenta hvor man ser at hun er under 18.
Vis hele sitatet...
Du skriver her at fyren er rundt 13, og nå sier du 30. Han ser uansett ut til å være i 30-40 års alderen og da regner jeg kanskje med at dette er faren til jenta kanskje som er med henne på konserten og skal støtte henne, men har et litt "uheldig" grep om rumpa.

Hvis du skal anmelde for dette så må jeg lure på hva som skjer i verden.
Uansett så er det jenta eller familien som skal anmelde hvis det var ubehagelig for henne.
http://puu.sh/1D6Cg
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Du skriver her at fyren er rundt 13, og nå sier du 30. Han ser uansett ut til å være i 30-40 års alderen og da regner jeg kanskje med at dette er faren til jenta kanskje som er med henne på konserten og skal støtte henne, men har et litt "uheldig" grep om rumpa.

Hvis du skal anmelde for dette så må jeg lure på hva som skjer i verden.
Uansett så er det jenta eller familien som skal anmelde hvis det var ubehagelig for henne.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg har skrivi at han var 13 så er det en feil. Jeg bare lurte på mulighetene, beklager hvis jeg gjør noen sure.
det er nok til og anmelde det er ALT. om en pissmaur biter deg så kan du jo anmelde men den vil bli henlagt USE YOUR BRAIN bby gurl
Jeg ser overhodet ikke noe seksuelt med den hånda. Hvordan
i all verden kan du i det hele tatt insinuere at dette er noe som
kan anmeldes?

Her skylder du dine medfreaks en god forklaring.
Ser du ikke at han støtter jenta? Han ser ikke akkurat så veldig interessert ut, stakkars mannen på justin bieber konsert, hehe.

Det er et veldig naturlig sted å putte hånda når man skal støtte noen sånn, fordi da får du hånda under tyngdepunktet. Jeg kan ikke telle hvor mange ganger mamma støtta meg med hånda på rompa opp gjennom oppveksten. Ser du på beina til jenta ser du at hun ikke har noe kontakt med bakken. Om han støtter henne på ryggen blir hun bare dyttet innat gjerdet og må holde seg oppe selv.

Om det er faren hennes har han sett henne naken tusen ganger før, han har tatt henne på rompa tusen ganger, hun har helt sikkert tatt han på tissen i løpet av barndommen! Jeg sutta på puppa til mamma når jeg var liten. Det trenger ikke å være noe seksuelt. Det er bare en kroppsdel.
Okey, jeg beklager hvis folk blir opprørte. Jeg bare lurte, jeg kan ikke saken inn og ut. Vet jo aldeles ikke om det er faren eller ikke, derfor jeg sensurerte bildet. Hvis noen vil slette tråden er det fint.
Vis du ser nøye på bilde så er det en annen dame som gnir vagina'en sin mot hode på en annen person. Riktig nok med bukse på, kan jeg andmelde henne for det?
Altså, du skal annmelde en random for å ta en jente på rumpa? Skal jeg annmelde deg for å ta en jente på rumpa? Jesus.
Sitat av Kristianweb Vis innlegg
Altså, du skal annmelde en random for å ta en jente på rumpa? Skal jeg annmelde deg for å ta en jente på rumpa? Jesus.
Vis hele sitatet...
Neinei, jeg visste jo ikke om dette var en fyr som kjente henne eller whatsoever. Jeg så bare at fyren var godt voksen og at jenta var rundt 14, så jeg tenkte meg nok ikke godt om. La nå tråden dø, og det er det.
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Ser det nå, hva står hun på? Det kan faktisk se litt ut sånn at hun sto på noe ustødig og trengte hjelp til å holde seg fast. De fleste ville kanskje holdt på ryggen. Men husk at i Norge er det 16 år på seksuell lav alder. Men siden dette ikke er seks men såvidt jeg vet bare er bevis på seksuell trakkasering er det ingen alder som gjør dette lovlig. Men da må vel hun også annmelde det? Er jo ikke trakkasering hvis hun synes det er greit. Ser jo ut som hun gir blankt faen.
Vis hele sitatet...
Nei dette er ikke trakassering hun får jo bare hjelp til å holde seg fast.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Vi tok bildet da, men glemte det rett og slett. Man ser på bildet av at fyren er rundt 13, og vi tok ett annet bilde av jenta hvor man ser at hun er under 18.
Vis hele sitatet...
Du skal anmelde en gutt somer er 13år for å ha tatt på rumpa til en jente som er under 16år? Ta deg en bolle..
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Du skal anmelde en gutt somer er 13år for å ha tatt på rumpa til en jente som er under 16år? Ta deg en bolle..
Vis hele sitatet...
Jeg skrev feil, fyren var rundt 30. Jeg tenkte ikke godt nok gjennom, og anmelde var også kanskje ett litt sterkt ord.

Sitat av random67489 Vis innlegg
SEriøst er dette troll fatfro?
Vis hele sitatet...
Haha, mer dum. Jeg tenkte ikke godt nok gjennom at han kunne ha støttet henne. Dumt hvis dere tror jeg troll

Sitat av random67489 Vis innlegg
Nei dette er ikke trakassering hun får jo bare hjelp til å holde seg fast.
Vis hele sitatet...
Jeg så ikke skikkelig nok på bildet.
Blir henlagt før du rekker og snu deg, så bare spar deg bryet
Sitat av strikkball Vis innlegg

Om det er faren hennes har han sett henne naken tusen ganger før, han har tatt henne på rompa tusen ganger, hun har helt sikkert tatt han på tissen i løpet av barndommen!
Vis hele sitatet...
Erhm? .....
Hvis han nå faktisk prøver å beføle henne, så må jeg si han har en ganske nonchelant stil på det :P ene handa i buksa og ser en annen vei
Nice ass hu hadde da.
Han støtter henne jo! Anmelde?! Hva har skjedd med verden?
Det er ikke USA du bor i, altså.
Hvis han beføler henne er det ulovlig, men det ser ikke ut til at det er det som skjer i dette bildet. Det ser heller ut som om han holder henne (Det kan jo være faren?), i tilfelle synes jeg at det var en litt rar plass å holde henne. Hvis du ser på hu jenta til høyre i bildet ser det ut som hun sitter oppå skuldrene til noen.

På en annen side kan det være slik at dette var et litt "tilfeldig" tidspunkt å ta bilde på, jeg kan jo ikke se fjeset på hvor han ser. Er det mulig at han bare vinker til noen, men det ser ut til at han holder på ræva? // Vet ikke om den siste påstanden var så riktig men....

Det er nok ikke noe vits i å anmelde denne situasjonen, men det er bra du prøver å ta ansvar!
Sitat av Susanna Vis innlegg
Han støtter henne jo! Anmelde?! Hva har skjedd med verden?
Vis hele sitatet...
Jeg så ikke skikkelig på bildet. Ser det nå, så slutt å mas.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Jeg så ikke skikkelig på bildet. Ser det nå, så slutt å mas.
Vis hele sitatet...
Du sa jo du ville at tråden skulle dø ut. Slutt å svar i den selv da vel?
Sitat av Yutao Vis innlegg
Du sa jo du ville at tråden skulle dø ut. Slutt å svar i den selv da vel?
Vis hele sitatet...
Føler at folk ikke alltid får med seg det jeg skriver.
A madman with a box
mabala's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Føler at folk ikke alltid får med seg det jeg skriver.
Vis hele sitatet...
Og der fortsetter du..
Sist endret av mabala; 20. desember 2012 kl. 16:40.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Jeg så ikke skikkelig på bildet. Ser det nå, så slutt å mas.
Vis hele sitatet...
Ta med deg dette videre uansett. Ting er ikke alltid så galne som dem ser ut, du kan skape problemer for andre om du kaster rundt med anklager uten belegg på senere tidspunkt. Sex rykter er som alle vet, nesten umulige å bli kvitt.
Sitat av mabala Vis innlegg
Og der fortsetter du..
Vis hele sitatet...
Siste post.
Bumpern denne for dumme anmeldelsers skyld.
Uten å ha lest igjennom posta til de før meg, så ser det ut til at denne "figuren" som står nederst der kunne vært foreldre/foresatt og prøver å støtte opp "jenta".. ser ikke ut som han er så intristert i Biebz ialfall.