Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3998
Hei!

Pokemon Legend
Jeg har etter 2-3 uker av og på fullført min gjenskapning av 8-bits versjonen av Pokemon red battle theme fra Gameboy color. Håper dere liker det!


http://www.newgrounds.com/audio/listen/457769
Laget av Jonas B. Ingebretsen
Jeg sier det samme som katten på bilde ditt; wat?
Holy shit, det der var utrolig kult!
Bringer tilbake minner fra Pokémon Blue og stadium...

Kp for det der
Sist endret av Knudsen; 25. november 2011 kl. 14:57.
Bringer fram gode minner. Tusen takk!

MIND = BLOWN
Trodde det var spill. Men holy shit, fikk nesten tårere i øyene.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Pretty cool!
Elsker det! Sier det samme som Yazzie, nesten som jeg fikk en tåre i øyet
gamle minner <3
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Har du mulighet til å legge den ut et annet sted enn newgrounds? Filteret på jobben min er iallefall ikke så veldig glad i den siden..
samme som Stickyshift sier, lag deg en soundcloud om du ikke har fra før eller legg på yt?
Sist endret av skepsis; 25. november 2011 kl. 15:42.
å.. fy.. faen... Jeg sitter bokstavlig talt med gameboyen i hånda as I type for å spille pkmn Crystal igjen.
Hvordan har du fått det til? Jeg VIL se for meg et orkester fullt av nerder, men det høres hakket for elektronisk ut for det.. Særlig trommene.

Men faen, dette var episke greier! legg den ut på Pokémemes sin side?
Frankrikes Solkonge
Det der var jo råkult! Første gameboyspillet mitt var jo Pokémon Red, så nostalgien tok overhånd! Tror jeg må lete litt på loftet for å se om jeg finner igjen gameboy color...
Fantastisk! KP!

Til dere freakere: Jeg vil selv påstå å kalle meg "norgesmester" i Gameboy Color - Pokemon Blue & Crystal, som jeg har spilt de siste 8 årene.
Har to link cable viss folk er int. i å tape
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Fantastisk! KP!

Til dere freakere: Jeg vil selv påstå å kalle meg "norgesmester" i Gameboy Color - Pokemon Blue & Crystal, som jeg har spilt de siste 8 årene.
Har to link cable viss folk er int. i å tape
Vis hele sitatet...
Om vi møtes på treff må vi trade, jeg har bare ett 2 generasjonspill, så jeg kan ikke få tak i de to andre starterne.

Selv vil jeg også påstå at jeg hadde eid deg hardt.
I just came..

Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Fantastisk! KP!

Til dere freakere: Jeg vil selv påstå å kalle meg "norgesmester" i Gameboy Color - Pokemon Blue & Crystal, som jeg har spilt de siste 8 årene.
Har to link cable viss folk er int. i å tape
Vis hele sitatet...
Challenge accepted.
Sist endret av Hydroide; 25. november 2011 kl. 17:59.
Sitat av Vegard004 Vis innlegg
Jeg sier det samme som katten på bilde ditt; wat?
Vis hele sitatet...
Hva da?

Takk for alle tilbakemeldinger AWESOME!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Om vi møtes på treff må vi trade, jeg har bare ett 2 generasjonspill, så jeg kan ikke få tak i de to andre starterne.

Selv vil jeg også påstå at jeg hadde eid deg hardt.
Vis hele sitatet...
Tull og tøys. Det ville du ikke, da jeg har 4 pokemon i snart lvl 75. Jeg har 2 gameboy color og link cable, så dere trenger bare komme med spillene deres.

Til trådstarter: Håper virkelig du lager lignende låter fra gamle pokemon-spill. I så fall er det fint om sier i fra til oss. Minner meg så sykt om gamledager. Takk.
Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Tull og tøys. Det ville du ikke, da jeg har 4 pokemon i snart lvl 75. Jeg har 2 gameboy color og link cable, så dere trenger bare komme med spillene deres.

Til trådstarter: Håper virkelig du lager lignende låter fra gamle pokemon-spill. I så fall er det fint om sier i fra til oss. Minner meg så sykt om gamledager. Takk.
Vis hele sitatet...
Da jeg var mindre og spilte mye pokemon fikk jeg i hvert fall 10 i lvl 100. 75 var ikke imponerende.
Husker jeg trente opp Zapdos til level 100 ved å ta ligaen med BARE Zapdos om og om igjen. herregud så mye tid jeg brutke!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Da jeg var mindre og spilte mye pokemon fikk jeg i hvert fall 10 i lvl 100. 75 var ikke imponerende.
Vis hele sitatet...
I andregenerasjon er ligaen MYE lettere, og det tar en evighet å levle.
I 1 generasjon er det elite 4 + rival, mens rivalen uteblir i 2 generasjon. (han kommer av og til FØR du går inn, men jeg tror det er litt villkårlig.)
Ok, hvis jeg noensinne får ræva i gir å lærer meg ordentlig koding blir det modding av gamle roms, og denne sangen på fighten! (if i may, ofcourse)
Sitat av olaPola Vis innlegg
I andregenerasjon er ligaen MYE lettere, og det tar en evighet å levle.
I 1 generasjon er det elite 4 + rival, mens rivalen uteblir i 2 generasjon. (han kommer av og til FØR du går inn, men jeg tror det er litt villkårlig.)
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles ganske lett da... Jeg har MINST et team per spill på lv 100
Hei!

Jeg har lastet den opp på youtube, takk for ideen =)

http://goo.gl/k1Nkj
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Hvor er über-KP når man trenger det mest? Q.Q

Utrolig bra!
Haha tusen takk xD

Bra du likte den tekace
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Det er fremdeles ganske lett da... Jeg har MINST et team per spill på lv 100
Vis hele sitatet...
Holder på å levle opp alle 5 legendaries nå, siden de to flyvende kommer på lvl 60 har man et forsprang, men det tar fortsatt noen dedikerte timer! Skal prøve å ha et lvl 100 team til neste treff så jeg kan battle folk der <:
Aha, Men det er jo forskjellige Exp. Behov på pokemons. Trading av pokemon gir boosted exp, og er ganske ok. Men hvilke generasjon er det folk isåfall vil battle på?
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Aha, Men det er jo forskjellige Exp. Behov på pokemons. Trading av pokemon gir boosted exp, og er ganske ok. Men hvilke generasjon er det folk isåfall vil battle på?
Vis hele sitatet...
Sapphire og Ruby!
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Aha, Men det er jo forskjellige Exp. Behov på pokemons. Trading av pokemon gir boosted exp, og er ganske ok. Men hvilke generasjon er det folk isåfall vil battle på?
Vis hele sitatet...
Jeg har rød til gameboy og crystal til gba.

Har lyst på DS og soul silver, men det kan jeg se lenge etter Black/White ser gøy ut, men det er for mye nytt..

TS, har du en dl link til sangen? Har lyst til å ha den som alarm
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg har rød til gameboy og crystal til gba.

Har lyst på DS og soul silver, men det kan jeg se lenge etter Black/White ser gøy ut, men det er for mye nytt..

TS, har du en dl link til sangen? Har lyst til å ha den som alarm
Vis hele sitatet...
Jeg har DS og Heart Gold. Brukte faktisk en del timer på det, men er ikke helt samme følelsen som da jeg var liten. Jeg hadde Gold før så det var mange gode minner i spillet.
Husker en venn av meg hadde nesten alle pkm i lvl 100 når jeg var mindre. Han hadde litt for mye tid på sin side :P
Haha, dette var dritkult.
Tusen takk!

Husk å trykk Like knappen C:
Digger seriøst musikken din, knallbra produksjon fra ende til annen. Kan fortsatt ikke fatte at dette er FL. Gromt!
...men vær så snill å dropp compressor [COLOR="Gray"](eller hva det nå er)[/COLOR], hater å høre kvalitetsmusikk ødelagt av skurring og helt uten dynamic range
Sist endret av tripflag; 29. november 2011 kl. 10:51. Grunn: fhjdslkafsda;lf
Hehe, dette var gode tider. Jeg hadde utrolig mange level 100 pokemons, men det var mest fordi jeg utnyttet den berømte missingno glitchen!
Sist endret av djxfade; 29. november 2011 kl. 11:24.
Tusen takk! En av grunnene til at kvaliteten på denne sangen ble dårligere en min standard var fordi jeg har ikke ..høytalere x) Flaut men sant. Så når jeg leker med lave frekvenser så hører ikke jeg at bassen blir vrengt og distorted.

Jeg har nesten null hardware til min produksjon. Vurder å søke om støtte, men vet ikke helt hvor..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av RenderWorks Vis innlegg
Husker en venn av meg hadde nesten alle pkm i lvl 100 når jeg var mindre. Han hadde litt for mye tid på sin side :P
Vis hele sitatet...
Tipper kompisen din brukte MissingNo-glithcen for å få uendelig mange rare candy. Ikke umulig å levle pokemons opp til level 100, men å bruke all sin fritid for å få alle de 150 første opp til maksimal level, det tror jeg ikke han gjorde.
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Tipper kompisen din brukte MissingNo-glithcen for å få uendelig mange rare candy. Ikke umulig å levle pokemons opp til level 100, men å bruke all sin fritid for å få alle de 150 første opp til maksimal level, det tror jeg ikke han gjorde.
Vis hele sitatet...
Med den glitchen tar det jo kun en times tid å levle opp alle til 100, det er jo bare å trykke som bare f.

+, fange alle i første gen, ikke på langt nær så tricky som gen 2. xD
Det eneste jeg så var en heftig syretripp med innfall av Newground-tanksen, en rusa smiley og et minutt med trippel Badger...?

Sitat av ClaesGreve Vis innlegg
Tull og tøys. Det ville du ikke, da jeg har 4 pokemon i snart lvl 75. Jeg har 2 gameboy color og link cable, så dere trenger bare komme med spillene deres.
Vis hele sitatet...
Supertroll?

Jeg spilte aldri generasjon I, og generasjon III har jeg kun spilt på emulatorer på dataen. Ikke særlig dreven. Tenkte jeg skulle begynne litt med gen IV på dataen nå, og faktisk smelle til med N3DS og Black/White til jul.

Generasjon II, derimot, var jeg jævlig dreven på. Kunne spillene absolutt totalt ut og inn. Hadde (har enda, hvis ikke det hersens interne batteriet har tørket ut) samtlige 251 pokemons, over 50 av dem i level 100. Det inkluderer samtlige legendaries, boostet up med alt av proteiner, HP Ups, de beste TMs, osv. Norgesmester er jeg nok ikke, men hvis du ypper til kamp så sier jeg bring it on..
Elsker det!
Tusen takk Rayes