Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2239
Jeg er en ung rapper som har rappet i under et år og søker en beatmaker som kan lage beats til meg. Helst en beat annenhver uke/en gang i måneden eller om du bare har en beat til meg. Du finner låtene mine her: http://www.youtube.com/user/SiidetrackMusic.

Du får all credit for beaten. Bare link til dine beats her så skal jeg ta en titt!
Tviler på at du kommer igjennom til han, med mindre du er sinnsykt flink. Men, Thomax, en fuckings gud av beatmakers.

Hjemmesiden hans.
Beat er jo ikke det du trenger. Du trenger rytme.
og skal jeg bli bedre må jeg øve, og da trenger jeg beats til å øve til. capish?
Om du skal øve trenger du jo ikke en beat laget til deg. Er jo bare å søke på youtube så finner du flere tusen forskjellige.
Sist endret av Vegard004; 16. november 2011 kl. 22:30.
Å synge i takt med rytmen er ikke det samme som rytme
Hvor mye er du interessert i å betale?
helst gratis da.
Sitat av phideph Vis innlegg
Tviler på at du kommer igjennom til han, med mindre du er sinnsykt flink. Men, Thomax, en fuckings gud av beatmakers.

Hjemmesiden hans.
Vis hele sitatet...
nice fikk noe nytt å høre på i kveld
Ville ventet til jeg var over stemmeskifte før jeg begynte å søke "beatmaker", men stå på kompis. Flott at du er engasjert!

Kan jeg spørre hvem eller hvor du får inspirasjon fra?
Hvem.. er vel meg selv. Hvor er hodet mitt..
Nei, jeg har ingen store inspirasjonskilder. Noe er ting som har hendt tidligere, og andre ting bare faller inn i hodet!
unn tss, unn tss, unn tss.

Det blir 500,- takk.
Hørte litt på sangene og det er ikke så altfor dårlig, ville fortsatt med det du gjør nå og ventet noen år før du søker beatmaker.

Det er sånn unike artister spirer frem, de som får alt på fatet fra dag 1 klinker gjerne til med en låt eller to, men det stopper gjerne der...
Takk? Tenkte å fortsette!
http://www.dansonnbeats.com

Flink flink flink!
søker du "navnet på youtube, så har du lov og RIPPE det, og bruke det CC, men tar du betaling med hanes verk, så fy deg, men du kan kjøpe rettigheter til beatene osv..
Give it a try.
Problemet ditt: flow og stemmeskifte.
Absolutt ingen flow, dete er ikke greia di, kompis.
Det handler ikke bare om å snakke i takten til beaten.
Jeg har prøvd meg på noen beats et par ganger, har fått kritikk på melodier, men det jeg produserer sux. (Har dog produsert musikk i 5 år elns)

Freebeats er kanskje veien å gå, da mange beatmakere skal ha penger?
får vel prøve meg videre med lifeanddeathpro og rockit pro jeg da tnx anyway
Først av alt, Freak huser mange som ikke klarer å gi konstruktiv kritikk.. Skjerp dere folkens!

Second, i et land som Norge er det utrolig vanskelig å få tak i beatmakers som vil lage beats til hver enkelt person om man ikke har et navn eller kjenner noen personlig. Jeg tror du vil finne lykke i å bruke beats du finner på nettet, som du nevnte f.eks Life and Death eller Rock it Pro. Selv om disse gir ut gratis, anbefaler jeg deg å betale etterhvert for beats du bruker.. Det er faktisk jobben deres å produsere, så hvorfor ikke hjelpe de med en krone eller to?

Fortsett med greiene dine, så kommer flyten og lyrikken mer som tiden går!
soundclickdotcom