Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 8928
Anonym bruker
"Intolerant Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har ruset meg en del på Imovane har kun brukt 7,5mg pluss delt en annen i to. Har lyst å prøve stilnoct. Får man like god effekt og avslapping av dette? Mer potent?
Leste noen her som tok den på kvelden å ble så rusa at han krøp på jobb i regnværet midt på natta
Blir mye mer ruset på stilnoct iforhold til Imovane + at du slipper den forferdelige metall smaken i 40timer.

Du får relativt kjapt toleranse og er ikke noe og ruse seg på generet.

Mer potent.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
Blir mye mer ruset på stilnoct iforhold til Imovane + at du slipper den forferdelige metall smaken i 40timer.

Du får relativt kjapt toleranse og er ikke noe og ruse seg på generet.

Mer potent.
Vis hele sitatet...
Lol.

Kanskje greit å la være kommentere noe du ikke vet noe om.

Ts, de fleste vil kanskje se imovane som sterkere fordi, selvom begge nevnte preparater ligger under samme klasse, så har de litt forskjellig virkningsmekanisme. Hvorfor ikke prøve det ut å se hvordan du reagerer? Selv gjør stilnoct ingenting for meg.

Ja imovane er mer potent enn stilnoct
Sitat av kmsc Vis innlegg
Lol.

Kanskje greit å la være kommentere noe du ikke vet noe om.

Ts, de fleste vil kanskje se imovane som sterkere fordi, selvom begge nevnte preparater ligger under samme klasse, så har de litt forskjellig virkningsmekanisme. Hvorfor ikke prøve det ut å se hvordan du reagerer? Selv gjør stilnoct ingenting for meg.

Ja imovane er mer potent enn stilnoct
Vis hele sitatet...

Hva kommenterte jeg som var feil da?

Du sier jo selv Imovane er mer potent.

Har jeg feil at man får metall smak av Imovane eller at det ikke er noe å ruse seg på?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Fordi du personlig føler deg mer ruset av stilnoct enn imovane gjør ikke dette til noe faktum, det er din personlige oppfatning. Det er heller ikke mer potent enn imovane, noe du påstår

Nei dette med metall smaken er det en del som opplever, var det over jeg siktet til.
Føler selv stilnoct er mer potent og man slipper den ekle metall smaken ja. Det med toleranse vil jeg også si stemmer, så hva er det du mener han sier som "han ikke vet noe om" kmsc ? Kan du komme med fakta som motbeviser det?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Fakta på hva? At imovane er mer potent? https://www.sahealth.sa.gov.au/wps/w...2948cf-m08ay9k

https://www.benzo.org.uk/manual/bzcha01.htm#24

Hva tror dere er grunnen til at medikamenter fra samme klasse kommer i forskjellig dosering? Hva sier det deg når doseringen til den ene er 25% lavere enn den andre? Er det ikke da veldig logisk å tenke at den ene dag kanskje er mer potent?

Dere får prøve neste gang da, med 15mg imovane vs 15mg stilnoct eller høyere
Sitat av kmsc Vis innlegg

Dere får prøve neste gang da, med 15mg imovane vs 15mg stilnoct eller høyere
Vis hele sitatet...
Har hatt både Imovane og Stilnoct på resept i over 1 år grunnet langvarig søvnproblemer&paralyse


Merker mer på 5mg Stilnoct iforhold til 7.5mg Imovane.
Så får man jo metallsmak i over et døgn av den forpulte Imovanen.


Men det med dosering du snakker om finne jeg meg ikke i.

Som på 500mg paracet og 250mg ibux (eneste legemidler jeg kan sammenligne)

Der er jo "ibux" som har "best" effekt iforhold til paracetamol som hadde høyest doseing i dette eksempelet
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får kule visuals av stilnoct. Virker mer potent.
Imovane har lengre halveringstid trur jeg
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker Imponert Ilder: Det stemmer. Stilnoct har kortere halveringstid.

Jeg har masssssse erfaring med Imovane og Stilnoct. Stilnoct er faktisk yndlingsrusmiddelet mitt, jeg har brukt mye av det. Avslappet blir jeg definitivt ikke, jeg får masse energi og finner på masse rart. Det var en gang jeg gikk midt på E6 for å komme meg hjem. Kom meg aldri hjem, jeg våknet på sykehuset. Tok tydeligvis 100 Stilnoct.

Når du først tar en Stilnoct, er det stor sjanse for at du tar flere, selv om det ikke er nødvendig, da du ikke får samme effekt da uansett. Det burde du spare til senere.

Derfor; Ta den dosen Stilnoct du vil, og sørg for at du ikke får tak i resten før senere.

Kos deg.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du sliter litt med angst og uro hjelpere imovane 10 ganger bedre. Det er meget beroligende og deilig rus. smaken i kjeften er bare et tegn på at tablett(ene) har begynt å fungere. stilnoct har kortere halveringstid og kan hjelpe på innsovning. Men i mine øyne lite rus. Imovane er min absolutte favoritt. Men må ikke brukes mer en 2 maks 3 ganger i uken da toleransen øker sykt fort.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
legene skriver som regel ut stilnoct framfor imovane av en grunn. imovane er mye mer avhengihetsskapende
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten å rappe tråden din, men zopiklon 5mg, får man grei effekt ut av det?
Har hørt at folk som har forsøkt å holde seg våken har fått halliser av stilnoct.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallisene på Stilnoct er oppskrytt spør du meg, bare skygger i sidesynet som regel. Merker også null ruseffekt fra disse, Imovane er mye gøyere IMHO.
Kompisen min hallusinerte sin døde mor på stilliser og var helt mongofjern.
Jeg tok like mye, hade 10 stoned-følelse og sen var jag baseline.

Husk bare att det er veldig lett att blacka ut og enten gjøre en assface utav seg selv før f.eks familje, eller enda verre, skade seg selv eller andre.

Rekomenderer tripsitter til Stilnoct om man ska gå høy dos, precis som med Datura.


Hørt att lystgass skal vara fett til.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
Kompisen min hallusinerte sin døde mor på stilliser og var helt mongofjern.
Jeg tok like mye, hade 10 stoned-følelse og sen var jag baseline.

Husk bare att det er veldig lett att blacka ut og enten gjøre en assface utav seg selv før f.eks familje, eller enda verre, skade seg selv eller andre.

Rekomenderer tripsitter til Stilnoct om man ska gå høy dos,
Vis hele sitatet...
Hvor høy dose snakker vi da? Forstår at en som tar det for første gang kan få veldig stor virkning. Jeg personlig kjenner lite rus på 40-50 mg stiilnoct/zolpidem. Men funker fint til å sovne om jeg ikke begynner med mobilen eller data en halvtime før søvn. Imovane/ zopiklone derimot kan jeg få en fin rus av rundt 40 mg
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...xxxxxx=vgfront

Her er en merkelig artikkel. Først påstås det at han døde av stilnoct.
Lenger nede står det at han også hadde en stor mengde koliksin i blodet, som jeg har funnet ut i felleskatalogen at er dødlig i store doser.
I tillegg står det at han muligens ble kvælt med en pute. Så hvorfor det først står at han døde av stilnoct er jo litt merkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor høy dose snakker vi da? Forstår at en som tar det for første gang kan få veldig stor virkning. Jeg personlig kjenner lite rus på 40-50 mg stiilnoct/zolpidem. Men funker fint til å sovne om jeg ikke begynner med mobilen eller data en halvtime før søvn. Imovane/ zopiklone derimot kan jeg få en fin rus av rundt 40 mg
Vis hele sitatet...

Han hadde tatt omtrent 40mg og en eller to pils.

Er samme som deg. Får veldig lite rus.
Over 50mg blackar jeg ut, every fucking time.
Når jeg har vært tom på annat att rusa meg på har jeg lekt med stilnoct, opp till 100mg.

Imovane kan jeg få riktig god følelse på 20mg.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Han hadde tatt omtrent 40mg og en eller to pils.

Er samme som deg. Får veldig lite rus.
Over 50mg blackar jeg ut, every fucking time.
Når jeg har vært tom på annat att rusa meg på har jeg lekt med stilnoct, opp till 100mg.

Imovane kan jeg få riktig god følelse på 20mg.
Vis hele sitatet...

Hvordan er smaksløkene etter 20mg med Imovane?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er 10mg stilnoct nok til å få halliser, evt bare for å få sove? =)
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hvordan er smaksløkene etter 20mg med Imovane?
Vis hele sitatet...
Hahahaha, fyfaæn. Den jævla metal-smaken gjorde att jeg ikke ble ett z-offer, hehe.


Når det kom opp i doser på 80mg+ smakade alt helvete, tils det ble sort.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er 10mg stilnoct nok til å få halliser, evt bare for å få sove? =)
Vis hele sitatet...
I teorien kan du få halliser av 10mg men skjer nåkk ikke.

Å ta veldig høye doser betyr heller ikke du kan få halliser.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
I teorien kan du få halliser av 10mg men skjer nåkk ikke.

Å ta veldig høye doser betyr heller ikke du kan få halliser.
Vis hele sitatet...

Hmm.. Ok, takk for svar.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har spist 2x10 mg og vært oppe i snart en og en halv time. Merker ingenting...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har spist 2x10 mg og vært oppe i snart en og en halv time. Merker ingenting...
Vis hele sitatet...
Høres ut som toleranse.

Merker effekten av 7.5mg Stilnoct med liten toleranse etter ca 30min.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
Høres ut som toleranse.

Merker effekten av 7.5mg Stilnoct med liten toleranse etter ca 30min.
Vis hele sitatet...
Er første gang jeg tar dette, så kan ikke være noe toleranse..
En del har naturlig høy toleranse.

Test igen imorgen. Hvis 20mg ikke gir noe, kanskje det ikke er ditt rusmiddel?
Du kan booste med alkohol, men risikoen for att du skal spise alle piller og gjøre noe dumt er stor då.

Hvis du går før en heroic dose (50mg+) ville jeg gjort følgende;
- Gjem bilnøkkler. Gi dem gjerne till en venn.
- Steng av allt av sosiale medier.

En venn til meg vær fjern til helvete ("jag føler meg bare litt i ubalanse) og skulle sende dick-pic til en dame han dejta.
Dessverre posta han den på sin vegg og inte i PM...
Hehhee.


Når jeg leser Travaxa sin historier husker jeg at jeg også klarte å ta et dickpick under påvirkelsen og legge det ut på mystoryen på snapchat...

Når jeg var liksom in the moment så føltes det bare riktig ut.
Var snakk om 10mg Stilnoct.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cloor Vis innlegg
Høres ut som toleranse.

Merker effekten av 7.5mg Stilnoct med liten toleranse etter ca 30min.
Vis hele sitatet...
7.5 stilnoct finnes ikke. Den er på 5mg og 10 mg. med mindre du har tatt en og en halv 5mg, snakker du vel om zopiklone/ imovane. De er 7.5 som høyeste dose tablet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
7.5 stilnoct finnes ikke. Den er på 5mg og 10 mg. med mindre du har tatt en og en halv 5mg, snakker du vel om zopiklone/ imovane. De er 7.5 som høyeste dose tablet.
Vis hele sitatet...

Husker ikke hva som var hva men da snakker jeg om 10mg Stilnoct og 7.5mg Imovane.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns Stilnoct har dårlig effekt. Har hatt Imovane og Zopiclone i mange år pga søvnproblemer. Aldri tenkt på at jeg kunne ruse meg på dem faktisk. MEN, jeg har vært desperat etter søvn mer enn en gang, og tatt mer og mer uten å få sove... og så våkner jeg dagen etter og har sendt alt mulig av idiotiske meldinger og chat og telefonsamtaler til folk jeg ikke burde tatt kontakt med. Tydeligvis helt på bærtur. Nå legger jeg alltid fra meg mobil i annet rom
Fikk ett brett med 10 mg av legen forrige uke. Tok to stykker første kvelden, men lå ennå oppe til fem på morningen. Følte meg ei heller ruset. Dagen etterpå tok jeg fire stykker og lå ennå våken til morgen kvisten. Følte meg helt vanlig, ikke noe ruset. Noen som har opplevd det samme? Trodde i det minste at jeg skulle få sove av pillene.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lo-Down Vis innlegg
Fikk ett brett med 10 mg av legen forrige uke. Tok to stykker første kvelden, men lå ennå oppe til fem på morningen. Følte meg ei heller ruset. Dagen etterpå tok jeg fire stykker og lå ennå våken til morgen kvisten. Følte meg helt vanlig, ikke noe ruset. Noen som har opplevd det samme? Trodde i det minste at jeg skulle få sove av pillene.
Vis hele sitatet...
Opplevde helt det motsatte... Tok en 5mg og følte ingenting så to tok 2 til. Våknet på sofaen imorges og husker lite. Fant ut at jeg hadde tatt 5 piller tilsammen. Litt skummelt å tenke på hvor mye kontroll jeg mistet ettersom jeg lovte megselv å bare ta en.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg heller ikke ruset på z-hypnotikum hvis jeg ligger i sengen, men hvis jeg står opp og beveger meg merker jeg hvor ustø jeg er og tiden går superfort og jeg har mye eufori.
Har fått masse imovane og stilnoct av legen opp igjennom. Syns stilnoct fungerer bedre iforhold til rus men jeg aner aldri hva jeg kan finne på under rusen og det er skummelt. Et godt tips over her er å gi bilnøklene til en venn og stenge av sosiale medier. Eg tør ikke ta det mer da eg ikke kan stole på meg selv overhodet har null kontroll. Med noen øl inntil øker effekten veldig og omtrent alltid blackout når eg har tatt sammen med noen øl. Har til og med funne på å skade meg selv under rusen det var en helt syk opplevelse eg aldri vil glemme..
Anonym bruker
"Intolerant Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ang å drifte seg loddrett ut på Imovane skjedde dette tidligst i går. Skrev i imo rus til legen som skrev ut resepten til meg (skrev til han på messengern hans) profilbildet på fb er av at han står slalom, jeg skrev å skrøt av ski kjøringen hans og lurte på hvordan han smørte skiene, om han skulle reise hjem (er dansk) til jule osv. Noe så grønnjævlig pinlig. Enn å kontakte han privat 23.00 på kvelden å vrøvle masse drit. Han svarte forsovidt høflig, men jeg gruer meg til neste legetime
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk først imovane, var noe dritt å sove på å ruse seg på. Så gikk jeg over til zoplicone, drittsmaken får man ilkke av me. Å så nå får jeg stilnoct. Zolpidem. Som da skal være d sterkeste. Men kort varig. Å er verdt
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd imovane å zoplicon. Booring å det ble kjedelig rus. smaken var helt jævlig. Å Søvnen var bra. Men har nå fått Zolpidem som skal være d sterkeste. Gleder meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ang å drifte seg loddrett ut på Imovane skjedde dette tidligst i går. Skrev i imo rus til legen som skrev ut resepten til meg (skrev til han på messengern hans) profilbildet på fb er av at han står slalom, jeg skrev å skrøt av ski kjøringen hans og lurte på hvordan han smørte skiene, om han skulle reise hjem (er dansk) til jule osv. Noe så grønnjævlig pinlig. Enn å kontakte han privat 23.00 på kvelden å vrøvle masse drit. Han svarte forsovidt høflig, men jeg gruer meg til neste legetime
Vis hele sitatet...
Se siste inlegg.