Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 974
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har jeg klart det også. Bruker bare 50mg, med påfyll 50 etter noen timer. Bruker ikke hver dag, og er egentlig noen dager i mellom. I dag, merka jeg skikkelig mageplager, hatt små vondt i kroppen. Når det skal sies, skal jeg innlegges snart. Hva kan jeg forvente av abstinenser? Kjenner at å stoppe nå er ikke greit..
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og hvor lenge etter oppkok kan en Dolcontin smell ligge i romtemperatur?
Hvor ofte bruker du det? Mengde?
Sitat av BFD LUCIFER Vis innlegg
Hvor ofte bruker du det? Mengde?
Vis hele sitatet...
Les hva han skriver da.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruker bare 50mg, med påfyll 50 etter noen timer. Bruker ikke hver dag, og er egentlig noen dager i mellom.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel? Og hvordan kan jeg oppbevare dottene/filterene til restesmell?
Anonym bruker
"Parallell Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ett par dotter jeg tenker spare på, de er bare litt over tolv timer gamle, tørket og pakket inn luft-tett i plast, er dette riktig metode?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke mye morfin å trekke ut av brukte dotter egentlig, så lenge du ikke har en GOD del, husk det kan være bakterier og dritt i gamle dotter, annbefaler deg å kaste dottene. Har jeg vært deg ville jeg ha gått noen dager som du allerede gjør, det er som regel på dag 3 det blir verst. Skaff deg eventuelt Lyrica hvis det er tilgjengelig, det funker bra, eller subutex. Men ikke Naloksone! Du kommer til å kjenne abstinenser uansett hvor mye du trapper ned, regner med du ikke har så mye tilgjengelig nå før innleggelse? Jeg selv har skutt 25mg en uke i strekk, kjente på litt feber og forkjølelses tendenser. Men når jeg slutta cold turkey på 150mg daglig over 2 måneder opplevde jeg ett helvette jeg seint vil glemme. Hvor mye har du igjen?
Vært der, gjort det.
Har igjen 50..