Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 844
Det har seg slik at jeg har bare hatt veldig korte forhold bak meg. Jeg har blitt forelsket nylig og lurer på hva som skal til for å få et forhold til å vare litt over tid?

Og blir man ikke lei etter noen måneder? Hvordan holder dere ut når forelskelsesrusen har blitt borte?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Felles interesser og likt syn på livet.
Man skal ikke trenge å rette seg etter den andre.
Man skal gjøre ting for den andre fordi man vil og ikke for å få noe tilbake.

Man må bli kjent med hverandre før man går inn i et forhold, du må vite at du kan være med det mennesket 24/7 uten å bli lei trynet og det tar som regel lang tid, man blir gjerne forelsket tidlig, men det betyr ikke at man er rett for hverandre.

Man skal kunne være seg selv 100%.
Det skal ikke være noen baktanke.
Date mange jenter så ordner det seg helt selv. Slutt å stresse. Det er for meg helt uforståelig at noen menn higer etter å kastrere seg i et forhold.
Sitat av Psycho Not Vis innlegg
Det har seg slik at jeg har bare hatt veldig korte forhold bak meg. Jeg har blitt forelsket nylig og lurer på hva som skal til for å få et forhold til å vare litt over tid?

Og blir man ikke lei etter noen måneder? Hvordan holder dere ut når forelskelsesrusen har blitt borte?
Vis hele sitatet...
Når du må stille deg selv dette spørsmålet og nylig har blitt forelsket, kan det være at du ikke har funnet riktig dame/type?

Forelskelse kommer og går gjennom et langt forhold, men den ekte kjærligheten ligger alltid som et fundament. Når det er sagt kreves det også mye arbeid, og stayer vilje fra begge personer.
Sist endret av downlow; 9. mars 2018 kl. 00:42.