Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 8195
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kjæreste som har begynt å feste i russebuss med russen. Lurer på hvor akseptabelt det bør være. Hun er 17 år og har gjort det 2 ganger. Den første gangen sa hun at hun aldri skulle gjøre det igjen fordi bussen kjørte ca 2-3 timer bort fra der hun bor og hun kom ikke hjem før kl 7 på morgenen. Helga etter skjedde akkurat det samme til tross for at hun sa hun angra.
Nå mener jeg at rulling på buss handler mest om sex osv, og at det er dårlig gjort av en kjæreste å være med på sånt. Eller tar jeg feil? Tanker?
Om du tar feil eller ikke er jo basert på om du synes det er greit at hun har seg med andre. Vet du at hun knuller rundt der eller sitter du å fantaserer, alle busser er ikke 24/7 nonstop orgier.

Derimot lurer jeg jo litt på hvorfor du ikke er med samme buss? Eller om du har sagt du ikke liker det?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
vil selvsagt ikke hun skal være utro. Har aldri vært på russebuss så vet ikke hvordan det er men har jo hørt ting og sett ting.
Og de du har hørt om og sett er vel ikke malen for resten av russen. Jeg holdt ikke på sånn, hadde dame.

Du må bare snakke med henne, har hun driti seg ut tar du det derifra. Det å koke kål basert på "jeg tror" blir ofte skivebom.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde hatt problemer med det når jeg vet hva som skjedde når jeg var russ. En samling av hormonelle og fulle ungdommer er en stressende tanke. Du kan liksom ikke nekte henne å dra ut, men spør henne hva hun hadde tenkt om at du var ute å festet hele natten. Jeg stoler ikke på noen når de er på fylla, det er jævla lett å ta en feil avgjørelse...
Jeg skjønner godt at man blir bekymret i en slik situasjon. Som nevnt over så er det lett å la seg rive med når man har drukket mye og er i godt selskap. Uten å lage noe drama ville jeg bare snakket med dama og ta ting derfra - det er ikke noe vits å la dette koke opp inni seg hvis du føler at det ikke er rett. Bare ha i bakhodet at begge må "ofre" ting i et forhold, både du og henne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde hatt problemer med det når jeg vet hva som skjedde når jeg var russ. En samling av hormonelle og fulle ungdommer er en stressende tanke. Du kan liksom ikke nekte henne å dra ut, men spør henne hva hun hadde tenkt om at du var ute å festet hele natten. Jeg stoler ikke på noen når de er på fylla, det er jævla lett å ta en feil avgjørelse...
Vis hele sitatet...
Da kan du forsåvidt bare drite i å ha ett forhold noen gang, er tillitten såpass ræva at en ikke kan være på fest alene kan det ikke gå bra.

Ta feilene om de oppstår, ikke stress på forhånd.
Spør hun om dette er en jentebuss eller en guttebuss hun er ute å ruller med. Av personlig erfaring så bør du kanskje være litt skeptisk hvis det er en guttebuss hun er ute med. Du kan helt sikkert stole på dama, litt værre er det med fulle russ som for det meste tenker sex
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Da kan du forsåvidt bare drite i å ha ett forhold noen gang, er tillitten såpass ræva at en ikke kan være på fest alene kan det ikke gå bra.

Ta feilene om de oppstår, ikke stress på forhånd.
Vis hele sitatet...
Har en fantastisk kjæreste så det går bra Det er jo ikke snakk om en normal fest, men en rullende fest som varer i flere dager/uker. Når jeg var russ handlet det kun om å drikke mest mulig å hooke med flest mulig. En jævla fin tid, men tviler på om damen min hadde likt at jeg var ute å festet såpass mye
Hun er 17. Jenta ønsker spenning, og du må være tålmodig med tenåringer som ikke har utvikla hjernen og full i hormoner. Det er ikke vits, enten flørter hun veldig mye, eller så vil hun bare ha alkohol og spenning, og på den alderen er det egentlig ikke vits å prøve noe langsiktig for hun utvikler seg mye. Kjenner henne ikke, men jeg vedder på at hun småflørter når alkohol er på bordet. Mange jenter, og gutter har ikke en regel på når det er nok drikke. Og ting kan skje fort. Sett mye utro folk som kliner og de er "bare" venner. Snakl med henne ja, men hun kommer til å bli usikker om du skal nekte henne. Bli med å observer? Og om du ikke får lov er det noe galt om hun er med på det.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Hun er 17. Jenta ønsker spenning, og du må være tålmodig med tenåringer som ikke har utvikla hjernen og full i hormoner. Det er ikke vits, enten flørter hun veldig mye, eller så vil hun bare ha alkohol og spenning, og på den alderen er det egentlig ikke vits å prøve noe langsiktig for hun utvikler seg mye. Kjenner henne ikke, men jeg vedder på at hun småflørter når alkohol er på bordet. Mange jenter, og gutter har ikke en regel på når det er nok drikke. Og ting kan skje fort. Sett mye utro folk som kliner og de er "bare" venner. Snakl med henne ja, men hun kommer til å bli usikker om du skal nekte henne. Bli med å observer? Og om du ikke får lov er det noe galt om hun er med på det.
Vis hele sitatet...
Kaaaan hende han ikke får lov av bussen hun ruller med
Du var russ i fortid?
Det må da bare være mas å være med en 17-åring?
Jeg prøver ikke si at man ikke bør være med noen som er yngre, men når man beveger seg ned til tenåringer vil jeg påstå det bare er stress, de har så mye de skal finne ut av å lære før de i det hele tatt er bevisste nok til å være en 'hel' person, og ja, det finnes selvfølgelig unntak, men jeg tror ikke de er ute og ruller med russen.
Kan dere ikke bare sees om noen år, ta det derifra, så kan dama rulle med russen, og du slipper sitte hjemme og gnisse tenner.
Jeg hadde ikke latt dama mi på 17 år være med en russebuss som gang på gang drar laaangt unna og dermed holder henne indirekte fanga på bussen. Satt litt på spissen selvsagt, men det høres jo ikke ut som man har så mange muligheter til å dra hjem om ting skulle utvikle seg i en negativ retning.

Om ikke utroskap er en bekymring, så er kanskje ufrivillig doping og voldtekt det. Igjen satt veldig på spissen, men mitt inntrykk er at russebuss-kulturen er blitt mye mer sexfiksert og dekadent bare i løpet av 10 år.

Sitat av Poverud Vis innlegg
Kaaaan hende han ikke får lov av bussen hun ruller med
Vis hele sitatet...
Isåfall sier jo det sitt.
Ikke tro på alt du hører i russesanger.
Som flere over her sier, bare snakk med fruen din og forklar dine bekymringer. Du har ikke så mange andre valg enn å stole på henne hvis dette er en jente du ønsker å ha et videre forhold med. Som NarkPolo sier så er det ikke orgier på linje med bangbus på alle russebusser. Hun er 17 år og ønsker sikkert å være med på festen. Jeg var også i et forhold i russetiden uten at kjæresten var med, jeg var ofte ute til dagen etter. Jeg var aldri i nærheten av å være utro, men ville ikke gå glipp av festingen pga. forholdet.

Håper det ordner seg for deg og dere, det beste du kan gjøre er som sagt å snakke med henne
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Jeg hadde ikke latt dama mi på 17 år være med en russebuss som gang på gang drar laaangt unna og dermed holder henne indirekte fanga på bussen.
Vis hele sitatet...
"Du ville ikke..." Og hvem har gitt deg autoritet til å nekte henne noe som helst, som 17åring har hun for det meste kun sine foreldre som myndig å forholde seg til, og det attpåtil til i begrenset funksjon.

Jenter bare eeeeelsker gutter som skal nekte dem, uansett hva det er, fortsett sånn