Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  195 41553
Sitat av mr.kuchinawa Vis innlegg
http://www.buysnus.com/snusbrand/Thu...l_portion.aspx

http://www.snuscentral.org/Details/S...tion-Snus.html

Jeg syntes likevel atThunder virker sterkere... kanskje bare placebo? Evt. er det vel mulig at det er litt tettere filter på skruf'en, så Thunder "hitter" fortere.

EDIT: Xtra sterk ligger på 17mg/g, ikke på 19 som nevnt her. Jeg mener dog å huske å ha hørt at Odens xtra sterk ligger på 19.

EDIT: Odens ligger på 17: http://www.northerner.com/en/snus/No...Portion-12578/
Vis hele sitatet...

Enig, thunder og oden's føles mye sterkere enn skruf xtra sterk.
Hvis jeg tar en thunder eller oden's på morgenen så føler jeg den digge nikotin følelsen. Tar jeg Skruf xtra sterk, så er det samme som å ta en Skruf Original. Etter min mening så er ikke Skruf xtra sterk den sterkeste.
Sist endret av Dr.Feelgood; 4. november 2010 kl. 23:40.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Enig, thunder og oden's føles mye sterkere enn skruf xtra sterk.
Hvis jeg tar en thunder eller oden's på morgenen så føler jeg den digge nikotin følelsen. Tar jeg Skruf xtra sterk, så er det samme som å ta en Skruf Original. Etter min mening så er ikke Skruf xtra sterk den sterkeste.
Vis hele sitatet...
Godt vi er enige. Det er dog den sterkeste teknisk sett, men teori og praksis blir vel to forskjellige ting
Smakte både thunder frost port/løs her om dagen. Var rimelig god, kunne jo faktisk spise den

Men tror veldig på att man blir lei av tannkrem smak over lengre tid :/
Liker Thunder ganske godt i og med at jeg finner den mye sterkere enn skruf og general. Perioder hvor jeg snuser mye syns jeg ofte at general og skruf ikke funker for meg. Jeg syns snus skal kjennes godt i leppa og ikke bare være der for å se "kult" ut.

Offroad løs syns jeg funker dritfett! Har hørt at det er den sterkeste snusen i Norge? Men vet også at den ikke selges så mange steder, fordi det egentli ikke er lov i Norge? Får bare kjøpt den på Esso her i byen.
Sitat av fcknfreak Vis innlegg

Offroad løs syns jeg funker dritfett! Har hørt at det er den sterkeste snusen i Norge? Men vet også at den ikke selges så mange steder, fordi det egentli ikke er lov i Norge? Får bare kjøpt den på Esso her i byen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden skulle den ikke være lovlig? Jeg tviler også sterkt på at Esso har blitt en dealer.

Offroad har en helt standard stryke på 8: http://www.northerner.com/articles/S...2321/SHOP-326/
Sist endret av kyllingfisk; 5. november 2010 kl. 02:19.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Støv? Hvor?
Er det tobakksmaken du sikter til?
Slutt å snus vist du må ha en snus med så mye krydder å smakstilsetninger at det smaker HelloKitty-is! pingle...

OT:

Noen som har smakt N&J White portion? Jeg gjetter at den smaker og er like sterk som N&J black, ettersom at black forsvant fra markede i Tromsø etter white kom.
Også General Long Cut? Noen har smakt den?
har ikke giddi å kjøpt den enda, klarer meg med General lös.
Vis hele sitatet...
Snuser selv Skruf extra Sterk.
General løs smaker bedre.. Det er noe med porsjonene som gjør den rare smaken.
N&J White er god. Renner ikke fort som andre skal ha det til, men når det renner, renner det mye.
Sitat av Kim93 Vis innlegg
Snuser selv Skruf extra Sterk.
General løs smaker bedre.. Det er noe med porsjonene som gjør den rare smaken.
N&J White er god. Renner ikke fort som andre skal ha det til, men når det renner, renner det mye.
Vis hele sitatet...
N&J White Strong Portion er faen meg den sterkeste snusen man får. Og nei, den er ikke god. Fikk selv sår av å snuse et par bokser av denne og gikk tilbake til gode gamle Generalen.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
N&J White Strong Portion er faen meg den sterkeste snusen man får. Og nei, den er ikke god. Fikk selv sår av å snuse et par bokser av denne og gikk tilbake til gode gamle Generalen.
Vis hele sitatet...
Sterkeste? Kilde takk.

Så vidt jeg vet som de sa til meg i tobakksbutikken, er Thunder den sterkeste i norge akkurat for øyeblikket.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Sterkeste? Kilde takk.

Så vidt jeg vet som de sa til meg i tobakksbutikken, er Thunder den sterkeste i norge akkurat for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Tbh så driter jeg langt i kilder når det gjelder snus. Jeg sier hva jeg merker. Thunder er sterk, men imo er N&J White Strong Portion sterkere.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
N&J White Strong Portion er faen meg den sterkeste snusen man får. Og nei, den er ikke god. Fikk selv sår av å snuse et par bokser av denne og gikk tilbake til gode gamle Generalen.
Vis hele sitatet...
Nicotine: 11 mg/g
White portion snus N&J.
http://www.buysnus.com/snusbrand/Nic...e_Portion.aspx

Langt fra sterkeste, føles ut som original snus etter min mening.
Sist endret av Dr.Feelgood; 5. november 2010 kl. 12:58.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Tbh så driter jeg langt i kilder når det gjelder snus. Jeg sier hva jeg merker. Thunder er sterk, men imo er N&J White Strong Portion sterkere.
Vis hele sitatet...
Du "driter i kilder"? Så beleilig at du bare kan påstå hva som helst uten å ha noe faktagrunnlag, da...
Sitat av mr.kuchinawa Vis innlegg
Du "driter i kilder"? Så beleilig at du bare kan påstå hva som helst uten å ha noe faktagrunnlag, da...
Vis hele sitatet...
Det var ment som en personlig mening, ikke et faktagrunnlag.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Det var ment som en personlig mening, ikke et faktagrunnlag.
Vis hele sitatet...
Ah, så det nå, sorry
▼ ... over en uke senere ... ▼
Thunder er digg osv, men blir fort lei av den!
Fikk ett tårn 5.nov, og den først boksen var herlig, masse nikotin, og digg smak.(Var frosted)
På den andre boksen smakte den /litt/ annerledes, men ikke noe som var vondt.
3 boksen begynte den å smake vondt etter 10-15 min.
på 4 boksen smakte den skikkelig dritt.
Har akkuratt tømt den 5. boksen, og må si at jeg vurderer å kjøpe en annen snusboks imorra.

Har også mistet all følelsen for nikotin, ettersom jeg snusa de 3 første boksene på 3 dager.

Min anbefaling; Kjøp ett tårn med thunder, og ett med N&J watevar, ta en eller to thunder bokser selv(bruk som kosesnusen), også selger du resten, og wips, så har du tjent tilbake pengene for begge tårna!
Sitat av lut0 Vis innlegg
Thunder er digg osv, men blir fort lei av den!
Fikk ett tårn 5.nov, og den først boksen var herlig, masse nikotin, og digg smak.(Var frosted)
På den andre boksen smakte den /litt/ annerledes, men ikke noe som var vondt.
3 boksen begynte den å smake vondt etter 10-15 min.
på 4 boksen smakte den skikkelig dritt.
Har akkuratt tømt den 5. boksen, og må si at jeg vurderer å kjøpe en annen snusboks imorra.

Har også mistet all følelsen for nikotin, ettersom jeg snusa de 3 første boksene på 3 dager.

Min anbefaling; Kjøp ett tårn med thunder, og ett med N&J watevar, ta en eller to thunder bokser selv(bruk som kosesnusen), også selger du resten, og wips, så har du tjent tilbake pengene for begge tårna!
Vis hele sitatet...
Hvordan skal du kunne "tjene pengene tilbake"? Thunder selges på fleste kiosker, og folk vil neppe kjøpe thunder dyrere enn butikkpris..
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Hvordan skal du kunne "tjene pengene tilbake"? Thunder selges på fleste kiosker, og folk vil neppe kjøpe thunder dyrere enn butikkpris..
Vis hele sitatet...
Vil tro han mener at tårnet skal kjøpes i sverige der de er noen kroner billigere enn her hjemme.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Vil tro han mener at tårnet skal kjøpes i sverige der de er noen kroner billigere enn her hjemme.
Vis hele sitatet...
Thunder kan kjøpes her i Norge, og er like billig som all annen snus. Ikke alle butikker har det, men fleste narvesen kiosker har det.
Synst det er greit og kjøpe en boks med thunder innimellom isteden for gode gammle skruff, men blir fort lei av det ja.
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Thunder kan kjøpes her i Norge, og er like billig som all annen snus. Ikke alle butikker har det, men fleste narvesen kiosker har det.
Vis hele sitatet...
I sverige koster Thunder 29 svenske per boks. Er fort innspart å selge de for f.eks 50 lapp pr. stk i norge.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
I sverige koster Thunder 29 svenske per boks. Er fort innspart å selge de for f.eks 50 lapp pr. stk i norge.
Vis hele sitatet...
I norge koster jo Thunder porsjon 70-80kr mens løs koster 80-100kr. Ufattelig dyrt og ufattelig dårlig spør du meg. Men funker fett å bomme en av en kompis e.l, men snuse en hel boks av det greiene der, det klarer ikke jeg.
For meg så går det i General og Skruf. Kosesnus er vel egentlig det meste annet enn dette, siden det er variasjon fra den faste snusen.
Kjøpe et tårn med Thunder Frosted får et par uker siden, og dette var fordi folk hadde snakket om at det var den sterkeste snusen på markedet, og fordi jeg hadde bommet av kompiser før (og synes den var ganske god da). Ble veldig fort lei, og sverget til meg selv at jeg aldri skulle kjøpe Thunder igjen.

Er veldig glad i Wintergreen-smaken. Er den like intens som tannkrem-smaken til Frosted?

offtopic:
Noen WoW-gamere som noengang har reagert på General Onyx? :P
Sitat av Buddapower Vis innlegg

offtopic:
Noen WoW-gamere som noengang har reagert på General Onyx? :P
Vis hele sitatet...
Heheh, er ikke bare du som har reagert på det nei :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har bare prøv Thunder Ekstra Sterk Frosted. Smaken var litt vond, smaker tannkrem.
Det sies at Thunder Ekstra Sterk Frosted er den sterkeste snusen i Norge. Er det sant? Noen sier det er 16 MG nikotin, noen sier det 32... o:
Sitat av ThunderFreak Vis innlegg
Har bare prøv Thunder Ekstra Sterk Frosted. Smaken var litt vond, smaker tannkrem.
Det sies at Thunder Ekstra Sterk Frosted er den sterkeste snusen i Norge. Er det sant? Noen sier det er 16 MG nikotin, noen sier det 32... o:
Vis hele sitatet...
Det er 16 MG i Thunder. Odens (Nikotin: 17 mg/gram) er den sterkeste som finnes i Norge.
Sist endret av Fusjon; 1. mars 2011 kl. 20:17.
Odens finnes vel strengt tatt ikke i Norge?
Odens fåes bare kjøpt i sverige, og er den sterkeste
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Det er 16 MG i Thunder. Odens (Nikotin: 17 mg/gram) er den sterkeste som finnes i Norge.
Vis hele sitatet...
Det står også at General Ekstra sterk er 16 MG Nikotin, men hører at Thunder er myeeeee sterkere.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
For meg så går det i General og Skruf. Kosesnus er vel egentlig det meste annet enn dette, siden det er variasjon fra den faste snusen.
Kjøpe et tårn med Thunder Frosted får et par uker siden, og dette var fordi folk hadde snakket om at det var den sterkeste snusen på markedet, og fordi jeg hadde bommet av kompiser før (og synes den var ganske god da). Ble veldig fort lei, og sverget til meg selv at jeg aldri skulle kjøpe Thunder igjen.

Er veldig glad i Wintergreen-smaken. Er den like intens som tannkrem-smaken til Frosted?


offtopic:
Noen WoW-gamere som noengang har reagert på General Onyx? :P
Vis hele sitatet...

Ja. Og den nyeste smaken er Coola. Smaker godteri cola.
Sitat av Dragoon Vis innlegg
Ja. Og den nyeste smaken er Coola. Smaker godteri cola.
Vis hele sitatet...
Hvis du tenker på Thunder med Cola smak så smaker den dritt.
Bukte Thunder en del i sommer som var. Syntes den første boksen var magisk, men nå brekker jeg meg av lukten av den. Det er vel den en av de sterkeste snusene?
nest sterkeste, deler kanskje plassen med noen andre, ikke helt sikker. men som nevnt lengre oppe, er odens sterkest. Bare 1mg forskjell, men
oh lord, jeg startet snus karrieren min med thunder.. Poppes det en boks med thunder i klasserommet er får jeg grøssninger! Jeg har forsåvidt kun snuset i ett år, da første halv året gikk i thunder og andre delen gikk i skruf ekstra sterk. Men enda får jeg nikotinsjokk! Har ikke testet nye thundern men jeg foretrekker den blå framfor den grønne!
Thunder blir man skikkelig kvalm av etter en halv boks. Hvis man inspiserer bleiene nøye, så er dem faktisk ikke festa på midten så noen ganger får man bokser der mange av posene er åpne og det ligger tobakks korn overalt. Holder meg heller til snusmerkene med litt kvalitet :P
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Hvis du tenker på Thunder med Cola smak så smaker den dritt.
Vis hele sitatet...
Minner litt om kapteinsabeltann is.

Er jo også en som heter Blended Berrys..
noen her som har smakt den?
Ja, på starten smaker den litt som juniortyggisen med jordbærsmak de har på apoteket, etterhvert smaker man st det er brukt veldig mye fargestoffer, kjemisk.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
06 fra The Lab Series er den stærkeste som er lagt!! Innholder 20mg nikotin!

Link: http://www.buysnus.com/snusbrand/06_...rong_Long.aspx

U mad? :P
hadde du sitt lenger nede på siden hadde du sitt at thunder raw frost har 21mg ;P hehe
Sitat av Snusern14 Vis innlegg
06 fra The Lab Series er den stærkeste som er lagt!! Innholder 20mg nikotin!

Link: http://www.buysnus.com/snusbrand/06_...rong_Long.aspx

U mad? :P
Vis hele sitatet...
Man kan ikke stole på buysnus, herregud. Makan til idiotisk side har jeg aldri sett maken til. Jeg mener, buysnus kan mene at det er en spesiell mengde nikotin, men andre sider kan vise noe annet igjen.

Skruf x-tra sterk har jo mengden "high" som nikotin innhold. :P

Eks; http://www.northerner.com/en/snus/No...Portion-32824/ <-- Skruf sterk; "high level"

http://www.buysnus.com/snusbrand/Skr...g_Portion.aspx <-- Skruf sterk "14 mg nikotin"
Thunder har kommet med en del nye snuser nå

Coffee, Blue, Raw Frost, OT5 (Citrus) osv.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Tbh så driter jeg langt i kilder når det gjelder snus. Jeg sier hva jeg merker. Thunder er sterk, men imo er N&J White Strong Portion sterkere.
Vis hele sitatet...
Nesh, er bare mer salt i den snusen.

Btw, spiller det virkelig så stor rolle for dere om det er et mg mer eller mindre i snusen? Jeesh
Sist endret av TheGloryHole; 15. november 2011 kl. 09:02.
Du føler deg mer ninja når du bruker snus som inneholder masse nikotin og smaker rart.
Sverger til general extra sterk portion, evnt general long sterk, eller general onyx
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Btw, spiller det virkelig så stor rolle for dere om det er et mg mer eller mindre i snusen? Jeesh
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke. Snuset alltid nick and johnny eller general da jeg var i mitt ess (nJ porsjon og general løs) pga smak
De Thunder boksene er nok nye i Norge, men har vært en stund i Sverige. Blir veldig fort lei de der, et fint brekkningsmiddel når saften fra dem kommer!
Det er kun en som gjelder og det er Kong General Extra Strong ! that is teh shit !
Nick&Johnny Extra strong frosted... say no more...
Sitat av CookieY Vis innlegg
Det er kun en som gjelder og det er Kong General Extra Strong ! that is teh shit !
Vis hele sitatet...
Cookie? =BsE=? ^^
Selger de enda cla qui?
En hvit boks, tror den egentlig var røda lacket sterk.

Snuste den når jeg var mindre. Ikke sett noe til den i det siste desverre :/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
06 er den sterkeste snusen på markedet nå av swedish match får tak i den over allt det er 2.0 % nå tenkte jeg nikotin messig
*insert tittel her*
Sitat av zwept Vis innlegg
06 er den sterkeste snusen på markedet nå av swedish match får tak i den over allt det er 2.0 % nå tenkte jeg nikotin messig
Vis hele sitatet...
Hva har du røyka? Vanlig thunder frosted har 16mg nicotin og 06 har 14... Thunder raw har 21(!) mg nicotin! Må nesten sjekke igjen du.
Sist endret av kodi4k; 2. mai 2012 kl. 01:08.