Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2748
Kanskje jeg har puttet denne i feil forum, isåfall flytt den gjerne.

Sjekka ut tg sin hjemmeside (har ikke deltatt før, men er keen på å dra i år) så så jeg dette:
"Ticket Options
1. Creative ticket 800 NOK (+ 38 NOK fee)
2. Foreign creative ticket 400 NOK (~€50) (+ 19 NOK fee)
3. Participant 990 NOK (+ 47 NOK fee)
4. Foreign participant 450 NOK (~€55, + 22 NOK fee)
5. Pro gamer (NO SEAT)
800 NOK (+ 38 NOK fee)
6. Meal ticket
400 NOK (+ 19 NOK fee)
7.
Participant (without included KANDU
membership)
1500 NOK (+ 71 NOK fee)"

Lurer på hvorfor det er billigere for "Foregin Ticket", skjønner ikke hvorfor det skal være sånn... Er det noen downsides med "Foregin Ticket"? Kan jeg bestille foregin ticket? (er halvt dansk)

Ty for svar
Nei, du må være bosatt i utlandet for å skaffe en slik foregin ticket.
Foreign ticket = billett for utlendinger.
INGEN forskjell, bare billigere. Har nok noe med å lokke til seg utlendinger å gjøre. Du kan få en slik billett hvis du dokumenterer at du er statsborger i Danmark (dansk pass, førerkort osv).
Aha, noen måte og komme seg rundt dette? Siden jeg er bosatt i norge, og ikke har statsborgerskap enda (er 16)
Sitat av theBeist Vis innlegg
Aha, noen måte og komme seg rundt dette? Siden jeg er bosatt i norge, og ikke har statsborgerskap enda (er 16)
Vis hele sitatet...
Forfalske dokumenter bare for å betale 400kr mindre?...
Har du dansk statsborgerskap da? Hvis det er tilfellet, er det vel utlendingbillett på deg?
Sitat av theBeist Vis innlegg
Aha, noen måte og komme seg rundt dette? Siden jeg er bosatt i norge, og ikke har statsborgerskap enda (er 16)
Vis hele sitatet...
Du er flyktning uten å vite hvor du kommer fra?
Skal dit første gang i år jeg også, for å game. Hvordan billet type skal jeg ha da?

Sorry for at jeg stjeler/låner tråden din litt..
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Du er flyktning uten å vite hvor du kommer fra?
Vis hele sitatet...
Nei. Min far er dansk, og min mor er norsk. Jeg er født i norge, så jeg er norsk statsborger. Når jeg fyller 18 kan jeg velge å få dansk statsborgerskap, norsk, eller delt.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Skal dit første gang i år jeg også, for å game. Hvordan billet type skal jeg ha da?

Sorry for at jeg stjeler/låner tråden din litt..
Vis hele sitatet...
Igjen.. ALT dette står på gathering.org og rundt om på hele webben.

Du skal ha vanlig participant bilett. Du skal også seate med nFF rekka. (!Det burde stå i terms of service når man lager bruker her!)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Foreign ticket = billett for utlendinger.
INGEN forskjell, bare billigere. Har nok noe med å lokke til seg utlendinger å gjøre. Du kan få en slik billett hvis du dokumenterer at du er statsborger i Danmark (dansk pass, førerkort osv).
Vis hele sitatet...
1: Jeh, og har også noe med at det er dyrere for t.d. tyskere å komme seg hit. Koster generelt mer enn de ~400 de får i avslag.

2: Jaha? Kilde på det? Statsborgerskap har ingenting med det å gjøre. Det handler om hvor du er bosatt.
Sitat av Jonta Vis innlegg
1: Jeh, og har også noe med at det er dyrere for t.d. tyskere å komme seg hit. Koster generelt mer enn de ~400 de får i avslag.

2: Jaha? Kilde på det? Statsborgerskap har ingenting med det å gjøre. Det handler om hvor du er bosatt.
Vis hele sitatet...
1: Jada, var jo det jeg mente også, billetten er billigere for å på en måte kompensere for reiseutgifter osv.

2: DU kan heller komme med en kilde på hvordan vi ellers kan dokumentere at vi bor i Danmark uten å ha statsborgerskap der, slik at man har pass eller lignede derfra. Om du tidligere har hatt statsborgerskap der, er det jo heller ikke noe problem om du fortsatt har passet
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av KRS93 Vis innlegg
2: DU kan heller komme med en kilde på hvordan vi ellers kan dokumentere at vi bor i Danmark uten å ha statsborgerskap der, slik at man har pass eller lignede derfra. Om du tidligere har hatt statsborgerskap der, er det jo heller ikke noe problem om du fortsatt har passet
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt hva du mener jeg skal gjøre dette, men her har du hvertfall kilde på det jeg sa: http://www.gathering.org/tg11/en/info/tickets/ "Proof of residence outside of Norway will be required - a recent letter to your foreign residence will suffice."
Sitat av theBeist Vis innlegg
Nei. Min far er dansk, og min mor er norsk. Jeg er født i norge, så jeg er norsk statsborger. Når jeg fyller 18 kan jeg velge å få dansk statsborgerskap, norsk, eller delt.
Vis hele sitatet...
Er det sant? Er i samme posisjon, har en svensk far, og en norsk mor. Betyr det at jeg kan velge å få svensk statsborgerskap til Sverige når jeg fyller 18? Og hvordan fungerer det med delt?
Sist endret av Knäppgök; 13. oktober 2011 kl. 15:00.
Her finner du svar på det du måtte lure på når det kommer til delt statsborgerskap.
Sitat av Fossen Vis innlegg
Her finner du svar på det du måtte lure på når det kommer til delt statsborgerskap.
Vis hele sitatet...
Er ikke så viktig om jeg må lese gjennom den kakedeigen! :P