Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4560
spankingguru
Worner's Avatar
Tok 7stk somadril for 1 time siden.

Vanligvis når jeg har tatt dette så har jeg bare følt meg trøtt og full, men idag så føler jeg meg hyper.

Er skikkelig i festhumør noe som jeg aldri har opplevd før på disse.

Har nå begynt å drikke litt og får se åssen det utvikler seg....

Dette er vel ikke akkurat en tripprapport, men kansje noen har lyst til å si noen ord i tråden her.

EDIT: Litt bedre tripprapport

01.00 Tok 4 stk somadril
01.45 Føler meg småfull, men mangler noe lissom. Er ikke helt i formen
02.00 Tar 3stk somadril
02.15 Føler meg temmelig full, men er fremdeles ikke fornøyd.
03.00 Begynner å drikke litt og blir plutselig skikkelig hyper og på festhumør. Begynner å prate med "sikamikanico" og regner med at han begynner å bli litt lei av meg :P
Sist endret av Worner; 24. mai 2006 kl. 04:24.
Jahaa Ja!
Forstår det her!
det er en oppgang man noen ganger får!

7Stk for en time siden ja!
så du er ikke trøtt og full nå da?

Må vel få testa det her da!
imovane trip'n min var jo fin? haha
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
De fleste jeg har hørt om som tar disse blir slapp, full og kan ikke koordinere hendene sine helt. Dette er ikke tilfelle hos meg idag. Her går det så det suser på tastaturet

Sitat av sikamikanico
Jahaa Ja!
Forstår det her!
det er en oppgang man noen ganger får!

7Stk for en time siden ja!
så du er ikke trøtt og full nå da?

Må vel få testa det her da!
imovane trip'n min var jo fin? haha
Vis hele sitatet...
imovane trippen din ja EDIT: Kansje jeg skal redigere vekk det jeg skrev her :P
Sist endret av Worner; 24. mai 2006 kl. 04:11.
hahaha:P
den trip'n din!
tok av!
skal få skrevet ned noe av tinga jeg så her..så for mye:P
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Ja da våkna jeg. Rusen igår var akkurat som når jeg drikker, men jeg ble VELDIG pratesjuk og idag har jeg på følelsen av at jeg kunne gjort mye dumt. (som feks opprette denne tråden) :P

Har ikke noen form for "hangover" idag så det er iallefall deilig.
Kunne ikke brydd meg mindre om triprapporten, men syns det er tåplig at dere bruker forumet som en chatte-kanal.
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Som sagt så var jeg veldig pratesjuk igår og beklager hvis det har gått utover dere her.
En mod må gjerne slette tråden.
Hvor mange mg var disse på?
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
350mg

1. Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 20 karakterer.
No offence men en tripprapport på somadril blir litt i treigeste laget. De fleste greier sånn ca. å tenke for seg hva en somadril-rus innebærer. Psykedeliske derimot<3
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Som fast bruker av somadril (som medisin,ikke dop),må jeg jo bare bøye meg i støvet for deg om du klarer å stå på beina etter 7 stk+alkohol.Enten så tåler du de unormalt bra,ellers har du blitt så stein av de første at du kom ut av tellingen? Meste jeg har tatt når smertene er for jævlige er ,4stk og da er jeg i amøbelans deluxe.Og min kropp er vant med den medisinen...............
Ja,ja flirer nå litt alikevel. Så lenge du har det fett så bare gi gass:-)
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Uff. Er det nødvendig å dra opp gamle flaue poster :P

Jeg vet egentlig ikke hvorfor det funket så dårlig på meg. Har omtrent ikke rørt det etter den gangen.

Kansje jeg hadde spist først og det hadde noe med saken å gjøre.
Sist endret av Worner; 18. oktober 2006 kl. 02:31.
HAr ikke noe å gjøre så kan fortelle en historie.
Jeg og 2 kamerater av meg hadde 25 sobril. Jeg heiv innpå 15 stk + vi hadde 100 g så vi røyka en del i tillegg.
Så plutselig funker de mer og mer så husker jeg ikke noe så våkner jeg opp i institusjonsbilen til kameraten min for vi var vist på vei opp dit.

Jeg husker ikke noe særlig den dagen men når jeg tenker mye tilbake, så husker jeg litt mer og mer for kameraten min filma oss, så da fikk jeg mer minner tilbake.
Men var helt tura den kvelden og jeg hadde sett jeg og khan andre på film og jeg babla masse ting som jeg ikke skjønte.

Så på den andre filmen så ser jeg at jeg maser etter pipa høyt og klikker fordi jeg ikke finner pipa så var pipa nede på gulvet. Men etter ca en halvtime så våkner jeg til liv.

Jeg er fortsatt fin i formen men jeg var litt ustødig men jeg klarte meg sånn akkurat. Ble henta av mora mi så stakk jeg hjem og røyka og drakk så ble jeg pottesvimmel og spydde og sovna.
De to andre hadde spist 2 og 3 sobril hver men de husket heller ingenting dagen etter. Men vi har klart og huske mer og mer.
Det var ikke så detaljert historie men skrev bare sånn litt fort og det som skjedde.
He,he Ja det er faktisk syk stor forskjell om du tar de på tom el full mage.(søkte bare på somadril jeg og svarte.så ikke på datoen.Sorry)
Husker en gang jeg hadde tatt to stk sammen med to p.forte. En helt vanlig dose som er anbefalt av legen. Det gikk jo som vanlig helt fint,men så kom muttern med schampis og sku feire at vi hadde fått solgt ett hus.Husker faen ikke at jeg drakk siste slurken en gang.......Merkelig medisin det der.På full mage kunne jeg like godt spist smurfedrops..........
Wiplash: Hvis du drikker alkohol sammen med sobril,somadril,rohypnol så blir du ganske rusa. Sobril mfunker sinnsykt med alkohol.
Tell me about it!Les innleggene mine,så ser du kanskje poenget jeg sku frem til? 7 somadril + alkohol og fortsatt på beina? Jeg bøyer meg i støvet for de som klarer det:-)
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Det er en ting å stå på beina, men jeg syns det er rart jeg ikke mista noe form for koordinasjon på armer og hender. Jeg skrev jo på tastaturet som om jeg skulle ha fått i meg 1g med amf. Det er første gang jeg har hørt om noen som har blitt "hyper" på somadril
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
En kompis av meg spiste 21 stykk og var 'død' i x antall sekunder. Heldigvis var ambulanse folka raskt til stede og lempet i han kull og startet hjertet på han med 'hjertestart maskinen'.

Jeg spiste 12 stykker (3-4år siden) og klarte ikke å stå på beina. Jeg falt bare rundt om og beina føltes ut som om de var av gelè..
Jeg husker også at jeg ikke synest det var morro i det heletatt og de siste timene før jeg nøkret litt til, lå jeg bare og hadde lyst til å bli fin igjen..

Personlig blir det sløs å spise mer en 2 somadriler fordelt på 1 dag med mindre man har EEVIIG vondt i ryggen/nakken.
Jeg har selv nakkeskade etter en bilulykke der jeg klarte å bulke taket på passersjersiden med hodet mitt. Bilen traff et autovern og ble kastet på skrått, nesten side lengs opp i luften.. Jeg har siden den gang hatt ubeskrivelige smerter i hele ryggen, ikke bare nakken.

Jeg mener bestemt at Somadril ikke er et stoff å ruse seg på..
Èn ting er å prøve det for å se rusen, en annenting er å bruke det for å få rus ved flere anledninger.
Men det er smak og behag. Personlig synest jeg det er apedop.
Det eneste det gjør godt for er ryggen, og det bare i 3-5 timer..

Worner: Jeg har også tidligere fått den følelsen som du beskriver i din 'gamle "triprapport"'.
Jeg har blitt hyper, uendelig gladhets føelese, viril osv. Men dette pleier å avta ganske raskt, ca. etter 1t-2t, noe som resulterer i tretthet og også ofte søvne.
Men ja, det går fint ann å få en slik "rus" =)
Om du hadde nøyd deg med 4 stykk og drukket ett par øl/rusbrus - hadde pipen fått en annen lyd (selv om du ikke røykler)