Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2362
Anonym bruker
"Vanskelig Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vist man drikker mye koffein vil det ødelegge for angstdempende følelsen av sobrilen? Kan endelig leve et liv uten angst men tar jeg for mye blir jeg litt trøtt og det vil jeg ikke, vil bare slappe helt av og lever normalt uten angst
Nja... Det er spørs litt på hvordan du reagerer på koffein og hvor mye sobril du tar. Også spørs det jo litt på hva du mener med mye kaffe da så klart. Men jeg tror det går helt fint å drikke moderate mengder med kaffe for deg. Bare til å prøve seg frem det, vist du av en eller annen grunn føler på litt angst når du drikker kaffe så lar du være så klart.
Anonym bruker
"Oppmerksom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange får angst av koffein ja, så siden du allerede sliter med angst hadde jeg holdt meg unna.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så er det også mange som ikke får angst av kaffe. Da jeg brukte sobril fast en periode drakk jeg like mye kaffe som før. Forsøkte kaffe uten koffein pga det ble nevnt i samtale med behandler med men det påvirket ikke angsten i positiv retning så da bare ble det vanlig kaffe. Har kuttet ut sobril fast og tar kun ved behov noe som er kanskje 3-4 ganger i året. Nå blir jeg veldig slapp når jeg tar sobril og kaffe hjelper mot å bli trøtt og sløv.