Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6879
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey! Har en del tren A og testo e som jeg har gått på nå i 2 uker nå men så fant jeg en gammel boks fra en annen kur, der var det også 1000mg winstrol og 10 ml mast P

Så tenkte å begynne med mast asap, men med winstrolen er jeg litt usikker... hva tenker dere om weekly inject?

Eller hvor mye/lite mast jeg bør kjøre MENS på tren A kjører 0,6 ml annenhver dag... ja jeg vet ed er best for verdiene..
Sist endret av Veggen; 22. mai 2019 kl. 02:52. Grunn: slo sammen innlegg
Får du tak i mer mast? Hvor lenge skal du kjøre?
Håper du er skallet eller klar til å bli det, det blir du på kort tid med nordeuropeiske gener og mast/winstrol.

Mast ville jeg kjørt mot slutten av kuren, får helt grei effekt av 100 mg/uken.
Tren acetate har en halveringstid på mindre enn en dag, du får ikke bare bedre verdier av det men også mer effekt - ditt valg. Kjøp insulin sprøyter til dette.
Test trengs ikke over 100-250mg/uken, kommer ann på målet ditt.
Winstrol er det bare å kjøre på med 4 uker on/off, 30mg/dagen.
Sist endret av frakkn; 22. mai 2019 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Satt 0,6 ml mast p /100
▼ ... over en måned senere ... ▼
Beste stacken i verden er faktisk Tren, Mast og Winstrol! Utrolig effekt av denne kombinasjonen!

Hvor mange uker har du av hver? Si om du går 30% av kuren på kun Tren, deretter tren og mast til du når 50% av kuren og så alt sammen de siste 50%( Så enge kuren er 8 uker eller mer!) Ellers ville jeg brukt winstrol ut resten av kuren, men det må være minst 2-3uker med winstrol for å få noe effekt)

Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Får du tak i mer mast? Hvor lenge skal du kjøre?
Vis hele sitatet...
Kjøpe mast og alt annet er veldig lett i Norge, steroider er en av få ting man nesten får lov til å bruke!
Sist endret av Lunar; 5. juli 2019 kl. 01:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frakkn Vis innlegg
Håper du er skallet eller klar til å bli det, det blir du på kort tid med nordeuropeiske gener og mast/winstrol.

Mast ville jeg kjørt mot slutten av kuren, får helt grei effekt av 100 mg/uken.
Tren acetate har en halveringstid på mindre enn en dag, du får ikke bare bedre verdier av det men også mer effekt - ditt valg. Kjøp insulin sprøyter til dette.
Test trengs ikke over 100-250mg/uken, kommer ann på målet ditt.
Winstrol er det bare å kjøre på med 4 uker on/off, 30mg/dagen.
Vis hele sitatet...
Du mener man skal bruke insulinsprøyte til tren ace, er du full eller? Hvordan i helvete kommer du inn i muskelen ?
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Du mener man skal bruke insulinsprøyte til tren ace, er du full eller? Hvordan i helvete kommer du inn i muskelen ?
Vis hele sitatet...
Du må bruke de med lang spiss.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Du må bruke de med lang spiss.
Vis hele sitatet...
Noen som har fulgt med på Dr tony huge ja haha
Dr Tony Huge har helt rett, eller er det Coach Trevor som har lært han opp tro?

Uansett bruker kun insulin sprøyter selv eller større sprøyter med samme spiss. Gjort det i årevis.

Det forutsetter selvfølgelig at man har en muskel å sette i å begynne med og ikke altfor høy kropps fett %