Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2681
Er det noen som har vært borti det? Grå og vite prikker. Lurer på hvordan den er

Ingen som har råd eller tips?
Sist endret av Khalif1; 10. desember 2018 kl. 20:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Utifra forklarelsen kan det godt være ecstasy, men kan være hva som helst mellom himmel og jord really, hiv driten hvis du ikke vet hva det er..
eller himmel og helvete
Trådstarter
4 0
Jeg vet hva det er. Jeg bare spør om andre har vært borti og hva de synes. Kan legge til bilde

https://imma.gr/77345x6c068
Sist endret av Khalif1; 10. desember 2018 kl. 21:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skrikende Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du vet hva det er, kan du ikke skrive hva det er da?
Sitat av Khalif1 Vis innlegg
Jeg vet hva det er.

https://imma.gr/77345x6c068
Vis hele sitatet...
Neimenn så flott for deg da...
Ingen andre her som vet hva det er uten at du sier det så det er fint lite som kan sies om den.

Kan godt være mdma og da er det sikkert noen som har vært borti de, men uten at du sier noe så kan det være hjemmelaget avføringsmiddel for alt vi vet.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Neimenn så flott for deg da...
Ingen andre her som vet hva det er uten at du sier det så det er fint lite som kan sies om den.

Kan godt være mdma og da er det sikkert noen som har vært borti de, men uten at du sier noe så kan det være hjemmelaget avføringsmiddel for alt vi vet.
Vis hele sitatet...
Gje deg... Han har kjøpt knips og lurer på om folk har erfaring om akkurat disse.

Jeg skjønner ikke hvordan det er så jævlig vanskelig å forstå ut i fra hva han skriver.
Sist endret av Naturgrønn; 10. desember 2018 kl. 22:39.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Gje deg... Han har kjøpt knips og lurer på om folk har erfaring om akkurat disse.

Jeg skjønner ikke hvordan det er så jævlig vanskelig å forstå ut i fra hva han skriver.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår at det kan være vanskelig å vite hvis en selv ikke har spesielt mye erfaring med knips. TS formulerte seg i grunn ganske svakt så jeg ser enkelt hvordan en eventuell misforståelse kan komme. Svaret TS ga var også lite informativt og jeg kjente egentlig selv på frustrasjonen over hvor dårlig TS formulerte seg på. Men ellers er jeg enig med deg, TS mente nok ingenting vondt.

Til TS: Prøv å legg litt mer informasjon inn i tekstene dine enn hva du ville ha gjort til kompiser.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det en kaffekapsel eller hva er greia
Nespresso , what else?
Sitat av Khalif1 Vis innlegg
Jeg vet hva det er. Jeg bare spør om andre har vært borti og hva de synes. Kan legge til bilde

https://imma.gr/77345x6c068
Vis hele sitatet...
Finner så utrolig mange sånne knips på nettet, de fleste av dem ser ut til å inneholder ca 200mg MDMA, men det betyr jo ikke at dine inneholder MDMA i det hele tatt av den grunn så vær forsiktig. Et test kit hadde gjort seg her.

Ser at du bare har funnet dette bilde på nette. Ser dine helt like ut?
er det knips med ekstra koffein og amf?
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
er det knips med ekstra koffein og amf?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det være det?
Du får ikke en rolex med på kjøpet selv om du kjøper knips med rolex logo.
Grå nespresso skal være rasendes bra knips, men om du har en fake eller en legit er igrunn umulig å si.
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Hvorfor skulle det være det?
Du får ikke en rolex med på kjøpet selv om du kjøper knips med rolex logo.
Vis hele sitatet...
Hadde vært strevsomt å kjøpe et par hvite elefanter om det så hadde vært
Anonym bruker
"Orange Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lyra Vis innlegg
Grå nespresso skal være rasendes bra knips, men om du har en fake eller en legit er igrunn umulig å si.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg skrive under på. Fikk tak i noen sånne for et par år siden og en pille var nok til å sende meg ret til himmelen. Tipper de var på rundt 200mg ren mdma.

Det skal nevnes at de jeg snakker om var litt lysere i gråfargen, og de hadde heller ikke hvite prikker som jeg ser på bildet her. Det er uansett så lenge siden, så å satse på at de er fra samme batch er ren galskap.

Den eneste måten å finne ut hva den pillen inneholder er å kjøpe test-kit.
veldig bra når jeg prøvde disse du har sendt bilde av, så kjør på!
Fant pillen på pillreports.net

https://pillreports.net/index.php?pa..._pill&id=35263

Nei se bort ifra den! Beklager.

Denne mye mer relevant! https://pillreports.net/index.php?pa..._pill&id=38138

Nei nå tror jeg det ble litt forvirring... Det er jeg som gikk litt fort i svingene.. Bedøm selv av hva jeg postet.
Sist endret av Naturgrønn; 11. desember 2018 kl. 18:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
4 0
Jeg skal si at den var ganske fin. Jeg var fornøyd. Men dr. Jeg skrev at jeg vet hva det er. Jeg ville bare vite om andre hadde vært borti den. Men uansett poenget er at den var jævlig bra. En type av sofa knips.
Jeg tok en av disse for ett år siden (så godt mulig det ikke er samme batch, men sier min erfaring likevel). Litt forsinka og langdratt comeup, men chill og mellow mens det holdt på.. Comedownet derimot? Fy faen. Det absolutt verste jeg har vært borti. Det er den eneste gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd å være suicidal og jeg så virkelig ingen håp i verden. Til tross for at jeg visste at det måtte være pga dopet, men det skremte meg altså skikkelig.