Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 697
Hei!

Jeg er ikke interessert i å høre en skjennepreken om at dette er dumt e.l., da jeg vet det ikke er smarteste man gjør - men denne delen av forumet omhandler konkret rus på legemidler, så å spørre her bør være foruten besserwitertendenser. Over til saken; jeg har:

- 6 paralgin forte
- 4 oxynorm 5 mg kapsler
- 1 oxycontin 10 mg depot

på hvilken måte bør jeg ta oxynorm/oxycontinen for best effekt? Er det å ta en kapsel hver 45-60. min best med tanke på biotilgjengelighet(?), eller alt på en gang. pf har jeg bare skuffende erfaringer med alene, men vil sikkert være effektivt å kombinere med oxy?

For infoen skyld, er dette piller jeg alle kan tenke meg ta i dag, så sant det er forsvarlig. Med andre ord, jeg har ingen intensjon om å fordele dette på flere kvelder (økt risiko for avhengighet).

Håper på noen svar, eventuelt linker. Fant ikke noen google-treff på dosetaking av oxy, men kun tramadol (smart ta en i timen).

Hilsen Andreas
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avhengig av toleransen din så ville jeg startet med å innta 4 x 5mg oxynorm på tom mage. Ville deretter ha knust oxycontinen og inntatt den et par timer senere.

Ville droppet å blande med PF da jeg syntes kombinasjonen bare gjøre meg mer sedativ og hemmer noe av euforien