Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1070
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, prøvde meg på 100mg tramadol i dag og følte litt til ingen rus. Har kun tatt opiater 2 ganger før dette så har ikke noe toleranse. Har 4 stk igjen, er det trygt å kjøre på med 200mg eller burde man heller ta 150?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville kjørt på med 200. Blir ikke risikabelt før man bikker 400.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
200mg BURDE går greit. Er når du er på 400+ at du burde ta en valium eller to for å unngå krampeanfall. Men dette gjelder ikke alle, folk har fått kramper på så lite som 50mg til 100mg, men dette er veldig sjeldent vil jeg tro. Selv har jeg vert oppi 800mg på en 24 timers periode uten at jeg har fått noe anfall. Og en jeg kjenner, (dette er helt sant) tok 30 x 50mg tramadol HVER dag før, og fikk ikke krampeanfall han heller. Men han tok mye rivotril så det kan nok være årsaken til at han unngikk krampeanfallene. Men det er snakk om 1500 mg hver dag...

Og om du går på noen medisiner som antidepressiva eller noe sånt som "fucker" med SSRI eller SNRI i hjernen så hold deg langt unna Tramadol. Og om du nylig har tatt MDMA eller Ecstasy så vil du ikke merke noe fra Trammene, og det kan være farlig.

Just my 2 cents
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
200mg BURDE går greit. Er når du er på 400+ at du burde ta en valium eller to for å unngå krampeanfall. Men dette gjelder ikke alle, folk har fått kramper på så lite som 50mg til 100mg, men dette er veldig sjeldent vil jeg tro. Selv har jeg vert oppi 800mg på en 24 timers periode uten at jeg har fått noe anfall. Og en jeg kjenner, (dette er helt sant) tok 30 x 50mg tramadol HVER dag før, og fikk ikke krampeanfall han heller. Men han tok mye rivotril så det kan nok være årsaken til at han unngikk krampeanfallene. Men det er snakk om 1500 mg hver dag...

Og om du går på noen medisiner som antidepressiva eller noe sånt som "fucker" med SSRI eller SNRI i hjernen så hold deg langt unna Tramadol. Og om du nylig har tatt MDMA eller Ecstasy så vil du ikke merke noe fra Trammene, og det kan være farlig.

Just my 2 cents
Vis hele sitatet...
Tok 200mg i dag, ettter 5 timer så begynte jeg å skjelve i hele kroppen og spy. Ikke noe jeg gjør igjen med det første. Holder meg heller til Oxy da det gir en mye bedre følelse og får meg ikke til å spy
200, definitivt.
Ta 100, siden 100 etter 45 minutter.
Sitat av travaxa Vis innlegg
200, definitivt.
Ta 100, siden 100 etter 45 minutter.
Vis hele sitatet...
Leste du siste innlegget til TS, som forøvrig er innlegget rett før ditt?
Ts skriver da at 200mg ble testet med resultat i skjelvinger og oppkast.
Hvordan kan du da være så bastant på at 200mg er en god idé?
Folk reagerer forskjellig på stoffer og toleranse har mye å si, noe som er veldig lurt å ta hensyn til før man kommer med bastante anbefalinger.
Ohja, det missade jeg helt. My mistake.

Baserte det på att 100mg gav litt till ingen rus.

Det gjør veldig forskjell på hvordan man doserer det med.

Tramadol slår på ganske hardt, så att spre ut dosen gjør det lettere att unngå kvalme enn att ta hele direkte.

Oppkast og skjelvinger er jo ikke direkt uvanlig på opiater, ganske grunnleggende kunnskap hvis du spør meg.