Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3383
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette en farlig blanding? 30 mg sobril & 5 mg oxynorm - første gang med oxy og 65 kg.
Å blande disse to substansene er livsfarlig i høye doser, men dine veldig beskjedene doser av begge substansene gjør dette helt ufarlig.
Men kinda pointless også, du får kanskje en litt chill form....

Har du mer oxy? jeg ville mye heller tatt kanskje 10 - 15mg oxy bare, eller 10mg oxy og kanskje litt mindre sobril.
Hadde droppa Sobril. Den starter ikke å virke før etter 2-3 timer, og heller satsa på kun oxy, og evt. spart Sobril til en annen anledning. Man kan få rus alene på Sobril og, ved å for eksempel innta litt alkohol, men er man være forsiktig. Mange, mange historier rundt folk som får blackout, og angrer på ting som de ikke husker. Jeg er en av dem.
Hadde driti i Oxy, det er dritkjedlig IMO.
Egentlig dropp alle. Kommer ikke noe godt ut av det uansett. Starter i det små, men plutselig vil man ha mer, og så er man på kjøret.
Sitat av Alge Vis innlegg
dine veldig beskjedene doser av begge substansene gjør dette helt ufarlig.
Vis hele sitatet...
Må bare pirke litt selv om det kanskje er unødvendig. Det å blande opiater og benzo er, og vil alltid være farlig. Hver for seg er de også farlige. Din påstand er derfor feil.

Det heter isåfall at det er farlig, men sannsynligheten for at det skjer noe er liten. Jeg ville gjort det selv uten å tenke stort på det.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok tipset til Antidote, og gjennomførte ikke. Takk for alle svar.
Skal du ha effekt av sobrilen, bland det men alkohol. Men husk også det er aldri lurt og blande alkohol og piller, og det kan vær svært skadelig og.