Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2837
Hei,

Overskriften sier sitt. Noen som har erfaring? Er det ulovlig? Eventuelt hva er straffen for små mengder legemiddler som ikke er egnet til rus?
Er det lov å spørre om hvor man bestiller?

Møter lite velvilje fra "systemet" om dagen så lurer litt på om jeg skal være min egen lege før jeg tester privatisert lege.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er ikkje lovleg. Så lenge det er snakk om a-preparater er stortsett konsekvensen at tollvesenet beslaglegg det og destruerer det. Er det narkotika vert det åpenbart straffa.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tilleggsinformasjon: Praksisen du tenker på har blitt utnyttet av folk for selvmedisinering i en årrekke nå, Norske myndigheter så seg lei hele greia og effektivt sett stengte hele greia: Regler for privatimport av legemiddel ved forsendelse

Kort og godt må alle legemidler kjøpt fra utlandet ha Norsk pakningsvedlegg og etikett (være godkjent for salg i Norge), og det eksisterer jo ikke i utlandet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oppdaterering. Ordnet seg veldig raskt med kun 1 time hos en privatisert lege etter uttallige timer hos offentlig lege uten å få behandling.