Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1484
Jeg er ikke vant til å ta benzo. Lurer på om jeg kan ta 30 mg i forkant av et møte? Har forsøkt 20 mg tidligere,ble litt tung i bena bare. Jeg spør for å forsikre at jeg ikke blir helt kokko..eller snøvle og sovne og glemme hva jeg skal si
Folk er meget forskjellige her.
Noen reagerer på 5mg men andre merker lite til 50mg.
Om du tidligere har tatt 20mg og gjort det greit i ett møte/lignende(ikke noe negativt fra sobrilens side) og at det er ingen store endringer fra sist gang(ekstra sliten, småsyk etc) burde det går bra og ta 30mg for så og være oppegående i en sosial situasjon.
Er det delestrek på de? I så fall kan du prøve med 25mg.
Det vil gå helt fint. Hvis du blir kokko av 30mg sobril tror jeg du er et sjeldent tilfelle. Det er en mild men effekt dose. Du snøvler ikke av det. Men være oppmerksom på at du har tatt den. Tenk før du snakker. Vær oppmerksom, lytt til hva folk sier, vær oppmerksom. Hvis du av en en eller annen grunn har sovet dårlig natten i forveien ville jeg vært mer forsiktig. Du går ikke på noen andre medikamenter? Ikke kombiner med alkohol.
Takk for tilbakemeldingene. Er det bedre å ta 10 mg en time før 20 neste? Mener å lest det her inne en plass..