Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5552
Ei venninne her har drukket et par pils og plutselig hadde hun spist 500 mg Quetiapin teva. Vet selv at 100 mg slår meg ut rimelig kraftig og jeg fikk henne til å gå og spy. Hun gikk på badet, men om hun faktisk spydde vet jeg ikke.

Så, en del pils og 500 mg Quetiapin teva/Seroquel? Jeg regner med at hun blir å gå i koma i senga mi i 50 timer, men burde jeg være urolig evt ringe ambulanse? Hun har stumpet av nå, får kontakt med henne etter litt risting og mas.

Vet at nFF ikke er autorisert helsepersonell. Håper tråden står lenge nok til at jeg får vite om jeg burde ringe 911 eller ikke ihvertfall, alt jeg vet om Seroquel er at man sovner som en unge av mindre enn 500 mg.
Går selv på 800mg Seroquel daglig, og sover MEGET godt på den doseringen, så det blir nok bare til at hun sover ett par timer ekstra, og våkner med en hangover som kan vare noen timer.
Har blandet alkohol og Seroquel flere ganger, og det gikk bare fint ble ikke noe rus eller mere soving av det, så det skal nok gå bra med hu venninna di
elevatormusician
sorrY's Avatar
Ikkeno problem. Det finnes ingen kontraindikasjoner, eller indikasjoner på respirasjonssvikt eller hjertetstans ved den kombinasjonen der. Iallefall ikke med en så "liten" dose.

Har også selv spist seroquel etter altfor mange drammer flere ganger, og det får helt fint.

Sjekk puls regelmessig, om ikke annet for å berolige deg selv
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Gikk fint! Jeg fikk henne til å spy opp mesteparten av pillene bare i tilfelle, og hun er oppegående! Takk for hjelp!
Har hatt i meg større mengder av begge deler jeg hvertfall. Men det blir litt soving ja.
Eneste negativet er at man blr så trøtt hele dagen etterpå. bare meg som har det sånn?
En laaang hangover dagen derpå indikerer at du tar for mye prøv med feks 50mg og øk, hvis doseringen er for lav for deg

På rett dosering så blir du neppe å legge merke til noen hangover
har både 100 og 200mg.

Bruker det ganske sjeldent, deler alltid opp tablettene.

Tar egentlig bare detta om jeg absolutt ikke får sove på speed, da er jeg helt klar dagen etterpå.

om jeg tar det utenom, pleier og ta 50mg, men er likevell trøtt hele neste dag. kanskje ta 25mg eller mindre?
Har flere venner som begynte på 25mg til å begynne med, så det gjør du kansje rett i
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Tar de ikke selv lengre, men gikk på 100 mg om dagen tidligere i år. Fikk for mye mareritt og søvnparalyse til at jeg gidda å fortsette, 30 søvnparalyser i timen ca når jeg sov ble ganske slitsomt. Andre som har merket ekstreme mareritt/søvnparalyse av Seroquel?
Sist endret av Dongerino; 10. november 2015 kl. 04:18.
Jeg tar 25 ved behov. Funker fint, merker ikke så mye dagen etterpå. Problemet er at man vet jo aldri hvordan det påvirker en likevel, men jeg vet at mangel på søvn påvirker meg mye værre.
drømmer ikke engang jeg, sover bare veldig godt. og får lyst til og bare sove resten av dagen. så og si er det vel positivt og negativt for meg, hehe. men skal prøve meg på 25mg neste gang.

Dongerino: har venner som har fått noe av det du beskriver, men di gikk på opptil 800mg eller noe, er ikke sikker, men høye doser daglig hvertfall.

en kamerat av meg hadde mye Uvanlige drømmer, han fortalte om en av drømmene han hadde tatt som jeg hvertfall hadde sett på som ett mareritt!han fortalte det at han ble sammen (alltså kjæresten) til tanta si. dem hadde vist vært sammen i flere år, han våknet heldigvis til slutt, men han hadde rukket å pult tanta si først.

Prata ikke med tanta si på en lang stund etter dette marerittet!

Nå bare ler han av det. glad jeg aldri har hatt slike drømmer, hadde vel mått gått i terapi.

En annen jeg kjenner hadde også mye mareritt og selvmordstanker etter at han hadde gått på det en stund.

Tror dette er veldig inviduelt fra person til person. kjenner mange som går på dette fast som ikke sliter i det hele tatt.

Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg tar 25 ved behov. Funker fint, merker ikke så mye dagen etterpå. Problemet er at man vet jo aldri hvordan det påvirker en likevel, men jeg vet at mangel på søvn påvirker meg mye værre.
Vis hele sitatet...

På hvilken måter føler du deg verre da?

Tror jeg prøver meg på 25mg selv neste gang, om ikke mindre.
Sist endret av king123; 10. november 2015 kl. 08:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.