Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2357
Jeg liker rusen imovane gir meg, men kan ikke få positive u-prøver, pga førekort regler. Noen som vet når jeg er sikker? Har hørt minst 50 timer..
Kan ikke gi deg et sikkert svar..men ut ifra det jeg har hørt så tar det 3-4 døgn. Men som sagt, jeg er ikke 100% sikker
Imovane har ikke slått ut på urinprøver jeg har tatt på 2 forskjellige rehabs og LAR. Men mulig dette er mer grundig siden det gjelder førerkort
Sitat av Hardinger Vis innlegg
Jeg liker rusen imovane gir meg, men kan ikke få positive u-prøver, pga førekort regler. Noen som vet når jeg er sikker? Har hørt minst 50 timer..
Vis hele sitatet...

Du er ikke skikket til ett førerkort når du holder på på denne måten. Get your shit straight.



Innlegg #1500!
Sist endret av Mozzie; 9. november 2015 kl. 00:07.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Du er ikke skikket til ett førerkort når du holder på på denne måten. Get your shit straight.



Innlegg #1500!
Vis hele sitatet...
Han spør om når det er sikkert igjen og kjøre igjen etter en imovanerus.
Sitat av king123 Vis innlegg
Han spør om når det er sikkert igjen og kjøre igjen etter en imovanerus.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke det han spør om, men svaret hadde uansett vært; Etter at man har fått seg en god natts søvn.
Jeg har ikke sertifikat, men vil ha rene prøver i et år først. Jag kan love deg at imovanen er borte når sertifikatet er i boks. Jeg vet faktisk bedre.
Sist endret av Hardinger; 9. november 2015 kl. 13:05.
Kan ta meg bryet med å svare deg jeg, da!

Hvis du ser her, står det at det kan påvises i ett, opptil to, døgn. Spørs nok på mengden du har tatt og hvor fort akkurat din kropp kvitter seg med metabolittene. Bare ikke lever det bruneste morgenpisset, så går det nok bra.

Hvis du har et greit forhold til legen din og er ærlig, er det mulig å prate seg ut av én positiv prøve. Men da må han ha stor tillit til deg. Hadde den blitt positiv måtte du bare ringt legen din og sagt at du har dummet deg ut. Men det går nok bra det her.

"De såkalte Z-hypnotika, zopiklon (Imovane, Zopiclon) og zolpidem (Stilnoct) vil ikke påvises ved screening-analysen, men vil bli påvist ved den spesifikke analysen. For å påvise disse stoffene rekvireres 767 Zopiklon."
Sist endret av TrippyKing; 9. november 2015 kl. 13:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Nei, det er ikke det han spør om, men svaret hadde uansett vært; Etter at man har fått seg en god natts søvn.
Vis hele sitatet...
Siden han skrev:
men kan ikke få positive u-prøver, pga førekort regler.

Tolket jeg det slik at han ville være ansvarlig når han er ute og kjører, slik som med alkohol.

Men ser nå at jeg feiltolket det på måten han skrev det på. My bad
Sist endret av king123; 9. november 2015 kl. 16:14.
Setter pris på gode tilbakemeldinger, og beklaer hvis jeg fremsto som useriøs. Jeg tar mitt sertifikat på alvor, inkludert plikter og risikoer.
Var det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt, bra holdning