Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1204
Ikke advarsel om at dette er farlig.

Men dette er nå et registrert legemiddel i Norge. Ikke i felleskatalogen, men som utenlandsk legemiddel. I februar var det klassifisert som "kosttilskudd".
Etter at jeg og endel andre fra Norge bestilte dette uregistrerte benzoet på nett en stund ble det plutselig oppført som legemiddel. Så nå ber de om resept på dette. Det er ikke på narkotikalista, så det er ikke værre enn at du mister pengene dine.

Dette er et av de beste benzoene jeg har vært borti, som en blanding av 10 mg valium og 7,5 mg imovane omtrent, samt det har så kort halveringstid på kun 9 timer. For godt til å være sant... Nesten så jeg vil be legen min skrive meg en resept eller et dokument så jeg kan få det

Tenkte jeg bare skulle si det til dere som driver å bestiller. Blir det tatt inn til toll, og så videre til importbehandling, da får du nok ikke varen din. Jeg fikk i alle fall brev om å vise resept eller dokumentasjon.

____________________________________________________________ ____________________________________

I grunn ganske så forbanna på at jeg i det hele tatt har delt denne fantastiske medisinen med folk hadde jeg ikke sagt et kvekk ville det vel vært "kosttilskudd" enda sikkert.

For kun 1 måned siden var en av mine pakker til skikkelig importbehandling i tollen, med samme innhold, samme avsender og alt var likt som nå, de åpna og sjekka hele pakka grundig. Jeg sendte inn det de bedde om, assa kvitteringer på verdi og kjøp. Og fikk pakken.
Mens nå skal de plutselig ha resept på noe de ga meg fritt fram 1 måned siden... Idiotisk...
Synes det er så patatisk