Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2211
Google forteller meg lite om denne komboen annet enn at det er en vanlig kombo for ryggopererte pasienter her i Norge, av alle ting.

Uansett så har jeg planlagt fredagskvelden slik: Kjøre på med 200mg kodein og så dumpe to 25mg nozinan etter at kodeinen har satt inn. Mitt spm blir da: Hva slags rus får jeg? Jeg tipper at jeg bare sovner men jeg hadde vært takknemlig hvis noen kunne bidratt med noe konkret.

Men i svarte da. Er det ingen her som veit dette her: Hva slags rus får man av apedop #1 nozinan og paralgin forte? De er da noen av de mest solgte pillene her til lands.
Har du tatt 200 mg kodein? assa 7 PF? tror ikke du bør kjøre på med 25 mg nozinan da. Du burde være bra nok smertedekt av 7 pf. Tar du 25 mg noz vil du sovne etter hvert og sove et halvt døgn eller mere.
Trådstarter
14 4
Jeg CWE'd kodeinet ut av 7 tabs. Satt sikkert ikke igjen med mer enn 80% av de 210mg.

Som du nevnte Cherie, jeg sov lenge. Komboen var bra den - ble salig og ganske avslappet, men trøttheten og den meget lave energien jeg satt igjen med dagen etterpå, oppveier bare ikke nok for den rusen. Lesson learned.
kanskje noe med halveringstid på opptil 30 timer på nozinan
gått på lignende smell selv, bare ikke med kodein. å jeg sov over 1 døgn:P