Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2168
noen som vet noe som funker i tillegg til sobril for å få rus, jeg tok 15 25mg piller på en kveld fikk en dritdiggrus i ca 10 min, så fikk jeg total blackout , og husker ingenting. hvor mange skal man ta for å få rus og i det minste huske noe etterpå:P?
Hva med å spise litt mindre? Begynn med 4 og jobb deg oppover fra det. Benzoer gjør seg jo gjerne med litt hasj eventuelt kanskje et par pils, bare ikke overdriv.
ok
tenkte bare skitt au, sikkert ikke så farlig, så jeg knaska i vei... men d var dritherslig å ikke huske noe:P
Tar du 15 x25 mg benzoer må du nesten regne med å blacke ut.

Enig med Ivellios, benzoer gjør seg godt sammen med litt øl eller vin, bare vær klar over at benzoer og sprit/mye alkohol får mange til å klikke helt hemningsløst. Ikke moro for deg selv eller omgivelsene.

Cannabis og benzoer er også en kombo mange sverger til. Selv synes jeg at man ikke blir stein på "riktig" måte dersom man røyker og tar benzoer samtidig, men smaken er forskjellig.

Du vet det sikkert, men jeg sier det allikevel: Få ting er så avhengighetskapende som benzoer, få ting er verre for nervene enn benzoer og få ting gir verre abstinenser enn benzoer. Ikke meningen å være helt tante Sofie her, men pass på deg selv.
si meg en ting; tok du 15 x 25mg sobril på _en_ kveld??

det hørtes farlig ut :s
jeg merket liksomm ikke noe av de første 10, så tok jeg fem til :S men så fant jeg ut at man må spise for at de skulle "kicke" inn ^^ så jeg spiste og da fikk jeg blackout i rundt 12 timer, så det var ganske farlig, men jeg har lært nå... tror jeg holder meg til tjall, og fart fra nå av:P
hehe bra

for premedisinering før operasjoner gir de 50mg kvelden før :P
Sitat av Chillpill
noen som vet noe som funker i tillegg til sobril for å få rus, jeg tok 15 25mg piller på en kveld fikk en dritdiggrus i ca 10 min, så fikk jeg total blackout , og husker ingenting. hvor mange skal man ta for å få rus og i det minste huske noe etterpå:P?
Vis hele sitatet...
Ikke så unvalig å oppleve amnesi ved en såpass dose, gjelder forøvrig alle benzodiazepiner.
100 mg skulle holde for en 'førstegangsbruker' da. Uten benzo toleranse. Tar lang tid før sobril kicker inn så da hiver man i seg fler
for å få de til å funke fortere. knus dem la de løse seg opp i vann og drikk det.
Sitat av madcaploking
for å få de til å funke fortere. knus dem la de løse seg opp i vann og drikk det.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke det, de blir helt myke og oppløste bare man lar de ligge på tunga et par sekunder :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg bumper denne tråden med et spørsmål rundt Sobril.

Jeg har nå tatt 105mg sobril, men jeg får faen ikke til å sove. 3 timer har gått, men ingen effekt - jeg vurderer å ta 10mg Vival nå, men jeg vet ikke om det vil virke mot sin hensikt. Noen med erfaring?
10 mg vival vil hvartfall ikke gjøre deg MINDRE søvnig. go for it
åja så ikke før nå at posten var fra i natt. stein.
Sist endret av halla; 8. november 2006 kl. 15:05.
jeg forsvant etter en time jeg, så.