Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1085
Går for tiden gjennom noen abstiennser fra Oxy som best kan beskrives som moderate. Jeg hadde såpass kraftige muskelsmerter idag, sammen med kvalme at jeg til tross for at jeg bare har vært uten Rivotril i litt over 2 måneder nå, allikevel tok en dose.

Vil det at jeg tar 2 mg x 2-3 idag og imorgen gi abstinenser ved seponering?
Et enda viktigere spørsmål: Vil dette gjøre de 2 siste månedene med rusfrihet fra benzoer totalt bortkastet, slik at jeg vil måtte gå gjennom de samme kraftige abstinensene fra og med på Torsdag som de jeg gikk gjennom for litt over 1 måned siden?

Det skal nevnes at frem til for 2 måneder siden så hadde jeg benyttet benzoer i ca. 2 år.
Sist endret av Who?; 27. november 2018 kl. 21:16.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Eneste som kan gjøre de 2 månedene bortkastet er jo hvis du går tilbake til jevnlig bruk.
Trådstarter
Sitat av wormhole Vis innlegg
Eneste som kan gjøre de 2 månedene bortkastet er jo hvis du går tilbake til jevnlig bruk.
Vis hele sitatet...
Så med andre ord så vil ikke 2 dagens bruk gjøre noen stor forskjell?
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Nå vet ikke jeg hva du legger i "benyttet benzoer i ca 2 år", og hva slags nedtrappingsplan du har hatt, hvis du har hatt noen i det hele tatt, men hvis du har klart deg 2 måneder uten noe benzo i systemet, er det ikke sånn at du plutselig møter heavy abstinenser nå plutselig pga en liten sprekk. Det som derimot kan være vanskeligere er klare fortsette å være clean når du føler at du "allerede har driti deg ut". Så lenge du klarer å holde deg til planen vil ikke dette ha noe å si i praksis. Men igjen, jeg vet ikke hvorfor du bruker benzo, om du bruker andre ting, generelt forhold til avhengighet osv.osv.osv. Alt i alt kan jeg bare si at når du har klart deg i 2 måneder uten store problemer, vil det ikke komme noen nå, men det kan være greit å kutte ut én ting av gangen
Trådstarter
Sitat av wormhole Vis innlegg
Men igjen, jeg vet ikke hvorfor du bruker benzo, om du bruker andre ting, generelt forhold til avhengighet osv.osv.osv. Alt i alt kan jeg bare si at når du har klart deg i 2 måneder uten store problemer, vil det ikke komme noen nå, men det kan være greit å kutte ut én ting av gangen
Vis hele sitatet...
Abstinensene ble såpass uholdbare med både kvalme, kaldsvette og muskelsmerter. Bestemte meg derfor for å ta Rivotril i en periode på 2 dager, for å lettere komme meg gjeonnom de første 2-3 dagene.

Å fortsette med Rivotril etter disse 2 dagene er helt uaketuelt.
Sist endret av Who?; 28. november 2018 kl. 07:50.