Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1169
Prøvde i går 2 mg klonazepam får å se hvordan det fungerte mot sosial angst. Det gjorde det. Men dosen var nok for høy så ble svimmel og sovnet da jeg kom inn døra. Ønsker å prøve med muligens 0.5 mg i stedet, men hvor lenge må jeg vente før jeg kommer tilbake til "baseline"? Har hørt noe rundt 1-2 uker?

Prøver kun for "morro" skyld, ikke selvmedisinering.
2mg Clonazepam er ekstremt mye med null toleranse.

Rivo har en halveringstid på 18-50 timer men fra person til person er merkbar effekt alt fra 5-10 timer.

Det holder i massevise å ta 1/4(0.5mg) for en grei rus.
Anonym bruker
"Snakkende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg prøvde det hadde jeg akkurat samme opplevelse som deg. Dessverre drakk jeg senere på kvelden og poppa 4 mg til. Kjente virkningen av det jeg hadde tatt i kanskje 3 dager etterpå. Var ikke så ubehagelig dagene etter, hadde bare dårligere hukommelse, mindre angst og var litt mer utadvendt. Nå har jeg blitt så tolerant til det at det skal store doser til før jeg får noe rus, med mindre jeg kombinerer det med alkohol.
Mtp. halveringstid vil du ha 0.5 mg i kroppen i løpet av en dag eller to, så å se ann hvordan ting er i forhold til angst de kommende dagene kan jo være en ide.