Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1324
Hei.
Har bare noen spørsmål ang. pinex forte. Litt bakgrunn først. Har ikke brukt tunge rusmidler eller har noen som helst oppbygd toleranse for smertestillende da jeg aldri har brukt disse før, men unntak for er par ganger da jeg har poppet 2 stk grunnet ryggsmerte.

Den gangen jeg poppet to stk merket jeg ingenting. Vanlig Ibux og Paracet hadde bedre virkning.

Jeg tok nå, har ikke smerter, ville bare se om jeg fikk noen rus, 7 Ibux forte (500/30) i vann, rørte så det løste seg opp. Satt dette i kjøleskapet i 1 1/2t og filtrerte dette igjennom kaffefilter. Nå har det gått 2t siden jeg drakk dette.
Null effekt.

Kan jeg være en av de i befolkningen som er ultrarask omsetter grunnet CYP2D6 enzymet?

For er det vanlig å føle rus på F.eks pinex forte/parlargin forte? Eller er dette bare noe folk sier?
Ja hvis du har gjort dette riktig og ikke føler noe av 7 pf, så høres du ganske immun ut.
Legen min sa at 1 av 10 var "immune" mot PF.
Det er også mulig at du kun er delvis immun mot kodein. Dersom man antar at du da kun omsetter 50% av kodeinet så har du nå kun fått i deg 100 mg Kodein. Det kan også være at en god del kodein gikk tapt i filtreringsprosessen.

Personlig så ville jeg ha gått for ytterligere 12 pf. Du vil da være oppe i 360 mg Kodein, noe som er 10 mg mindre enn det jeg selv pleier å ta når jeg ruser meg på kodein. Effekten pleier da å komme litt i det små etter 30 min og når full effekt etter rundt 90 min.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Who? Vis innlegg
Det er også mulig at du kun er delvis immun mot kodein. Dersom man antar at du da kun omsetter 50% av kodeinet så har du nå kun fått i deg 100 mg Kodein. Det kan også være at en god del kodein gikk tapt i filtreringsprosessen.

Personlig så ville jeg ha gått for ytterligere 12 pf. Du vil da være oppe i 360 mg Kodein, noe som er 10 mg mindre enn det jeg selv pleier å ta når jeg ruser meg på kodein. Effekten pleier da å komme litt i det små etter 30 min og når full effekt etter rundt 90 min.
Vis hele sitatet...
Who, hva er følelsen du får av dette? Hvilke filtereringsprosess bruker du?

Mulig filtreringsprosedyren gikk feil, siden det var første gang. Brukte fremgangsmåten som i opprinnelig post.. pillene i vann, rørte så det løste seg opp. Satt dette i kjøleskapet i 1 1/2t og filtrerte dette igjennom kaffefilter.

Søkt på kaldvannsprosedyren på erowid nå og fant en god link linket tidligere herifra, vet ikke om det er lov å linke?

Hva er din fremgangsmåte?

Har siden prøvd uten filterering å ta 5 piller. Null effekt. Grunnet dette tør jeg ikke svelge de mer uten filtering pga. organer.

PS: Min mor blir dopa av 1/2 pinex forte. UTROLIG TYDELIG.
Er det smerte du har? Du bør gå til legen og foreslå f.eks. Tramadol

Du filtrerer riktig forresten.