Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2341
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette virker nok litt emo og try hard blant dere som er gamle riddere i feltet. Har lyst å kose meg litt i kveld men det eneste jeg har er et imovane 7,5mg og en boks sarotex. Har googlet sarotex og egentlig bare funnet ut at dette kan gi akutte hjerteproblemer.. Noen som vet?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://freak.no/forum/showthread.php?t=161208
Kanskje du får svaret ditt her om sarotex hvertfall
Sarotex er antidepressiva, og gir ingen rus.
Imovane gir en gøy rus, synes jeg ihvertfall. Minner veldig om benzo, men jeg får sterkere eufori på imovane
Imovane gir en veldig artig rus. men dersom du ikke har toleranse, må du bare komme deg gjennom «trøttheten» son slår inn etter 20-30 min. Da blir du sånn god sløv, og alt er moro og interessant. Det er i hvert fall min erfaring med. Imovane.
Imovane kan vær veldig gøy. Opp i nesen, bare av og til vanskelig å holde deg våken, ha masse lys på og prøv og gjør en aktivitet, ikke TV titten før trøttheten går vekk.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Imovane kan vær veldig gøy. Opp i nesen, bare av og til vanskelig å holde deg våken, ha masse lys på og prøv og gjør en aktivitet, ikke TV titten før trøttheten går vekk.
Vis hele sitatet...
Er det ikke vanskelig å trene når du er høy på knark heile tiden
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Imovane booster selvtilliten.. Blir helt king kong