Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2026
Noen som vet hvordan det fungerer å knuse disse? Og eventuelt svelge pulveret eller legge det under tungen? Liker ikke depoteffekten, så det er uaktuelt å ta de "som de er". Blir rus/virkning annerledes eller bedre om de knuses? Eller hvordan er de å ta som depot kontra knust, hvis noen har noen erfaringer å dele på dette. Regner med at rusen ikke får like lang varighet når knust heller? Hvordan funker det å eventuelt supplere med litt benzo?
Takk for hjelp
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Full Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på det samme!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja de funker å knuse og svelge pulveret, blir akkuratt som hurtigvirkende. Husk på at alt over 400mg i døgnet kan forårsake krampeanfall.

I min erfaring har tramadol ganske lang afterglow selv de hurtigvirkende. Problemet jeg fikk når prøvde ruse meg på depot uten å knuse var at måtte opp i hinsides større doser (mer enn dobbelt av min vanlige rusdose hurtigvirkende), men selvsagt varer det litt lengre.

Jeg pleier alltid ta 50mg og vente akkuratt en time, for og så ta resten av dosen jeg har tenkt å ta, det er for å unngå first pass metabolism der leveren fjerner en god del av stoffer, mens dosen du tar en time etterpå vil leveren kun fjerne en brøkdel av.

Kos deg.