Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2587
Her om dagen røyka jeg hasj med noen venner og en av folka fortalte om en "krysser". Det er visstnok en pille som gjør at man ikke ser stein ut, varer i noen dager og du kan ta den hvis du holder på å passe ut. Jeg spurte hva den kostet og han svarte 1000 kroner. For meg høres det ut som noen har lurt han til å kjøpe speed, siden ingen andre jeg kjenner har hørt om det.
Vet dere noe om dette? Er noe som helst av det han sa sant?
Krysser er rivotril, clonazepam.
Den vil ikke gjøre at du ser ikke stein ut, motsatt.
.....
Ikke verdt xxxx kr
En pille som koster 1000 kroner og som skal kvikke deg opp, og få deg til å se nykter ut? Høres ut som svindel.

Kjøp litt cleareyes e.l. i stedet.

PS. Kryssere ser du veldig stein ut av, men med små pupiller, ikke store.
Sist endret av kallisti; 13. november 2015 kl. 23:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
23 0
Sitat av kallisti Vis innlegg
Kjøp litt cleareyes e.l. i stedet.
Vis hele sitatet...
Er dette da vanlige øyedråper?
Nei, med mindre det har kommet en oppmykning de senere årene (google it) er det vel i utgangspunktet ikke i salg i Norge. Men google Clear Eyes Redness Relief og bestill fra utlandet. Mulig det er et sjansespill pga. det nye importforbudet mot medikamenter, men i verste fall får du den ikke gjennom.
Får slikt i Norge også
Synes selv saltvannsløsning også har en viss effekt når det gjelder å fukte øynene, snakker da om sånne plastampuller tiltenkt øyet.
Sist endret av Person_navn; 14. november 2015 kl. 02:56.
Ellers vil jeg anbefale Spersallerg, øyedråper man får kjøpt reseptfritt på alle apotek. De varer en mnd etter åpning, så kan de begynne å svi osv. Det selges også i engangspakninger. Fjerner røde øyner umiddelbart
Sist endret av RosaElefant; 14. november 2015 kl. 15:16.