Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1479
Hei, har to tabletter jeg skulle identifisert. Har ikke tenkt til å ta de, er bare nysgjerrig på hva det kan være jeg har kommet over!

http://s1115.photobucket.com/albums/k543/silhouette44/

^link til bilde som viser de to tablettene.

takk på forhånd
er ikke den runde der bare en helt vanlig paracet?
Det ser sånn ut, men den har 2 delestreker, altså kan deles i 4.. er muligens en gammel 1g paracet tablet? aner ikke
Ta og så del den, bland den i noe vann og lukt. Vil være ganske lett og merke om det er paracet eller ikke. Du har jo ikke tenkt å bruke de uansett.
din røver
Zeco's Avatar
Ut fra bilde ser det ut som en vanlig paracet, og en 1000mg Ibux.
Hero of Time
bronze's Avatar
Jeg synes den runde ser ut som 4-(Acetylamino)fenol og den avlange (RS)-2-[4-(2-metylpropyl)fenyl]propionsyre.
Sitat av bronze Vis innlegg
Jeg synes den runde ser ut som 4-(Acetylamino)fenol og den avlange (RS)-2-[4-(2-metylpropyl)fenyl]propionsyre.
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg har så mye peiling på hva du egentlig sa der .. Men hvor mange rusmidler har "M" merket på seg? Eneste jeg har sett er Ibux og Paracet. Skal godt gjøres å bli høy på paracetamol ^^
Den ene ser ut som aporex den avlange ,eller ketogan. den avlange.