Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4820
Har en del spørsmål før jeg utforsker Nozinan nærmere.

Kan man pulverisere tablettene og deretter røyke dette med tobakk som vanlign joints?

Hvor mange piller på man ta (5mg) for å kjenne noen effekt?

Evt. andre som har brukt medikamentet som vil dele noen av dere inntak av pillene?
Sist endret av Oneblo; 27. februar 2011 kl. 22:49. Grunn: Faen
om det funker og røyke vet jeg ikke, men vil mest sannsynlig smake dritt.

Uten og vite noe om vekt, høyde o.l er det vanskelig og si hva som skal til for effekt, men på meg ( 178 høy, 70kg) er 1 nok til at jeg slokner i tolv timer, og to er nok til at jeg sikler
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghettokid Vis innlegg
om det funker og røyke vet jeg ikke, men vil mest sannsynlig smake dritt.

Uten og vite noe om vekt, høyde o.l er det vanskelig og si hva som skal til for effekt, men på meg ( 178 høy, 70kg) er 1 nok til at jeg slokner i tolv timer, og to er nok til at jeg sikler
Vis hele sitatet...
Min høyde og vekt passer sånn ca. til din. Dvs, at for at jeg skal få en ruslignende effekt bør jeg ta 2 stk?

Brukte Rivotril en stund, og da trengte jeg 4 stk. for å glemme hva som hadde skjedd hele dagen. Ble fortalt at jeg så full og loka ut av kolleger på jobben.
du kan absolutt gjøre det.. Men hvor lurt det er vet jeg ikke.
Tror ikke efekten blir like stor heller.
Men hvorfor ikke bare innta dem oralt som man gjør med vanlige tabletter ? husker jeg fikk to tableter på 25mg av legevakten og fikke beskjed at jeg skulle ta begge når jeg kom hjem. Ble helt kake, var sprut ute i skalen i sikkert 2-3 dager etterpå.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av painmaster Vis innlegg
Tror ikke efekten blir like stor heller.
Vis hele sitatet...
Er interessert i å vite om det blir det samme, eller noe effekt at all, og ikke "tror" teorier.
og røyke piller generelt er en jævla dårlig ide, og om det skulle ha ekstra virkning er det ikke verdt de ekstra ''skadene'' du pådrar deg av og røyke dem, er en grunn til at de kommer som piller, og ikke ferdigrulla i en 20pack..
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghettokid Vis innlegg
og røyke piller generelt er en jævla dårlig ide, og om det skulle ha ekstra virkning er det ikke verdt de ekstra ''skadene'' du pådrar deg av og røyke dem, er en grunn til at de kommer som piller, og ikke ferdigrulla i en 20pack..
Vis hele sitatet...
Ser den. Da får jeg prøve å innta det oralt.
Spør igjen; hvor mange burde jeg ta?
Hvor mange du burde ta? Mest sannsynlig BURDE du egentlig ikke ta noen, men siden vi snakker helt hypotetiskt sett vil man sovne av en, sikle litt etter to og på den tredje tror jeg du sikler, slokner og vokner opp med en følelse av og være ekstremt bakfull ett halvt døgn etter ++
Sist endret av ghettokid; 28. februar 2011 kl. 00:21.
ArbeidsledigProletar
Røyke piller da gutta. Dette går under "ting man bare ikke gjør". Ikke sikkert det funker, garantert piss-smak og å inhalere alt det som ikke er virkestoff i en pille virker ikke kult.
Utrolig skadelig for lungene.. Hvor mange ganger må vi svare på slike spørsmål?
Sist endret av Psytrip; 28. februar 2011 kl. 01:44.
Glemde...Oralt eller i bosset,Kriminalomsorgen bruker de for å gjøre innsatte litt rundere i kanten..dvs si sløve dem litt ned..sånn for holde kontrol og orden via NONZINAN mf.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Glemde...Oralt eller i bosset,Kriminalomsorgen bruker de for å gjøre innsatte litt rundere i kanten..dvs si sløve dem litt ned..sånn for holde kontrol og orden via NONZINAN mf.
Vis hele sitatet...
gjøre dem litt rundere i kanten dvs si sløve dem litt ned?

Nozinan er antidrepressiva og skrives ikke spesielt ofte ut som sovemedisin, ikke sovemedisin alene ihvertfall. Og at det brukes nozinan for at folk skal legge på seg, må i såfall være ekstremtilfeller. Aldri hørt om at nozinan brukes for at folk ska legge på seg, ( vel, om du har bulimi og hele pakka, er det vel sannsynlig at alle tiltak er hode tiltak) Men ellers, aldri hørt om. Det er jo en kjent bivirkning at nozinan øker vann ansamlingen i kroppen, men at det i hovedsak brukes for vektøkning har jeg aldri hørt om
Sitat av ghettokid Vis innlegg
gjøre dem litt rundere i kanten dvs si sløve dem litt ned?

Nozinan er antidrepressiva og skrives ikke spesielt ofte ut som sovemedisin, ikke sovemedisin alene ihvertfall. Og at det brukes nozinan for at folk skal legge på seg, må i såfall være ekstremtilfeller. Aldri hørt om at nozinan brukes for at folk ska legge på seg, ( vel, om du har bulimi og hele pakka, er det vel sannsynlig at alle tiltak er hode tiltak) Men ellers, aldri hørt om. Det er jo en kjent bivirkning at nozinan øker vann ansamlingen i kroppen, men at det i hovedsak brukes for vektøkning har jeg aldri hørt om
Vis hele sitatet...
Haha,det brukes for og gjøre de innsatte mer rolige og lette og ha med og gjøre,ikke for og gjøre dem feite
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Haha,det brukes for og gjøre de innsatte mer rolige og lette og ha med og gjøre,ikke for og gjøre dem feite
Vis hele sitatet...
Riktig, var det jeg mente. At det brukes for og sløve folk litt ned, det er sant. Men at det brukes for at dem skal legge på seg er bullshit
▼ ... over en uke senere ... ▼
Av alle ting skal du røyke nozinan, møkka preparat.

Gir ingen behaglig virkning engang.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
gjøre dem litt rundere i kanten dvs si sløve dem litt ned?

Nozinan er antidrepressiva og skrives ikke spesielt ofte ut som sovemedisin, ikke sovemedisin alene ihvertfall. Og at det brukes nozinan for at folk skal legge på seg, må i såfall være ekstremtilfeller. Aldri hørt om at nozinan brukes for at folk ska legge på seg, ( vel, om du har bulimi og hele pakka, er det vel sannsynlig at alle tiltak er hode tiltak) Men ellers, aldri hørt om. Det er jo en kjent bivirkning at nozinan øker vann ansamlingen i kroppen, men at det i hovedsak brukes for vektøkning har jeg aldri hørt om
Vis hele sitatet...
Man får det som smertestillende og som angstdempende. Men nozinan har aldri gitt meg noen rus, og jeg har virkelig testa det. APEDOP
slutt å røyk alle mulige ting,tenk mest mulig på helsa

ting som brenner,røyk i lungene er veldig skadelig uansett

er liksom nok skadelig vi kjører i oss

Sitat av Revestreken Vis innlegg
APEDOP
Vis hele sitatet...
hater det utrykket der,hva legger du i det liksom
Apedop er som navnet tilsier , ett godt eksempel på apedop er formfett.
Sitat av arisnaub Vis innlegg
Apedop er som navnet tilsier , ett godt eksempel på apedop er formfett.
Vis hele sitatet...
Ikke sammenlign legemidler med formfett. Vet godt hva du mener med at nozinan er apedop, men det er stor forskjell på å (mis)bruke legemidler og løsemidler.
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Riktig, var det jeg mente. At det brukes for og sløve folk litt ned, det er sant. Men at det brukes for at dem skal legge på seg er bullshit
Vis hele sitatet...
Hehe, det er vel ingen som har påstått at det brukes til det formålet heller.
"Rundere i kantene" betyr selvfølgelig ikke "feitere", men "roligere".
Sitat av ghettokid Vis innlegg

Nozinan er antidrepressiva og skrives ikke spesielt ofte ut som sovemedisin, ikke sovemedisin alene ihvertfall. Og at det brukes nozinan for at folk skal legge på seg, må i såfall være ekstremtilfeller. Aldri hørt om at nozinan brukes for at folk ska legge på seg
Vis hele sitatet...
Du har ikke lest noe fakta om nozinan tydeligvis. Det er antiPSYKOTIKA og en av indikasjonene for bruk er: sovemedisin

Les felleskatalogen
IKKE RØYK DET, OG IKKE SNORT DET!!! BELIFVE ME
ArbeidsledigProletar
Fortell hvorfor da? Jeebus.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Fortell hvorfor da? Jeebus.
Vis hele sitatet...
Du må vel kunne forstå at den lille ekstra effekten du får ved å snorte eller røyke levomepromazin ikke er vært skadevirkningene av det? Og i bunn og grunn, det er ikke et skikkelig rusmiddel! Snort en C-vitamin istedenfor
Sitat av Cherie Vis innlegg
Du har ikke lest noe fakta om nozinan tydeligvis. Det er antiPSYKOTIKA og en av indikasjonene for bruk er: sovemedisin

Les felleskatalogen
Vis hele sitatet...
Nei nå KØDDER du? Jeg vet godt at det er ett antipsykotika.

Det jeg sa er at det SJELDEN skrives ut som BARE sovemedisin.

Men at folk med milde psykiske problemer får det for begge deler er nok mye mulig, men det er langt fra like ofte det skrives ut som bare sovemedisin.
Faktisk skrev du antdepressiva. Og de fleste får nozinan som sovemedisin, ikke som anti psykotika. Dette er en slik gammal medisin de ikke bruker til det den er ment for lengre, siden den har så mange sedative bivirkninger og ellers ganske skadelig. Derfor brukes den mest som sovemedisin nå til dags, samt litt som smertestillende i tillegg.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du må vel kunne forstå at den lille ekstra effekten du får ved å snorte eller røyke levomepromazin ikke er vært skadevirkningene av det? Og i bunn og grunn, det er ikke et skikkelig rusmiddel! Snort en C-vitamin istedenfor
Vis hele sitatet...
Skjønner det. Er ikke retardert.
Sitat av kodenavnmats Vis innlegg
IKKE RØYK DET, OG IKKE SNORT DET!!! BELIFVE ME
Vis hele sitatet...
"Belifve me" eller "belive me" som han prørver å si. Indikerer vel at han har prøvd det og har en dårlig opplevelse, spent på å høre hvordan det er å røyke piller, da jeg aldri ville ha funnet på noe sånt selv når det finnes andre som kan gjøre det og fortelle om det.
Søk opp og se dokumentaren "the oxycontin express" der får du innblikk i hvordan man røyker piller. Ellers en dokumentar verdt å se uansett.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Faktisk skrev du antdepressiva. Og de fleste får nozinan som sovemedisin, ikke som anti psykotika. Dette er en slik gammal medisin de ikke bruker til det den er ment for lengre, siden den har så mange sedative bivirkninger og ellers ganske skadelig. Derfor brukes den mest som sovemedisin nå til dags, samt litt som smertestillende i tillegg.
Vis hele sitatet...
Felleskatalogen:

Psykoser preget av eksitasjon, uro, angst, spenning og irritabilitet. Abstinenssymptomer. Sterke smerter, enten alene, eller i kombinasjon med analgetika. Søvnforstyrrelser ved psykotiske tilstander.
Sist endret av ghettokid; 13. mars 2011 kl. 18:42.
Ja, og all of the above er ment for psykiske lidelser. Hallo, de fleste medisinene man diskuterer her inne er ment for psykiske lidelser. Om du hadde vært i "bransjen" så hadde du visst at det blir mye mer brukt som sovemedisin enn NOEN andre ting, til og med til folk UTEN psykiske lidelser
Sitat av Cherie Vis innlegg
Ja, og all of the above er ment for psykiske lidelser. Hallo, de fleste medisinene man diskuterer her inne er ment for psykiske lidelser. Om du hadde vært i "bransjen" så hadde du visst at det blir mye mer brukt som sovemedisin enn NOEN andre ting, til og med til folk UTEN psykiske lidelser
Vis hele sitatet...
Whatever u say Tror egentlig jeg holder meg til det jeg selv vet, og hele familien vet. Ettersom både min mor, og hennes 4 søstre jobber innenfor helsevesnet. Det blir brukt som sovemedisin, JA. men da som oftest kombindert med at personen har psykiske problemer. men det blir skrevet ut som bare sovemedisin, ja. men vil ikke si det er en av de første dem gir deg, du skal være bra innkjørt på andre piller.. '
Har ett par kompiser som fikk det, rett og slett fordi dem ble så innkjørte på de andre pillene
Sist endret av ghettokid; 13. mars 2011 kl. 20:06.
Da var de nok innkjørte på piller legen ikke hadde gitt dem? Nozinan gis fortere som sovemedisin enn noen av b-prep vi har hos de fleste leger. Mens hos eldre generasjoner er b-prep mer vanlig sovemedisin enn noz. Så om dine jobber på sykehjem eller sykehus skjønner jeg tankegangen. Jobber selv i helsevesenet.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Da var de nok innkjørte på piller legen ikke hadde gitt dem? Nozinan gis fortere som sovemedisin enn noen av b-prep vi har hos de fleste leger. Mens hos eldre generasjoner er b-prep mer vanlig sovemedisin enn noz. Så om dine jobber på sykehjem eller sykehus skjønner jeg tankegangen. Jobber selv i helsevesenet.
Vis hele sitatet...
De var vel godt innkjørt på alt av piller egentlig, men også sovemedisiner fra legen, som rett og slett sluttet og funke etterhvert. Og nozinan.. Vel, tok IKKE lang tid før man så vektøkningen stige en del