Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1814
kan noen fortelle meg hva dette er? det står AX på ene siden 10 på den andre pillen er formet som en ruter
Ser ut som pastiller. Det er nok ikke norske piller? Ser i alle fall ikke ut som noe jeg har sett.
Ser ut som lakris... men jeg kan ta feil...

http://www.thewindmill-online.co.nz/contents/media/braskamp%20salmiak%20pastilles.jpg
Ser ut som stereoider.
Prøvde meg frem med preparatidentifisereren på Felleskatalogen sine nettsider, alle mulige kombinasjoner.

Gav ingen treff hverken i den norske eller nordiske databasen.
Sist endret av Moreagain; 12. mars 2011 kl. 00:15.
Jeg prøvde på en amerikans en, fant heller intet der
Jeg er rimelig sikker på at det er steroider fra produsenten Axiolabs. Litt usikker på hvilket steroid det er, men det tror jeg du skal greie å finne ut av om du søker litt
Kan nok stemme det.
Også kalt Methandrostenolone..
Alle mine google-treff sier steroider.
Bare det at de fleste treffene sier at pillene har lyse farger i form av gul, rosa og hvite, og ikke mørke/svarte slik som dine.

Jeg er ikke noen pille-gutt, så har ingen anelse om fargen har noe å si.
De ligner på på clenbuterol fra Axiolabs... Dine er litt mørkere i fargen though. Mulig de er fra fjordåret eller noe sånt.

...Og nei nasss, det er ikke Dianabol. De er rosa