Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1390
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Er det mulig å spise weeden uten å varmebehabdle den og bli stein?
I store mengder ja. Jeg har prøvd det funket men smaken er forferdelig føles ut som popkorn som smaker gress.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Jeg møtte ei som grabba til seg en neve av noe skikkelig tørr buskweed fullt av harde kvister og gomla nedpå mens jeg satt og rulla. Veit ikke om det var for å no kulturelle greier eller bare for å imponere. Tipper man får noe ut av det, det brukes jo i en del tradisjonell mat. Hvis ikke det bare er for smakens skyld, eller et lovlig smutthull
Sist endret av Bothrops; 23. august 2020 kl. 06:01.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
slik som jeg forstår det må den varmebehandles først for å kunne gi noen nevneverdig først, og i tillegg binde seg til fett.
Anonym bruker
"Fortrolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kompis delte 1 gram og ble ganske fjerne. Vi var på en fest der det ikke passet seg å røyke, og vi hadde ingen unnskyldning for å snike oss ut heller. Så vi spiste bare weeden i skjul og én time senere loka vi ekstremt mye. Vi var fulle i tillegg så man blir jo alltid litt fjernere da, men jeg vil tro man bli fjern om man spiser det edru også. Var en morsom opplevelse, selv om det ikke akkurat smakte digg å spise weed som man skylte ned med øl, hehe.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Den må decarbes om den er fersk.

Men har det ligget lenge og er tørt så er jo dere en egentlig allerede decarba



Du kan decarbe med rettejern eller i ovenen viss lukt ikke er et risiko moment der du bor.

Du kan jo lage oljer og decaebe oljen etter den er produsert, men se fleste anbefaler decarbing først.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Varmes først
Det er ikke en nødvendighet å behandle cannabisen for å få effekt, men hvis du ikke gjør det så må du opp i mye høyere doser for at det skal gi tilsvarende effekt.