Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1375010
Siste gang! Torrenten som jeg viste var til denne uploaderen. http://thepiratebay.org/user/RecycledElectrons/
Trenger ikke og være noe noen laster ned siste filen hans nu! Så bare litt mistenklig ut ikke noe mere dermed basta!

Ork og legg ut samme fil i flere poster, hvis det skal konkureres om hvem som la ut den først så er det på trynet
Sist endret av Randompope; 24. juli 2011 kl. 22:30.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Trur ikke det har blitt nevnt tidligere i tråden. Men jeg hørte på TV2 igår at de hadde konfiskert PCen hans, og drev og hentet ut matrielle derifra.
Vis hele sitatet...
Får håpe han ikke har vært i signaturen din da..

GUIDE: Hvordan lage en kryptert kontainer så tillogmed snuten sliter!
Tenker dere at RecycledElectrons er ABB ?
Sitat av Hesse Vis innlegg
http://thepiratebay.org/torrent/6556445/CMPTR

denne passer farlig mye til beskrivelsen
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Dette er filen som ble lastet opp 06.00 Fredag og ferdig med første hele opplastning 08.30!
Vis hele sitatet...
Hvorfor kan du si det?
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Dette er filen som ble lastet opp 06.00 Fredag og ferdig med første hele opplastning 08.30!
Vis hele sitatet...
Håper du varsler politiet om dette asap :P
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Får håpe han ikke har vært i signaturen din da..

GUIDE: Hvordan lage en kryptert kontainer så tillogmed snuten sliter!
Vis hele sitatet...
Hahaha, den likte jeg! Måtte le der ja!
http://gatesofvienna.blogspot.com/20...-in-islam.html

Tenkte dette kan være interessant for de som nå kartlegger Breivik
Sitat av thomjak Vis innlegg
Håper du varsler politiet om dette asap :P
Vis hele sitatet...
Men hvorfor? Da vil jo en av de herfra som laster det ned for å sjekke komme i søkelyset deres...
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hahaha, den likte jeg! Måtte le der ja!
Vis hele sitatet...
Hvordan har dere koblet TPB brukeren til ABB?
Sitat av Harabo Vis innlegg
Hvorfor kan du si det?
Vis hele sitatet...
Mtp det han har skrevet i loggen for den dagen. En enkelt person som laster opp filen, fra en linje, fra moren sin leilighet. Garanterer at moren hans på 79 ikke har noe særlig til upload kapasitet. Filen er på rett over 300 MB.

Ikke utenkelig!
JackSparrow Fått filen ned ?
Sitat av Manni Vis innlegg
http://gatesofvienna.blogspot.com/20...-in-islam.html

Tenkte dette kan være interessant for de som nå kartlegger Breivik
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Har han skrevet det? Hvilken relevans har teksten?
RecycledElectrons

Useful Books - KI, Fallout, Nuclear, Libraries, Publishing, Math

Merklige ting han legger ut haha
Sitat av thomjak Vis innlegg
JackSparrow Fått filen ned ?
Vis hele sitatet...
20%
titegn
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Men hvorfor? Da vil jo en av de herfra som laster det ned for å sjekke komme i søkelyset deres...
Vis hele sitatet...
Ja sant, kanselerte den nedlastingen jeg :P
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Hvordan har dere koblet TPB brukeren til ABB?
Vis hele sitatet...
Se dette inlegget til Hesse:

Sitat av Hesse Vis innlegg
http://thepiratebay.org/torrent/6556445/CMPTR

denne passer farlig mye til beskrivelsen
Vis hele sitatet...
Kommer hvel derifra.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Mtp det han har skrevet i loggen for den dagen. En enkelt person som laster opp filen, fra en linje, fra moren sin leilighet. Garanterer at moren hans på 79 ikke har noe særlig til upload kapasitet. Filen er på rett over 300 MB.

Ikke utenkelig!
Vis hele sitatet...
Han anbefaler i doku om å bruke trådløst eksternt nett for sensitiv nettvirksomhet... fastlinja til mor rinner meg ikke hu som spesielt trygg... finnes vel nok av åpne nett rundt Hoffsveien?
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 22:35.
Struper opplastningen min litt for å få ned filen raskere, så hvis noen andre driver å laster ned så går det litt raskere snart.

Sitat av thomjak Vis innlegg
Ja sant, kanselerte den nedlastingen jeg :P
Vis hele sitatet...
Ikke vær så paranoid

Edit: 50%
Edit2: Ser det er _ENDEL_ norske som laster ned filen nå!
Edit3: Gikk fra 6 downloadere til 75
Sist endret av JackSparrow; 24. juli 2011 kl. 22:37.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Struper opplastningen min litt for å få ned filen raskere, så hvis noen andre driver å laster ned så går det litt raskere snart.



Ikke vær så paranoid

Edit: 50%
Vis hele sitatet...
Im helping u
Han tpb har også description på noen av torrentsa:
101 Things to do til the Revolution - Claire Wolfe - ocr.pdf
Antique American Firearms & their Value, Flaydermans Guide to.pdf
Bolt Action Rifles - 3rd Edition.pdf
Book of the Crossbow, The - by Sir Ralph Payne-Galloway - ocr.pdf
Civil War Guns - ocr.pdf
CO2 Pistols & Rifles.pdf (AIR GUNS ARE EASIER TO TRAIN WITH IN SOME PLACES)
Combat Handgunnery, The Gun Digest Book of - 4th Edition - by Chuck Taylor - ocr.pdf
Cowboy Action Shooting, The Gun Digest Book of.pdf
Defensive Living - ocr.pdf
Design & Evaluation of Personal Protection Systems, The - ocr.pdf
Effective Handgun Defense - A Comprehensive Guide to Concealed Carry - by Frank W James.pdf
Fighting Handgun, The.pdf
Flintlock, The.pdf
Fundamentals of Modern Police Impact Weapons - Massad Ayoob - ocr.pdf (THE BEST BOOK I HAVE READ ON KICKING SOMEONE'S ASS, but I'm not much of a fighter)
Gulag Rats, The - ocr small.pdf (JUST TEXT, NO PAGE IMAGES, NOT PROOF READ)
Gulag Rats, The - ocr.pdf (A STORY FROM WORLD WAR TWO)
Handguns of the World - Stackpole Books.pdf
Hell I Was There - Elemer Keith - Autobigraphy - ocr.pdf (THE STORY OF ONE OF THE GREAT GUN WRITERS)
Hunter's New Encyclopedia, The - 3rd Edition - 1966 - Stackpole Books - ocr.pdf
Knife Talk 1 - Ed Fowler - the Art & Science of Knife Making.pdf
Knife Talk 2 - Ed Fowler - the Art & Science of Knife Making.pdf
Modern Law Enforcement Weapons & Tactics - 1987.pdf (FIRST EDITION)
Modern Law Enforcement Weapons & Tactics - 2nd Edition - 1991.pdf
Modern Reloading - 1st Edition - by Richard Lee - some of the pages toward the back were incorrectly trimmed.pdf
No Second Place Winner - Bill Jordan.pdf (FROM THE BORDER PATROL - A CLASSIC BOOK ON FIGHTING)
On Killing.pdf (THE PSYCOLOGICAL COST OF LEARNING TO KILL)
Outdoor Life Gun Data Book.pdf
Red Storm on the Reich - ocr.pdf (WORLD WAR TWO HISTORY)
Shotgunners Book, The - A Modern Encyclopedia.pdf
Street Survival - 1980 - ocr.pdf (HOW COPS CAN PROTECT THEMSELVES)
Traditional Bowyers Bible, The - Volume One - the front matter was weird, a few pages may have been missing from the paper book - ocr.pdf
Traditional Bowyers Bible, The - Volume Two.pdf
Victory Through Air Power - 1942 - not checked due to images not having page numbers.pdf
War Slang.pdf
Weapons - an International Encyclopedia from 5000 BC to 2000 AD - the Diagram
@JackSparrow on it. Det er forresten imponerede etterforskningsarbeid som har blitt gjort her de siste dagene. Ikke at alt har ledet til noe, men uten tvil interessant hva et kollektiv kan få til.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Trur ikke det har blitt nevnt tidligere i tråden. Men jeg hørte på TV2 igår at de hadde konfiskert PCen hans, og drev og hentet ut matrielle derifra.
Vis hele sitatet...
Han sier mange ganger at i loggen at han bytter harddisk. Tror ikke det står noe om hvor han gjør av de though. Men dette er da før han skaffer beskyttelse, før han skaffer våpen og igjen før han skaffer ting til bomben.

No idea om han byttet harddisk før han dro på spree'en sin, men det finner vell purken ut snart/har funnet ut.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Ikke vær så paranoid
Vis hele sitatet...
TPB logger vel ikke IP-adresser uansett.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Hvordan har dere koblet TPB brukeren til ABB?
Vis hele sitatet...
Har ikke koblet, men er veldig mistenkelig mtp temaene han har lastet opp, samt tidspunkt som han henviser til i rabbelet sitt. Han sier også en plass i "boken" at han kan anbefale IPRED, så vil ikke tro det er helt utenkelig at han har benyttet seg av tpb.
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Struper opplastningen min litt for å få ned filen raskere, så hvis noen andre driver å laster ned så går det litt raskere snart.



Ikke vær så paranoid

Edit: 50%
Edit2: Ser det er _ENDEL_ norske som laster ned filen nå!
Edit3: Gikk fra 6 downloadere til 75
Vis hele sitatet...
heheh, ser det er amerikanere også
Å fy faen! Hvilke andre land kom de han møtte i england i 2002 fra?

Se på torrenten hvem som har hele filen!

En svenske
En spanjol
En amerikaner
Sitat av JackSparrow Vis innlegg
Å fy faen! Hvilke andre land kom de han møtte i england i 2002 fra?

Se på torrenten hvem som har hele filen!

En svenske
En spanjol
En amerikaner
Vis hele sitatet...
Må vel være en av de råeste commentsa jeg har sett
Sitat av bar10dr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
tror det.
Står i file description at det er technology bok. -_-
Sitat av bar10dr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er nok den ja
Sitat av bar10dr Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Denne har jeg alt postet, gjenstår å se Men den henger jo ikke på grep i forhold til alle andre torrenter som har blitt lastet opp.
Nettopp, og det slo meg når jeg så det var en svenske, spanjol og amerikaner som har filen.

Leif
Sist endret av JackSparrow; 24. juli 2011 kl. 22:42.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Å FY FAEN!
Vis hele sitatet...
Er du full? Eller hadde du noe du ønsket å si?
Dette her er funky shit....! Første som har fått den ned rop ut hva som er i filen. :P
Sist endret av thomjak; 24. juli 2011 kl. 22:42.
Sitat av QuePasa Vis innlegg
tror det.
Står i file description at det er technology bok. -_-
Vis hele sitatet...
Datakurs - Computers & Technology CourseMate
80% nå! Snart ferdig!
Jeg tørr å vedde på at den ikke har noe med ABB å gjøre.
Noen som har noe mer info om beredskapstroppen som angivelig var i Elverum for en halvtimesiden?
Sitat av thomjak Vis innlegg
Dette her er funky shit....! Første som har fått den ned rop ut hva som er i filen. :P
Vis hele sitatet...
Hva er funky shit? Noe jeg ikke har fått med meg? Kom inn i tråden for 20 minutter siden. Laster ned nå, er på 95%
Det burde jaggu bli starta en egen detektiv etterretning på forumet. Kreds til alle som deler info og står på. Fortsett slik, det er veldig informativt og til stor hjelp for alle oss som ikke klarer å legge dette til sides.
Noen som har varslet politiet om denne torrentfila?

EDIT: Torrent brukeren er vel mer korrekt å si, da det var flere opplastninger som var litt shady..
Sist endret av KarlsenK; 24. juli 2011 kl. 22:46.
Snart ferdig her nå, finner fort ut hva det er!
Er ikke spesielt teknisk av meg, så kan noen vennligst gi meg en litt utfyllende forklaring på hva vi spekulerer at de websidene det ble linket til, tpb-greiene har med saken å gjøre?

Takker på forhånd
noen som kan fortelle hvordan man kan se hvor de andre som laster ned er ifra? er det liksom i bitcomet eller utorrent når man holder på å laste ned? for jeg kan ikke se noe på tpb hvertfall..
Har lastet den ned, ser ut som det stemmer med beskrivelsen mao en teknologibok.
Min er stuck på 96%. seed jævler, seed!
Er vel ikke noe vits i si ifra til politiet om den torrenten jeg la ut når man ikke vet hva det er... Greit nok rare torrenter, men la den ikke ut her for at det skal bli masse hysteri da
Noen som har tenkt på hvordan vi freaks kan være med å hjelpe de etterlatte/samfunnet etter denne tragiske hendelsen?
Selv er jeg ganske handlingslammet da jeg er utenlands for øyeblikket, men tips og idèer kan muligens hjelpe andre.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.