Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3877
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skal ta tog fra oslo s, 7 timers strekning. hvor sketchy er det nå for tiden å smugle større mengder rus? rundt 100 piller, 2 plater.
Vil si det er mer sketchy å poste at du har tenkt å gjøre det. Samt at du gir beskrivelse av reisetiden.
Jævla tulling. nå må du bare droppe hele greiene, når du er så dum og poster her.
Altså; er det mulig?! Smh!
Purken tok 74,8 kg cannabis på Bergen togstasjon for 10 dager siden. Lettvint å plukke opp folk som kjører til endestasjonen. Gå av tidligere, og ta buss siste biten.
Dette blir nesten litt som "Hei, jeg er på ferie, dørnøkkelen ligger under dørmatta"

Lykke til.
Vet du hvor mange toglinjer i Norge som tar 7t fra Oslo? Ikke så veldig mange.

Ser det er noen som kommer med videre råd til Skrikende Krabbe, bra de blir slettet.

Facepalmen til Grønn Bakkhest beskriver dette innlegget på en prikk.
Sist jeg skulle til Stockholm kom tollerne på på Oslo S og kontrollerte alle grundig før toget gikk. Jeg måtte for aller første gang dokumentere medisinene mine. Du tar en stor sjanse.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok toget en gang noen hadde tysta men i den tia kunne du åpne tog vinduet så fikk det ut å polisen fant ikke skiten ..
Veldig gla i å vente på toget di der
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ca 50/50 og ikke en risk man bør ta med mindre man har råd til å sitte i fengsel et års tid
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det så mye kontroll innenlands da? Er paradoksalt at kontroller finner sted ofte når fri bevegelse innad landet er en viktig prinsipp i samfunnet.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er safe
Ja tog fra Oslo S, det synes jeg absolutt du bør ta. Med baggen full av piller og plater. God plan.
Sist endret av _abc_; 15. september 2020 kl. 00:16.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok med cannabis, vel og merke i mindre mengder enn deg, helt til Bodø fra Oslo S og tilbake i sommer, uten problem.
Hvilken rute sa du? Kan komme og passe på deg
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan vi la vær å skremme karen? Om du er nervøs/usikker på smuglinga, så la vær.
Har vandret på Oslo S med små mengder hasj på meg før og det har gått helt fint, men så har jeg også blitt stoppet av hund der (utrolig nok så lukta bare hunden på meg i kanskje 30 sek før den gikk videre). Man vet aldri når de holder kontroll, så det blir en risk som du må selv vurdere om det er verdt det.
Anonym bruker
"Kvalm Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det så mye kontroll innenlands da? Er paradoksalt at kontroller finner sted ofte når fri bevegelse innad landet er en viktig prinsipp i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Ja det er det, mye stikk kontroller med sivil bikkje.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta toget fra asker sandvika gå a på arna ta bussen å gå a i åsane ta buss derfra gå a i by,n
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta toget fra asker sandvika gå a på arna ta bussen å gå a i åsane ta buss derfra gå a i by,n
Vis hele sitatet...
Vil du spare tid så ta bussen til Hønefoss og ta toget derfra.
Slapp av da folkens. Han outsmarter bare snuten. Han skal sikkert fra Trondheim S til Namskogan.
Oslo S er det minst trygge stede å gå med sånt ja. Nå skrev ikke TS noe om når han drar. Så det kan være en dag, eller en mnd. Tror dere de binder fast hunden på togstasjonen en mnd med mat og vannskål pga noe han skreiv på freak? Det er flere linjer som tar 7 timer. Forklar meg eksakt hvordan dette skal røpe akkurat hvor og når han drar? At han drar fra Oslo S utgjør 0 forskjell. Hvis de vil ta narkotika rundt der er de ikke avhengige av freak. Det reiser daglig utrolige mengder narkotika igjennom det stedet der, uten å bli oppdaget. Det er snakk om ett par plater, ikke 2 tonn. Skjønner ikke hva alle river seg i håret for. Du kan dra mot Sverige, du kan dra Nord, du kan dra til Bergen. Det er sikkert flere steder som tar ca 7 timer som jeg ikke har tenkt på også.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ca 50/50 og ikke en risk man bør ta med mindre man har råd til å sitte i fengsel et års tid
Vis hele sitatet...
50/50 sjanse for å bli tatt, og ett års fengsel for ett par plater og noen piller?
Kom igjen a... Fortell meg hvor den statistikken og straffeutmålinga kommer ifra. Hvis du blir tatt halvparten av gangene du er på Oslo S så er det fordi du fråder og krabber igjennom stasjonen hver gang, med litt spasmer underveis.

Husker jeg så en tynn, halvvoksen-halvkidd med headsett og ryggsekk som robotdansa seg hele veien igjennom og ned til toget. var en robot/syre aktig kombinasjon med hender og bein som alltid var i bevegelse, men med en perfekt flow, sammenheng, og variasjon. Ikke noe twitchy tweaker greier, men heller beste godformen jeg noen sinne har sett. Hvor han bare gled igjennom, uten at noen brøy seg stort. Lurer på hva han hadde tatt, for det vil jeg vurdere å prøve. Er tross alt Oslo S... Bruk det for hva det er verdt.

Men personlig ville jeg aldri opprettet en slik tråd noen få dager før avreise, bare av gammel overtro for å ikke være med på å dra opp sjansen for noe negativt. Men kan ikke akkurat se hvordan han røpa hele opplegget sitt som det kan virke som flere her mener?
Har brukt tre metoder;

1. Vakuum-forpakka pillene (200st Tramadol) to ganger, gaffatejp og en vakuum til (gjor selvfolgelig detta med latexhandsker og bruk alcogel eller lignenede for att ta bort eventuella fingeravtrykk osv). Tag med en stripe gaffatejp, ballsack that shit, went noen minuter, dra in på do, lossa en panel, tejpe fast pakken og lean back. Kommer det dogs er du prob. fucked anyways, men jeg har gjort detta ett par ggr for flere år siden.
2. Mye mer risky - og tidskrevende. Pakka pillsen i zips, vakuum och sy in i ett kledesplagg (for exempel hoodien pa en jakke).
Ble tatt av bussen med detta. Sa da att jeg vart på fest natten for, og noen hade royket weed i leiligheten.
De gikk igenom hele min sekk, og mina kler og fant inget.
3. Vakuum, tre kondomer, svelg - rekommenderes ej, som att skita ut lego-klosser.

Den siste har jeg kun gjort en gang, och det gjor jeg ikke igen.
Sist endret av travaxa; 18. september 2020 kl. 17:27.