Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 14305
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Andre her som liker å bruke det kjente partydopet alene isteden for på fester?
Føler bare angst når jeg tar det blant masse randoms.

Egentlig ingen spørsmål her men ville bare spør folk
Ville heller tatt det med gode venner enn alene. Ville heller tatt det alene enn med masse randoms
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker vanligvis å være en kompis med når jeg turer men, liker meg i mitt eget selskap for å si det sånn .. :P
Anonym bruker
"Trygg Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt det alene en gang. Som deg liker jeg meg også alene i blant og jeg fant opplevelsen veldig givende. Brukte kvelden på å meditere og høre på bra musikk
Syntes det er mye dop som er ganske chill å være alene på, samtidig som det kan være drøyt morsomt med andre. Har trippa på sopp alene blant annet som var ganske hyggelig. MDMA har jeg tatt alene og det er supert å være alene og med andre på det. Så følern ��
Jeg elsker å være alene på MDMA. Men jeg elsker også å være med randoms (festivaler, konserter og fester) og med noen gode venner. Det er litt som med mange andre rusmidler - det handler om set og setting. Det blir på en måte en helt annen rus hvis man er alene og man fokuserer mer på seg selv og sine egne tanker enn det man gjør hvis man er med andre. For meg blir det ofte litt mye hvis jeg bare er med noen gode venner da jeg fokuserer alt for mye på andres følelser. Ikke nødvendigvis på en negativ måte men jeg føler liksom at energien til andre ødelegger litt for min egen rus. Kanskje jeg bare ikke har gode nok venner. Haha.
Har selv lurt i litt på å prøve MDMA en gang, men har per nå ingen jeg ønsker å ta det sammen med. Er det noe man lett kan noie på om man er alene?
Sitat av topdogg Vis innlegg
Har selv lurt i litt på å prøve MDMA en gang, men har per nå ingen jeg ønsker å ta det sammen med. Er det noe man lett kan noie på om man er alene?
Vis hele sitatet...
Nei. Av alle mine erfaringer med MDMA så er det basically bare happiness i fysisk form. Men ta det rolig med dosering hvis det er første gang. Maks 0.1g. Mer enn det kan bli veldig intenst for noen som ikke helt vet hva de går til. Have fun. =)
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Ville nok vært litt forsiktig med doseringen da. Kan ikke se for meg at det er noe særlig å få en alt for intens opplevelse alene, da ville jeg gjerne hatt noen trygge mennesker rundt meg, ville nesten anbefalt 0,1 eller rett under det. Når det kommer til det å ta det alene, så syns jeg det hørtes ut som en super idè. Jeg er veldig glad i Jimi Hendrix, og syns det er litt kjedelig når ingen av vennene mine vil høre på han når vi er på syre for eksempel. Så pass på å bruk tiden på å kose deg, og gjør ting som gjør deg glad og som gir deg noe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har både vært alene og sammen med andre når jeg har inntatt MDMA. På fest, jobb, dag, kveld, u name it. I utgangspunktet synes jeg det er best å rulle skikkelig sammen med andre og ha en ordentlig kul kveld. Å gå på en mega rus alene ser jeg ikke for meg da jeg er altfor sosial. I mindre mengder går det helt fint men en blir jo veldig tolerant om det inntas for ofte :-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Emma er herlig alene
Tar lett emma alene.
Når man turer med andre må man gjerne ta hensyn til dem, med mindre man er veldig close fra før av,
da er det egentlig ikke så nøye for man vet hva som funker og hva som ikke funker.
Men som oftest må man ta hensyn til musikk og hva slags setting de vil ha, hva man kan prate om og hva man kan gjøre.

Noen er veldig glad i musikk med tekst, det er ikke jeg og det crasher veldig når jeg turer.
Derfor kan det være veldig befriende å ta en egoistisk tur å bare ha seg selv og sitt velvære i tankene.
Sist endret av Trollanon; 4. februar 2018 kl. 21:35.
Jeg liker best å ta mdma med folk jeg liker veldig godt og er helt komfortabel med fordi jeg får uttrykt meg på en helt annen måte enn i edru tilstand og føler at jeg har lettere for å bli kjent med folk. Men jeg har også tatt det alene et par ganger og da har jeg hatt det jævlig fett og kost meg røyka, hørt musikk og bare rulla rundt i senga og gått rundt forbi i huset med en intens eufori og tenkt at livet er fantastisk. Vil anbefale å prøve mdma alene, hvertfall om du f.eks liker å røyke alene eller ta andre stoffer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her, tok mdma nå alene igjen å føler meg basically amazing!
Litt ensomt så tyr hele tiden til sosiale medier å skype for å bare snakke med folk jeg ikke snakker med til vanlig, samtlige merks fort jeg var gone for det var gooodshit
��
Jeg tar MDMA kun alene, jeg tar en dropp eller et par knips og legger meg rett for å sove. Så vokner jeg av at veggene lyser opp. Min beste venn er min hund, så jeg liker å kose med han mens vi ligger på sengen med rødt lys på soverommet og full tunnel trance på anlegget. Jeg er kanskje rar, og jeg er autistisk. Men jeg tolerer rus bra. Jeg skal ta syre med hunden min snart, gleder meg som en unge. Har alt lina opp med hasj til og alt. Skal få et lite besøk av min beste venn på trippen kanskje. Ikke noen andre, det er min greie.... Hnden må snart avlives, men jeg har fått lovd valp i mai. Jeg vil ta en siste tripp med doffen. Skal tegne symbolske tegninger og høre på david bowie eller noe i den duren. Neutral milk hotel.

s
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har nå begynt å bruke de der 1mg xanorene fra Galenika for comedown perioden, funker fjell.
Tatt meg en jonas på nedrur var d så funka best av alt før, men fram til okt. I år går jeg på urinprøver for å kunne beholde lappen, savner å være stein��
Jeg drømmer om å ta emma med en grei dame jeg er blitt trygg på, men hun fins ikke enda ihvertfall da. Håper en dag.

s
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg drømmer om å ta emma med en grei dame jeg er blitt trygg på, men hun fins ikke enda ihvertfall da. Håper en dag.

s
Vis hele sitatet...
Jeg å dama hadde sånne kvelder, og alt er lagt opp til sex å kos er det INSANE! Men, du savner det noe hinsides hvis din kjære blir nykter og ikke du..
▼ ... over et år senere ... ▼
Kort og greit svar: Emma kan være kjempekos være det alene eller sammen med andre. Men man velger selskapet med omhu, så heller alene enn med randoms. Alene kan du oppleve en god introperspektiv tur der du kan lære litt om deg selv Ikke ta for stor dose, med emma kan ofte det ofte være "less is more". 2mg/kg kroppsvekt aka si du veier 70, ta 120-140 redoser med halvparten av første dose. Da slipper du slik "mdma-nedtur" og etterdepresjoner men heller får en koselig afterglow. Jeg duste-doserte 250 og sån første par gangene og fant ut dette på den plagsomme måten.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benyttet meg to ganger av MDMA, kun alene.
Er i 40 åra, og familien har vært borte begge gangene.
Når peaken har kommet så har jeg tatt på meg øreklokkene med god musikk. Stående på stua og smådansa /kjørt fly med arma. Vandra til badet og vaska henda, sett hvor en flott kar d har vært i speilet.
Gått også mange turer til kjøleskapet, der jeg hadde ferdigrenska jordbær og druer.
Fantastiske kvelder.
Droppa med litt i nesa ved redosering. Neste gang blir prøving meddet plugging
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kødder ikke. Tok XTC og så på Harry Potter and the Chamber of Secrets alene. En av de beste dagene i hele mitt liv.
Anonym bruker
"Flygende Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kødder ikke. Tok XTC og så på Harry Potter and the Chamber of Secrets alene. En av de beste dagene i hele mitt liv.
Vis hele sitatet...
Som en ivrig HP fan, trenger man ikke å ruse seg for de filmene. De er så bra laget