Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 638
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Jeg har opplevd etter knapt 5 mnd med røyking at jeg i dagene når jeg har pauser, så kan jeg se random stuff som egentlig ikke er der. Det syntes som regel bare i øyekroken og det er der i 0,000001 sek. Kan være en svart flekk, svart objekt eller hvitt objekt etc, små prikker. Dette oppstår som regel bare når jeg ikke røyker og har pauser, og er borte etter 1-2 uker..

Har noen opplevd det samme? Er det THCen som går ut av kroppen og skaper dette?

Blir litt bekymra på den andre siden.
Jeg har opplevd dette så lenge jeg kan huske, lenge før jeg begynte og røyke. Hender hele tiden når jeg ikke røyker, Jeg velger og tro at det er normalt(uten at jeg vet noe serlig om det)

Det kan også hende at du har opplevd dette lenge uten og merke det, men merker det nå.

Men som sagt, jeg vet ikke stort om dette så det kan være(som du sier) at det er THC'en som forlater kroppen.

Tror ikke det er noe og være redd for
Røyka i 5 år, hver dag (noen få pauser)og kan aldri si jeg har merket noe lignende.
Får dog veldig tunge øyne som automatisk lukker seg når det er sterk sol (trenger ikke se direkte på sola).
Vet ikke om det er røykingsen som gjør det, skal få sjekka det ut til sommeren.
Sist endret av weed911; 14. april 2012 kl. 22:43.