Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1242
Er det dødelig farlig eller at hjertet risikerer å stoppe osv eller er det bare at man gjør rare ting det er snakk om?

Snakker nå om små mengder da. F. Eks 1 pille rivotril og 1 cider
Sjeldent det blir med bare den pilla og den ene cidern når du sitter der å tenker «jeg kjenner jo ingenting» å tar en til.

Det eneste som er kjekt med rivotril er at når du kommer til deg selv så har du ofte masse nye kule ting.
Famøse siste ord med den komboen "Jeg kjenner jo ingenting"..
Nei du dør ikke meeehhn.. Det er alt det andre da.
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Hvis du er alene, good luck. Det ender fort dårlig, gitt at du har mer benzo/alkohol rundt deg, enn du planlegger å konsumere. Er du et menneske med sterk impulskontroll, kanskje det går men allikevel, kan skje den beste. Hvis du er alene så kan du plutselig glemme hvor mye du har tatt og sånn, hvis det kommer skikkelig ut av kontroll. Demens light kaller jeg det.

Skal du ut, bare ta med deg det du tenker å konsumere, aldri mer.

Er du sammen med noen andre som er edru, eller noen som du "vet" kan passe på deg, hvor mye du tar osv, så er nok det best.

Satt på spissen da. Men det kommer veldig an på om du klarer å holde deg til "F. Eks 1 pille rivotril og 1 cider". Hvis det er alt du har tilgjengelig, så skal det litt mer til for at det går skeis. Det som er poenget mitt
Det som er problemet med å kombinere disse to er primært to ting:
1. benzo setter ned angsten din, også den man trenger for å oppføre seg som ett nogenlunde oppegående menneske, så da senker du terskelen din for å gjøre noe dumt ganske kraftig. «Illusion of sobriety» er ett relevant utrykk her, for fraværet av angst er ikke det samme som at man føler seg rusa (som man må anta er målet med å innta rus), så da er det lett å ta mer.
2. Alkohol og benzo fungerer begge på GABA systemet, så de er gjensidig forsterkende. Overdriver man de to sammen, kan du i ytterste konsekvens dø fordi begge virker dempende på sentralnervesystemet. Det skal litt til, men greit å påpeke tenker jeg
Visst du tar en dødelig dose med benzo og alkohol så er det ikke via hjertestans. Først så sovner du, så får du repsirasjonsstans (slutter å puste) og så går det over til hjertestans. Så kommer "lyset" og du dør. Men det er ikke mulig med kun 1 pille og 1 cider. Større sjanse for at du tar mer, går ut, tar med deg en tannbørste, går til den nærmeste banken eller butikken og prøver å rane de.. med tannbørsten din.
Sist endret av einsteindragon; 4 uker siden kl. 20:40.
Det som er farlig er hvordan de krysspotenserer seg på å slippe tak på alt av hemninger og den medfølgende spontaniteten som tilhører en som er i total mangel på sjølkritikk..... Med andre ord et glemsk, aggressivt og snøvlende beist. For du mister så mye selvkritikk at handlingene dine gjør at du handler på instinkt istedenfor gjennomtenkt.
Dette er regnet som kanskje verdens farligste rus kombinasjon. Jo det er en fare for at en overdose med disse kan drepe deg, men faren i de aller fleste tilfeller er hvor ukritisk til de villeste ideer man kan fantasere seg frem til.

Jeg "stod" selv å balanserte på et gelender nesten 24 meter fra bakken og tenkte det var et kult partytriks på en fest jeg var på.

Du kan ende opp med å spesielt skade deg veldig mye og hardt, å våkne opp 3 dager etter dagen du selv tror det er med kutt og blåmerker over hele kroppen, samt hvor er lommeboken, nøkler mobil og klokke? Men det kan seriøst gjøre verdens hyggeligste og snilleste person inn til den verste, og potensiell drapsmann.

Mitt tips, spesiell om du er ny til denne kombinasjonen er å ikke ta dette før alt av pol, ølsalg er stengt for dagen, og du vet nøyaktig hvor mye alkohol du har innen rekkevidde. For som de nevner over, en pille og en pils eller to blir ofte til mye mer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Opponent Vis innlegg
Sjeldent det blir med bare den pilla og den ene cidern når du sitter der å tenker «jeg kjenner jo ingenting» å tar en til.

Det eneste som er kjekt med rivotril er at når du kommer til deg selv så har du ofte masse nye kule ting.
Vis hele sitatet...
Eller våkner på sykehuset, jeg falt ned samme trapp 2 ganger rett etter hverandre (har jeg blitt fortalt).

Annen benzo blir man ikke så sjanglete og idiot på alkohol, men du blir idiot da og. Følte meg helt fin en annen gang, venta på bussen, da den kom reiste jeg meg opp og jeg skeia rett i bakken med ansiktet først.
IKKE spis rivo og alko, for guds skyld.

Sitat av Henderdet Vis innlegg
Er det dødelig farlig eller at hjertet risikerer å stoppe osv eller er det bare at man gjør rare ting det er snakk om?

Snakker nå om små mengder da. F. Eks 1 pille rivotril og 1 cider
Vis hele sitatet...
spiser du 10-25stk osv, som mange pillehuer gjør pga blackouts og alle mulige grunner I guess, og drikker deg dritings kan du rett og slett slappe så mye av at hjertet "trenger" ikke pumpe lenger, hvis jeg husker riktig. Er ganske sikekr på at systemet kortslutter fordi du er på så mye downers at alt slutter å funke.

rivotril er det verste benzoen du kan drikke alkohol på, ikke gjør det. Og hvis du gjør det: Gjerne få høre ossen det gikk Men seriøst: rivotril er kraftig, 1 krysser og en sixpack er som du har drukket 2 flasker vodka. Ta seg en øl og en valium for å chille litt ekstra er en ting. Det går bra, jeg lever hvertfall enda etter å spise hundrevis over 1-2 dager. pluss masse annen rus

Sitat av Candiru Vis innlegg
Dette er regnet som kanskje verdens farligste rus kombinasjon. Jo det er en fare for at en overdose med disse kan drepe deg, men faren i de aller fleste tilfeller er hvor ukritisk til de villeste ideer man kan fantasere seg frem til.

Jeg "stod" selv å balanserte på et gelender nesten 24 meter fra bakken og tenkte det var et kult partytriks på en fest jeg var på.

Du kan ende opp med å spesielt skade deg veldig mye og hardt, å våkne opp 3 dager etter dagen du selv tror det er med kutt og blåmerker over hele kroppen, samt hvor er lommeboken, nøkler mobil og klokke? Men det kan seriøst gjøre verdens hyggeligste og snilleste person inn til den verste, og potensiell drapsmann.

Mitt tips, spesiell om du er ny til denne kombinasjonen er å ikke ta dette før alt av pol, ølsalg er stengt for dagen, og du vet nøyaktig hvor mye alkohol du har innen rekkevidde. For som de nevner over, en pille og en pils eller to blir ofte til mye mer
Vis hele sitatet...
Uff er så enig, har så mange syke og flaue historier jeg ikke gidder å starte på engang. Sykehuset har jeg vært på minst 5 fra benzo og alkohol, teleportert fra et sted også ligger jeg i en sykeseng plutselig.
Sist endret av Hvemhvaufo; 3 dager siden kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.