Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 363
Hei.
Skal i stort 60årslag til min svigermors mann snart. Vi kjøpte en rulator vi skulle "pimpe litt" men nå har jeg altså endt opp med og demontere og pulverlakkere og våtlakkere hele dritten i alt fra candy med glimmer til svart base med mye gull glimmer i på felgene. Å den ble såpass rå at jeg nå fikk lyst og kjøpe 2-4 veldig små ledstrips med / som kan byttes farge på.
Jeg finner ingenting ? Har tilgang til europris, Jernia og byggmakker her på bygda, å power men de har fint lite på et sånt lite sted.
Har søkt meg grønn men finner ikke noe batteridrevet små strips for undersiden.
Har masse hue strips men 2-5m blir for lange og er kablet da det skal være typ "neon som i en bil fra en FF film typ" når han triller rundt i snytfylla på den store kvelden.
Håper noen kan sende meg i riktig retning om noen vet hva jeg ser etter og evt vet hvor det kan oppdrive da dagen nærmer seg og det hadde vært prikken over ien før bursdagsfesten.
De flestekjører vel på 12 eller 24v, men dra inn på power og les på strømadapteret, vet ikke helt hva scooteren går på men vet en del går på 3-4stk blyceller men kan ha endret seg men der har du hvertfall 12-24 som du kan ta ut av evt hvis du kan vente på posten så har thansen noen modeller med batteri, nødløsning blir vel ledlenke fra europris de man har hengene til jul og male glasset i en farge
Han sier rulator, ikke skoter. En rulator bruker ikke strøm.
Klippe, lodde og generelt DIY. Du gjør det nok litt vanskelig for deg selv om du forventer en ferdig tilpasset custom til din svigers rullator.


https://ledhobby.no/produkt/tilbehor...d-batteri-boks

Litt tidlig med rullator når du er 60. Det er vel mer en 80-års greie med forbehold om helsa.
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Han sier rulator, ikke skoter. En rulator bruker ikke strøm.
Vis hele sitatet...
Seint på kvelden men da lodd og lim noe coustum men litt værre når man mest sannsynlig ikke har utstyr, dog får jo batterier til rimelig cash i de utførelsene