Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1991
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har kjøpt noe speed som overhodet ikke lukter noenting, er det normalt? Speed jeg har kjøpt tidligere har hatt en sterk lukt. Ifølge selger er det fordi speeden jeg nå har kjøpt er så ren.
Amfetamin skal jo i teorien være luktfritt.
Svært sjelden vare, men kan jo hende du er heldig.

Er dealer høyt i systemet er det mer trolig.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han er «høyt i systemet», så da kan det hende. Gjenstår å prøve!

Ts
fikk selv tak i amfetamin som vi testa selv til 86%, denne hadde en svak lukt og smak, men svært lite og man merket nesten ikke noe svie i nesa av å dra den heller. Og som allerede sagt skal ikke rein amf ha noe lukt, selvom nesten all gateamf har en sterkt lukt, gjerne blomsteraktig eller nesten vaskepulveraktig, og jeg ser for meg at denne speeden blir cutta av ett mindre antall folk høyere opp i større mengder ganske tidlig og at det gjerne er de samme stoffene det blandes med og dermed blir det ganske likt resultat, det folk er vandt til å få liksom. Har sett folk kjøpe blanda speed for så å blande den mer, og da skjer det ofte mye rart med lukt, farge og konsistens da det blir mye forskjellig som kan reagere på hverandre. Så en gang GOD amf bli ødelagt av å blandes med pre-workout. Begge deler var hvitt pulver med resultatet ble rosa/oransjaktig seig guffe med tyggislukt. Men i utgangspunktet jo mindre lukt, smak og farge den har jo renere er den gjerne. Det er også visse stoffer man kan blande i amfen (har ingen eksempler jeg kommer på) som gir et ekstra "kick" eller våken følelse selv om det ikke er amf, og dette får mange til å tro at kvaliteten er bedre
Sist endret av Bluesky_; 3. mars 2018 kl. 20:33.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
fikk selv tak i amfetamin som vi testa selv til 86%
Vis hele sitatet...
Teste prosent selv? Hvordan?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Få tilbakemelding på funk da!
Jeg syns likevel lukt er en ganske sikker måte å kjenne igjen speed på, selv om det kanskje er avfallstoffene eter kjemisk prosess som lukter som vi er vant med. Det er noe med å få det man forventer som gjør det lettere å tro på det. Jeg har fått god luktfri speed, men det er heller untak en regelen for meg. Jeg er heldigvis sjelden borti det drittpulveret lenger. Det er jo blanda med alt mulig skitt. Jeg har sett folk lage speed, turde ikke prøve den altså sånn som den ble laget, og sånn det så ut og luktet. Jeg sniffer ikke, og vil ikke ha syre eller base som etser i årene.

s
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Da har du mest sannsynlig fått varer med god kvalitet, egner seg veldig godt til å rense avløpsrør med, skyld alt ned i dass så skjønner du hva jeg mener.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror du fått ren dextroamfetamin, som er helt luktfritt. Med andre ord, du sitter på attentin/metamina i pulverform. men det er bare synsing fra min side