Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1344
Dette forumet er jo genialt!!
Når starta dere med det?

Weeee.....
Lenge

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Det var vel like før radikal ble lagt ned.. Og det var fjerde september.

-Sharken
▼ ... over en uke senere ... ▼
Radikal var jo jævli genialt... Leit at det blei lagt ned.. :/
Better than thou.
Vel jeg fikk høre om det ca. 2 uker etter det ble satt opp.. da var det ikke noe særlig aktivitet.. bare forumene var lista nedover.. ikke noe annet enn forumene.. i månedskifte september/october tenker jeg ja.. så i november kicka plutselig hosten til Iblis (starteren) han, fordi de hadde fått inn klager på at det foregikk ulovlige ting her.. så da var nFF borte noen måneder, sparket bort uten noen slags form for advarsel.. Men etter en stund (6. Januar for å være nøyaktig) kom siden opp igjen, med nytt design, andre ting enn forum (eller hvertfall plass til det, var ikke mye nytt i begynnelsen) og etter den tid har det bare utviklet seg.. nFF har faktisk vært "viktig" for meg! De første 2 ukene etter nFF ble sparket fra hosten fikk jeg faktisk abstinenser! MÅTTE poste! nFF er en genial ide, og iblis og de andre Mod'ene har gjordt en XTREMT bra jobb med dette her!

BTW Iblis: Vil fortsatt VELDIG gjerne bli MOD.

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."