Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1611
En kompis kom til meg med grønt som er blandet med honning, så den har jo en hel annen konsistens en normalt, og uansett hvor mye jeg prøver får jeg ikke NOE ut av den.. Har noen tips, ?
Hvorfor er den blandet med honning? Prøver du å røyke den eller å spise den?
Varm melk med honning
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Hvorfor er den blandet med honning? Prøver du å røyke den eller å spise den?
Vis hele sitatet...

Aner ikke hvorfor, tåpelig er det i allfall. Jeg prøver å røyke den.
Gir kanskje en fin smak hvis du faktisk skulle klare å få fyr på den da
Noe som i seg selv er nesten like vanskelig som å fjerne honningen.

Mitt råd er å blande den ut med noe for å få den så nogelunde tørr eller spis den
Sitat av Famelita Vis innlegg
Aner ikke hvorfor, tåpelig er det i allfall. Jeg prøver å røyke den.
Vis hele sitatet...
Prøv å lag deg en cannakake av et eller annet slag. Moret har en god tråd om baking med cannabis
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Gir kanskje en fin smak hvis du faktisk skulle klare å få fyr på den da
Noe som i seg selv er nesten like vanskelig som å fjerne honningen.

Mitt råd er å blande den ut med noe for å få den så nogelunde tørr eller spis den
Vis hele sitatet...

Ja håper det ass etter så mye slitt
Æsj, det ender sikkert med at jeg må spise!

Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Prøv å lag deg en cannakake av et eller annet slag. Moret har en god tråd om baking med cannabis
Vis hele sitatet...
Takk for tipset , Kp til deg
Kan du ikke bare toaste en sigg og blande med det, for så og få fyr på shitten?
Sitat av Clr Vis innlegg
Varm melk med honning
Vis hele sitatet...
Funker det?
Kp til deg å

Sitat av nihil Vis innlegg
Kan du ikke bare toaste en sigg og blande med det, for så og få fyr på shitten?
Vis hele sitatet...
Har prøvd, funker ikke!!! Den er så jævelig seig
Sitat av Famelita Vis innlegg
Funker det?
Kp til deg å



Har prøvd, funker ikke!!! Den er så jævelig seig
Vis hele sitatet...
Riktig, vel, gjør slik som han karen sa. Varm melk og styrt det ned, funker antageligvis.
Honey slides vel! Siden det allerede er blandet med honning kan du sikkert bare varme det litt i stekepanna og spise.

sitat:
You know, poor grade marijuana (he's playing soft guitar all through this... Motion Pictures intro), worse than you get on the street, and you take it and you get your old lady, you know, if you got one, to cook it up on the stove, you know, put that stuff in the grinder, get it real fine, in a frying pan, put it on the stove, turn the heat up a little, wait till the grass just starts to smoke, just a little bit, take it off the heat, don't want to burn it too much (laughter and a few guitar bars), then you take the honey, you know, get a half a glass of honey about this big - I hope you ladies are listening to the recipies tonight - (audience laughter and a few words missing) just heat that honey up until it's slippery, you know, and mix that grass with it, you know the fine grass that you've cooked up just until it started to smoke and you took it off, mix those together and you get a spoon you know.
Vis hele sitatet...
"The high was debilitating. 'People passed out,' said Elliot Roberts. 'This stuff was, like, way worse than heroin. Much heavier. Rusty [Kershaw] would pour it down your throat and within ten minutes you were catatonic."
Vis hele sitatet...
løsningen ble å blande med mandler og spise
Sist endret av Famelita; 29. november 2010 kl. 20:42.
Sitat av Famelita Vis innlegg
løsningen ble å blande med mandler og spise
Vis hele sitatet...
Virket det?
Sitat av MiniMee Vis innlegg
Virket det?
Vis hele sitatet...
Det svarte ikke til forventningene. Men følte en svak fjernhet
Hvor mye var det snakk om?
Det kunne jo blitt en herlig kopp med kakasj/varm melk
Jaja, er godt du fikk noe ut av det