Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 5710
Vet at nesten ALLE elsker hasj, men selv har jeg aldri fått noe ut av det. Selv med pot føler jeg sjeldent noe mer enn irriterende mangel på klarhet, ofte paranoia, og aldri noen følelse av å være avslappa...

Er jeg den eneste i verden som ikke digger hasj?
Nei. titegn
Vet at nesten ALLE elsker øl, men selv har jeg aldri fått noe ut av det. Selv med sprit føler jeg sjeldent noe mer enn irriterende mangel på klarhet, ofte svimmel, og aldri noen følelse av å være "med på festen", samt en heidundrende nedtur dagen etter...

Er jeg den eneste i verden som ikke digger øl?

(Det er ikke sånn jeg føler det, men vet om en del som har det slik med alkohol)
Tok litt tid før jeg viste hvordan jeg skulle reagere på rusen. Problemet med folk som ikke får noe ut av å røyke er på grunn av at de er i rett sinstilstand. Noen personer fungerer ikke med rus i det heletatt, der personligheten har mye og si.

At du irriterer deg over at du ikke føler deg ''klar'' i toppen, føler deg ikke avslappa og får noia. Viser bare at du ikke aksepterer at rusen tar kontroll over deg og kjemper mot den.
Bare ikke ha noen forventninger til rusen, se hva som skjer da!
Folk reagerer ulikt, og alt er en smaksak. Verden er et rart sted o.O
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Vet at nesten ALLE elsker hasj, men selv har jeg aldri fått noe ut av det. Selv med pot føler jeg sjeldent noe mer enn irriterende mangel på klarhet, ofte paranoia, og aldri noen følelse av å være avslappa...

Er jeg den eneste i verden som ikke digger hasj?
Vis hele sitatet...
Om du ikke digger det så er det jo like greit å gi opp? Du taper jo ingenting på det...!

Selv liker jeg det, og blir absolutt avslappet. Om du ikke er villig til å gi det opp, så gi det tid og vær avslappet. Ikke røyk fordi du føler det trist, vær positiv i øyeblikket og gjerne se på tv/film, spill noe spill eller lignende. Kan alltids være greit med noe munch i skuffen i tilfelle det skulle slå inn.

Liker du det ikke så liker du det ikke. Bare å la være å røyke.

Jeg liker ikke rømmegrøt. Gjett hva jeg aldri spiser? Rømmegrøt.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Kan alltids være greit med noe munch i skuffen i tilfelle det skulle slå inn.
Vis hele sitatet...

Når det slår inn blir vel mer riktig?
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Når det slår inn blir vel mer riktig?
Vis hele sitatet...
Hæhæ, du har rett..slår aldri feil vettu
Det skal også nevnes at og få i tak i vare som gir nevneværdig rus ikke er så enkelt i starten av sin røykekarriere.
provd det oralt? prov med coffein ved siden av
Enten sovner jeg, eller så blir det sånn at jeg kan lese.
Sitat av sinquah Vis innlegg
provd det oralt? prov med coffein ved siden av
Vis hele sitatet...

Med kaffi? .. For hva? Mindre avslapping og mer klarhet i hue?
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Vet at nesten ALLE elsker hasj, men selv har jeg aldri fått noe ut av det. Selv med pot føler jeg sjeldent noe mer enn irriterende mangel på klarhet, ofte paranoia, og aldri noen følelse av å være avslappa...
Vis hele sitatet...
Cannabis er sansynligvis omtalt i bibelen som røkelse, oljer og salver.

Det er litt feil å bruke det som rusmiddel, men det funker veldig bra som avslappende,
eller som de sier på Karate Kid; clear your mind; FOCUS!

Det kan også brukes til å kurve kroniske lidelser.

Selv er det jeg merker enten at jeg sovner eller at jeg kan lese.

Blandt bivirkningene kan jeg nevne distansering av sinn fra legeme.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fxxked Vis innlegg
Cannabis er sansynligvis omtalt i bibelen som røkelse, oljer og salver.
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis? Ut fra det eg greier å finne ser det ut som en del stonere argumenterer for at det er tilfellet, slik at dei kan røyke under påskot av religiøs handling. Kan du underbygge påstanden din litt...?
Sitat av fxxked Vis innlegg
Det er litt feil å bruke det som rusmiddel, men det funker veldig bra som avslappende,
eller som de sier på Karate Kid; clear your mind; FOCUS!
Vis hele sitatet...
Og er det ikkje eit rusmiddel om det fungerer avslappande?
Sitat av fxxked Vis innlegg
Det kan også brukes til å kurve kroniske lidelser.
Vis hele sitatet...
Kilde er du snill. Så vidt meg bekjent kan det brukast til å lindre symptomer på ein del kroniske lidelser, men det er drøy forskjell på å lindre og å kurere. Morfin kurerer ikkje knekt fot for å sei det slik.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Cannabis er sansynligvis omtalt i bibelen som røkelse, oljer og salver.
Vis hele sitatet...
Kilder please...

Det er litt feil å bruke det som rusmiddel
Vis hele sitatet...
Hvordan mener du man skal bruke det da? Det gir jo en rus, såfremt man inntar det på normale måter.

Skal du bestemme hva som er riktig og galt for andre?
Jeg forstod meg heller ikke på hasj til og begynne med, forståelsen av hvordan det fungerer og hva slags effekt det gir meg, samt å utnytte rusen til full hals. Men du kan ikke tenke at det å like rusen er noe som naturlig skal komme av seg selv etterhvert, for det er individuelle forskjeller.

Liker du ikke hasjen eller effekten den gir deg, så ser jeg ikke poenget i å fortsette og innta det.
Du går ikke glipp av noe spesielt!
Sist endret av zhpongl; 24. september 2010 kl. 21:25.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kilde er du snill. Så vidt meg bekjent kan det brukast til å lindre symptomer på ein del kroniske lidelser, men det er drøy forskjell på å lindre og å kurere. Morfin kurerer ikkje knekt fot for å sei det slik.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt ganske enig med deg å mener att å lindre er riktig ord.
Men i følge Wikipedia har hasj olje kurert noen tilfeller av kreft, diabetes, kroniske smerter og en del engelske ord som du typisk hører om på House.

Er nok også bare i den Engelske versjonen av Wikipedia.

Men man kan jo aldri vite så lenge man ikke får prøvd.
Jeg vet dette kan høres ut som en "pushende" måte å få deg til å like cannabis, men prøv flere ganger, under forskjellige omstendigheter og atmosfærer. Da skal du nok se at kroppen din til slutt finner sin sinsilstand og cannabisen gir deg en positiv effekt.

Lykke til, hvis du ønsker å fortsette å prøve
Sitat av Clr Vis innlegg
Jeg vet dette kan høres ut som en \"pushende\" måte å få deg til å like cannabis, men prøv flere ganger, under forskjellige omstendigheter og atmosfærer. Da skal du nok se at kroppen din til slutt finner sin sinsilstand og cannabisen gir deg en positiv effekt.

Lykke til, hvis du ønsker å fortsette å prøve
Vis hele sitatet...
Takk, jeg VIL like cannabis, jeg sliter litt med for mye heroin og trenger noe å erstatte det med. Men som sagt, ikke funket ennå. Kanskje ikke røyket mer enn 10-15 ganger, men sjeldent noe særlig...tja...å rope hurra for.

Forresten, siden dette forumet burde bytte navn til \"Hasj\" (siden det er nesten bare det som diskuteres her) hvordan SKAL hasj forberedes (altså hasj, ikke pot). Jeg pleier bare plukke det i biter og ha det i en sigarett, men hører noen varmer det opp først..?
Røykt mange ganger?
Husker at jeg ikke helt så det store med det de første gangene jeg røykte, fikk bare veldig lett latterkick og lett noia for og bli busta. Men etter hvert som jeg ble kjent med rusen ble den mer innbringende.
Ikke at jeg oppfordrer folk til og røyke, men av og til tror jeg må må bli kjent med hvordan selve rusen er på en måte.
Men får veldig sjeldent noia, selv om jeg skal innrømme at det kan vær stress og være i familieselskap fjern så ei kråke pga man har spist 5-7gram pannekaker med krydder kvelden før. Men ikke noe problem sånn sett.
Folk er forskjellige, kanskje cannabis ikke er noe for deg. Kanskje du ikke har funnet en strain som faller i smak. Stor forskjell mellom det som generelt blir solgt på gata og skikkelige cannabis og de mange strainsa.
Selv liker jeg ikke så veldig godt rusen man får av alkohol, selv om jeg liker og ta noen øl og noen drinker viss det er aktuelt.
Sist endret av sneipen; 24. september 2010 kl. 22:43.
Cannabis er ikke for alle, som alkohol ikke er for alle. Nytter nok ikke å tvinge seg selv til å like rusen. Du kan eventuelt prøve å ikke jage den, du tar den aldri igjen. Set&setting er også faktirer som påvirker rusen i aller høyeste grad.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kilde er du snill. Så vidt meg bekjent kan det brukast til å lindre symptomer på ein del kroniske lidelser, men det er drøy forskjell på å lindre og å kurere. Morfin kurerer ikkje knekt fot for å sei det slik.
Vis hele sitatet...
Kurve og kurere er to forskjellige ting.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fxxked Vis innlegg
Kurve og kurere er to forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Sitat av ordnett.no
kurve -n, -r
1 linje i grafisk fremstilling: tegne en kurve / kurven viser en stigende tendens; (mat.) linje (især krum): parabelen er en kurve
2 (bevegelse i) krum bane: prosjektilet beskriver en kurve; sving: en vei med mange kurver
Etym.: lat. (linea) curva krum (linje)
Vis hele sitatet...

Kanskje du kan forklare kva ordet tyder, for i samanhengen blir dei norske tolkingane av ordet fullstendig meiningslause.
Samme mente jeg også, til jeg fikk spandert noe konge grønt, etter det så elsker jeg cannabis.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Røykt mange ganger?
Husker at jeg ikke helt så det store med det de første gangene jeg røykte, fikk bare veldig lett latterkick og lett noia for og bli busta. Men etter hvert som jeg ble kjent med rusen ble den mer innbringende.
Ikke at jeg oppfordrer folk til og røyke, men av og til tror jeg må må bli kjent med hvordan selve rusen er på en måte.
Men får veldig sjeldent noia, selv om jeg skal innrømme at det kan vær stress og være i familieselskap fjern så ei kråke pga man har spist 5-7gram pannekaker med krydder kvelden før. Men ikke noe problem sånn sett.
Folk er forskjellige, kanskje cannabis ikke er noe for deg. Kanskje du ikke har funnet en strain som faller i smak. Stor forskjell mellom det som generelt blir solgt på gata og skikkelige cannabis og de mange strainsa.
Selv liker jeg ikke så veldig godt rusen man får av alkohol, selv om jeg liker og ta noen øl og noen drinker viss det er aktuelt.
Vis hele sitatet...

Enig!

Den rolige følelsen kom ikke før jeg hadde røyket en god stund...
det meste av rusmidler forsterker den sinnstilstand du er i allerede. Dophuene er ofte paranoide uansett fordi de driver med ulovlig rus og har lomma full av straffbare saker. Mange mennesker går rundt med en fasade for ikke å vise verden hvordan de egentlig har det. Rus forsterker den egentlige siden din.
Så er det store forskjeller på hasj som det er på alkohol. Ikke alt inneholder all verdens med virkestoff og gir derfor begrenset virkning. Så muligens ble du bare lurt av dopselgeren. De er sjelden til å stole på. Selvom din beste venn som du røyka ilag med hadde sin beste rus ever så husk at de fleste lyger og om rusens fortreffelighet.

En ting er viktig å hske er at rusmidler virker på alle. Ingen er immun mot enkelte rusmidler. Virkningen av enkelte rusmidler kan likevel variere utfra forskjellige variabler som inntak av mat osv.
Beste eksempel på dette var ved introduksjonen av alkoholfritt øl hvor de brukte et diskotek og langet 0alkoholølet sitt som vanlig øl og folk ble like drita som ellers. Har lang erfaring fra restaurantbransjen og har selv brukt alkoholfritt øl trikset når stemningen har vært rimelig høy tidlig. Folk sjangler alltid litt mer for hver clausthaler de heller innpå.
Jeg kan ikke klage!... Fikk et par fine buds av en god venn i stad ; ) Nå koser jeg meg med Rodney Carrington og munchemat! Fin avslutning på en rævva uke!
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Vet at nesten ALLE elsker hasj, men selv har jeg aldri fått noe ut av det. Selv med pot føler jeg sjeldent noe mer enn irriterende mangel på klarhet, ofte paranoia, og aldri noen følelse av å være avslappa...

Er jeg den eneste i verden som ikke digger hasj?
Vis hele sitatet...
var ikke det store for meg heller,bortsett fra at jeg sovna sist gang jeg svelget en busk,greit nok det bortsett fra at jeg blir deppa av det stoffet der i motsettning til morfin og alt annet,de sier jo at hvis man er deprimert så er hasj tingen,nei.

husker jeg som femten åring fikk SUPER dep dagen etter en joint nigth,det er skjelden jeg gråter men da var sofaen og tårene på plass..weird shit,ikke alle det ligger for

morfin er verdens beste stoff

er det noen strains folket anbefaler for den urolige og depresive her da
Sist endret av downer; 25. september 2010 kl. 12:23.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
hvordan SKAL hasj forberedes (altså hasj, ikke pot). Jeg pleier bare plukke det i biter og ha det i en sigarett, men hører noen varmer det opp først..?
Vis hele sitatet...
Det kan være mye av grunnen for at du ikke har fått skikkelig effekt vist jeg har forstått deg riktig her. Filteret i sigaretter tar nemlig og stopper at du får i deg alle virkestoffene i tjalen.

Vist du ikke vet hvordan du ruller en skikkelig j.
prøv en flaskebong, selv om det kanskje ikke er den mest delikate røykemetoden
http://freak.no/forum/printthread.php?t=55381&pp=50
Sist endret av oamo91; 25. september 2010 kl. 12:44.
Sitat av oamo91 Vis innlegg
Det kan være mye av grunnen for at du ikke har fått skikkelig effekt vist jeg har forstått deg riktig her. Filteret i sigaretter tar nemlig og stopper at du får i deg alle virkestoffene i tjalen.

Vist du ikke vet hvordan du ruller en skikkelig j.
prøv en flaskebong, selv om det kanskje ikke er den mest delikate røykemetoden
http://freak.no/forum/printthread.php?t=55381&pp=50
Vis hele sitatet...
hva med vannpipene da?ødelegger det også for virkestoffene man vil ha
Sitat av Zaek Vis innlegg
Med kaffi? .. For hva? Mindre avslapping og mer klarhet i hue?
Vis hele sitatet...
nei, men Thc Blandes med Coffein saa blir det noen fuckt up effekter, jeg og en kompis spiste space cake med coffein drikk ved siden av, FUCKT UP!~
Sitat av downer Vis innlegg
hva med vannpipene da?ødelegger det også for virkestoffene man vil ha
Vis hele sitatet...
Blir feil av meg å si de ødelegger virkestoffene. Men samler den opp i filteret.

For å svare deg enkelt på det du spurte om. Nei, men kan godt være at det samler opp noe av virkestoffene, men må være laaangt ifra betydelige mengder.


men vist du legger merke til alt den driten som vannet samler opp i bonga, så er det altså masse drit som er like så greit og være uten
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Forresten, siden dette forumet burde bytte navn til \"Hasj\" (siden det er nesten bare det som diskuteres her) hvordan SKAL hasj forberedes (altså hasj, ikke pot). Jeg pleier bare plukke det i biter og ha det i en sigarett, men hører noen varmer det opp først..?
Vis hele sitatet...
freakforum er et IT-forum, med en del supplementerende kategorier.

Med hasj burde du varme det opp først, slik at det blir mykt og kan lett blandes inn med ønsket mengde tobakk. En enkel måte er å bruke ei saks, holde hasjklumpen mellom saksebladene og varme den opp med lighter. Prøv å snu litt på klumpen slik at alt du ønsker å bruke blir godt og varmt.

Så blander du hasjen godt sammen med tobakken. Prøv å unngå for store hasjklumper i mekket, så ta deg litt tid og gå over alt. Ved røyking av joint/sigarett (med cannabis) så bruker jeg ikke vanlig tobakksfilter. Som oamo91 sa så burde du lage dine egne filter, eller kjøpe filter, som er ment for bruk i joint.

Typisk Joint filter:
http://www.how-to-marijuana.com/image-files/roll_joint_2_2.jpg

Som du ser her er dette en pappbit som er ca. 7 cm lang og 2-3 cm bred (alt etter hvor stort filter man ønsker). Et joint filter sin oppgave er å filtrere så lite tobakk og cannabis som mulig. Dets hovedoppgave er å holde mekket inni jointen, uten at du får noe i munnen mens du røyker, derfor er det viktig å brette det slik at du får en M, N eller spiral i mindten (se bilde). Samt det at du kan røyke jointen helt ned til slutten uten å brenne deg på leppa.

Lykke til
Sitat av downer Vis innlegg
var ikke det store for meg heller,bortsett fra at jeg sovna sist gang jeg svelget en busk,greit nok det bortsett fra at jeg blir deppa av det stoffet der i motsettning til morfin og alt annet,de sier jo at hvis man er deprimert så er hasj tingen,nei.

husker jeg som femten åring fikk SUPER dep dagen etter en joint nigth,det er skjelden jeg gråter men da var sofaen og tårene på plass..weird shit,ikke alle det ligger for

morfin er verdens beste stoff

er det noen strains folket anbefaler for den urolige og depresive her da
Vis hele sitatet...
En Sativa dominant Strain er det du leter etter her er noen eksempler ak-47, OG (ikke kush), jack herrer, Blue Dream, Strawberry cough.

Strawberry cough og Blue dream er best på dette området. Husk å ta noen få trekk for å da se hvordan form du får. De som bruker Cannabis medisinsk mot angst og depresjon bruker veldig små doser, som oftest.

Sativa = Høy, energisk/våken, eufori og latterkick.
Indica= Stein, søvning, sterkere munch, følelse at man er tung.
Det finnes også krysninger mellom disse.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Hvordan mener du man skal bruke det da? Det gir jo en rus, såfremt man inntar det på normale måter.
Vis hele sitatet...
Handler vel om måten man bruker det på. Sitter jeg ilag med andre folk eller er på fest, så blir hasjen ett rusmiddel. Bruker jeg det før jeg skal legge meg, så blir hasjen mer ett legemiddel for at jeg skal sove godt og ikke sitte oppe hele natten.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Handler vel om måten man bruker det på. Sitter jeg ilag med andre folk eller er på fest, så blir hasjen ett rusmiddel. Bruker jeg det før jeg skal legge meg, så blir hasjen mer ett legemiddel for at jeg skal sove godt og ikke sitte oppe hele natten.
Vis hele sitatet...
Ja, men du får fortsatt samme rusen av det. Det er jo rusen som gjør at du sovner lettere.
Sist endret av Roundsound; 25. september 2010 kl. 17:56.
Clr: Er det ikke bedre med slik jointfilter som har en "M" inni seg? Inntrykk av at det er lett å få dårlig trekk gjennom slik spiralfilter. Veldig lett å lage denne M'en og i amsterdam, christiania etc selger de papirstrimler med ferdig merket der man skal brette for å få denne M'en
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Clr: Er det ikke bedre med slik jointfilter som har en "M" inni seg? Inntrykk av at det er lett å få dårlig trekk gjennom slik spiralfilter. Veldig lett å lage denne M'en og i amsterdam, christiania etc selger de papirstrimler med ferdig merket der man skal brette for å få denne M'en
Vis hele sitatet...
Får slike blokker på alle headshops, også i Norge.
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Liker du det ikke så liker du det ikke. Bare å la være å røyke.

Jeg liker ikke rømmegrøt. Gjett hva jeg aldri spiser? Rømmegrøt.
Vis hele sitatet...
"Tok litt tid før jeg viste hvordan jeg skulle reagere på rømmegrøt. Problemet med folk som ikke får noe ut av rømmegrøt kommer på grunn av at de ikke er i rett sinstilstand. Noen personer liker ikke grøt i det heletatt, der har personligheten mye og si."
Husker de 3-5 første gangene, da var det bare tull, ingen effekt å elendige måter for å røyke det på, mine 2 første stoner kompisa røyket vidre etter den 5 gangen vårs og jeg var alltid så negativ siden jeg ikke skjønte hvorfor dem brukte 100-150 pr g for å røyke noe "bullshit", men så sporte de meg en fredags kvell da vi drakk om jeg hadde noen som kunne skaffe siden demmes kontakt var bortreist, så jeg fikset meg en ny bra kontakt og kjøpte 2 gram selv, å fra den dagen har jeg røyket til nå, og vil gi freak en stor takk for masse bra informasjon.
I førsten av min røykekarriere hadde jeg det veldig likt. Jeg likte ikke helt hva hasjen gjorde med meg, jeg ble paranoid, tenkte for mye på alt, trøtt og svimmel. Sovnet hver kveld og våknet trøtt som faen. Men en vakker dag smakte jeg marijuana for første gang. Herregud så himmelsk det var i forhold. Jeg følte meg sosial! Jeg var oppegående, jeg tenkte posetivt og på en måte jeg likte. Jeg var glad og avslappet. Men samme følelse får jeg nå av hasj, så lenge det finnes THC i den. Har røyket det i mange år, og er fortiden avhengig og driver å kutter ned til helge bruk. Men skal jeg bli trøtt av cannabis nå eller sikkelig paranoid, må jeg til Amsterdam, eller møte riktig person på riktig tidspunkt med riktig kvantum med penger.

Kjøp deg marijuana, klipp den opp og røyk i en pipe. Finner du ikke grønnsaker, kjøp brun hasj, lysebrun og myk. De lysebrune, myke typene gjør deg oftest mer høy enn stein, og kan minne veldig mye om pot, og mindre om hasj.

Ellers til dere som ikke takler alkohol. Spis ett bra måltid før du drikker, alltid. Spis også med engang du føler deg litt over grensa brisen. Så må du drikke litt kaffe eller blande drinkene dine ut med energi rike drinker! Koffein fungerer perfekt for meg med alkohol. Jeg drikker mindre, fordi man blir litt fortere full, men jeg føler meg sosial og har en deilig følelse av selvtillit. Selvom du kanskje blir fortere full, bør du prøve deg forsiktig frem. Kanskje du liker det, jeg kan holde på i flere timer så lenge jeg får i meg mat og koffein i løpet av festen. Men koffein+alkohol er farlig, så vær så snill og hver forsiktig.
Men hvor ble det av duden som laget tråden da?? Skjer med å lage en tråd, be om svar også aldri dukke opp igjen.
Kanskje han er her kun for svar og ikke det sosiale?
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Takk, jeg VIL like cannabis, jeg sliter litt med for mye heroin og trenger noe å erstatte det med. Men som sagt, ikke funket ennå. Kanskje ikke røyket mer enn 10-15 ganger, men sjeldent noe særlig...tja...å rope hurra for.

Forresten, siden dette forumet burde bytte navn til \"Hasj\" (siden det er nesten bare det som diskuteres her) hvordan SKAL hasj forberedes (altså hasj, ikke pot). Jeg pleier bare plukke det i biter og ha det i en sigarett, men hører noen varmer det opp først..?
Vis hele sitatet...

Tuller du med meg no ????
Du har vært på hero, men mangler det jeg kaller SKILLS i dopens langestrakte omverden på å mekke hasj?!
tror kansje du har tatt mer skade enn du faktiskt tror selv, kansje beste er avrusning ett par år så kansje du kan vurdere hasjen (Ikke det at det er så evig smart å hoppe på dopen igjen vist du har klart å holde dej i 2 år på avrusning)

Litt random søk på Youtube med brukerkonto og alder registrertover 18 år så finner du fort frem til folk som viser frem korsen man "Joiner" Røyk og Hasj ilag
*Beste smokern på youtube ATM er : Hashbean420 *
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Kanskje han er her kun for svar og ikke det sosiale?
Vis hele sitatet...
Kanskje det, men man trenger ikke være sosial her inne for å vise at man har mottatt informasjonen.
Akk, nei. Det er sosial og si hei til en person, på samme måte som det er sosialt og smile til en. Det er forskjellige grader av det. Ærligtalt tror jeg han/hun kun er ute etter bekreftelser.