Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1382
Hei!
Vet at dette er blitt nevnt så vidt et par ganger, men jeg kan ikke huske å ha sett en skikkelig diskusjon.
Jeg kunne ønske meg et eget forum for OS. Vet at det er en egen som heter Linux/Unix, men jeg mener det hadde vært bedre med et eget for alle OS....
Hva synes dere andre??

[This message has been edited by Morpheus (edited 08-03-2001).]
Patient zero
iblis's Avatar
vel.. kunne laget en egen kategori for os dah.. med linux/unix forum, windows forum osv..

sign. iblis
rekylvinyl.no
Jeg tror nesten ikke det er så stort behov for egen OS kategori, kan fort bli litt rotete her. Liker mer den kompakte, inntime stilen som er her nå. Tror at hvis det blir for mye forum\kategorier blir det borte, og folk kommer ikke så tett på hverandre (bilde bruk) http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif hvis du skjønner hva jeg mener.

metrom
holder det ikke med Linux/unix a?

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Hvis iblis hadde fått ræva i gir og laget den drop-down saken i menyen hadde det ikke gjort noe... http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif



------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
Kan man ikke bare bytte navn på linux-forumet til et generelt os forum, og ikke dele det opp mer enn der gjort nå?

E synes det er passe antall forum nå, og vi bør ikke ha så mange flere uten at det kommer et HELT NYTT emne, og ikke dele opp de emnene vi har nå for mye...

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Originally posted by wwwking:
Kan man ikke bare bytte navn på linux-forumet til et generelt os forum, og ikke dele det opp mer enn der gjort nå?
Vis hele sitatet...
Helt enig, det er ikke vits med et Linux forum, hvis det ikke er forum'er for de konkurerene OS'ene...

------------------
One vision, one purpose
rekylvinyl.no
Originally posted by wiz:
Helt enig, det er ikke vits med et Linux forum, hvis det ikke er forum'er for de konkurerene OS'ene...
Vis hele sitatet...
Uenig. Hva skal vi med win9* forumer? Det er det da alt for mange av ellers. Unix-forumer er så mye mer interisant og er da mer egnet i "norsk undergrunn og freak miljø".
Men det skal ikke være noen skam å slenge noen winos poster i unix forumet, kan heller kalle forumet noe annet, "unix++" e.l.

metrom

(ps: for all del, ikke lag flere forumer (os))
Better than thou.
Hvorfor ikke kalle det OS'er eller UNIX/WIN/ "u name it" ? Hørtes ut som en god ide spør du meg hvertfall!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
sikkert bra det da

------------------
-:Tupac 4 ever:-